Onko muita miehiä jotka eivät halua tai uskalla mennä juttelemaan baarissa naisille?
Pahimmillaan saa huutoa niskaansa vaikka sanoisi asiallisesti Hei, kuten Helsingissä tuntuu olevan tapana.
Parhaimmassakin tapauksessa keskustelu on vaikeaa metelin takia tai nainen yrittää leikkiä vaikeasti saatavaa juttelemalla samalla myös muille miehille kun yrität keskittyä keskusteluun tai joku mies yrittää tukkia väliin.
Ylläolevat tilanteet tapahtuvat poikkeuksetta kotimaisperäisten naisten kanssa. Ulkomaalaisten kanssa tilanne on parempi ja keskustelu onnistuu normaalisti jos meteliä ei lasketa. Vältän nykyisin baarissa naisia ja keskityn juomiseen ja musiikkiin ellei nainen ole ulkomaalainen
Kommentit (27)
Iskemiseen littyy toisinaan pakkien saaminen. Se pitää vaan hyväksyä. Uutta matoa koukkuun. Naiset arvostavat mhös sitä että mies tekee töitä saadakseen haluamansa.
Yksinkertaista: jos näyttää siltä, että joku ei kaipaa sinun juttuseuraasi tai seuraasi, niin anna olla. Älä yritä jatkaa enää väkisin.
M35
Viimeksi kun olin pitkästä aikaa ihmettelin kun kukaan mies ei lähestynyt. Mietin olenko niin ruma nykyään vai eikö miehet enää lähesty koska pelkäävät saavansa häirikön leiman vai onko Tinderit yms muuttanut niin paljon asioita ettei livenä enää lähestytä.
Taas näitä inceleiden ininöitä. Ihmettelinkin, että mistä se ininä tulee, että onko asunnossani hyttynen, mutta tämän ketjun aloituksesta se tuleekin... taas.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun olin pitkästä aikaa ihmettelin kun kukaan mies ei lähestynyt. Mietin olenko niin ruma nykyään vai eikö miehet enää lähesty koska pelkäävät saavansa häirikön leiman vai onko Tinderit yms muuttanut niin paljon asioita ettei livenä enää lähestytä.
Ei sitten käynyt mielessä itse lähestyä ketään?
Mä juttelen naisille ihan ilman alkoholia.
M42
Vaikeasti tavoiteltavat pummaa juomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan lähestynyt miehiä enkä aio. Miehen pitää lähestyä minua.
Naisilta ei saa kuin paskaa niskaan ja ihmettelen veljien pakkomiellettä jahdata tällaista. Ilmeisesti elämässä ei saa olla asiat liian hyvin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Sitten olet baarissa ilman seuraa.
En edes nuorena halunnut mennä baareihin alunpitäenkään. Ei mulla ole ollut naisille koskaan mitään asiaakaan joten enpä ole niille paljoa puhunutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Iskemiseen littyy toisinaan pakkien saaminen. Se pitää vaan hyväksyä. Uutta matoa koukkuun. Naiset arvostavat mhös sitä että mies tekee töitä saadakseen haluamansa.
Tämä työn tekeminen tuntuu tarkoittavan sitä että pitäisi hyväksyä ihmeelliset vinkeet kun leikitään vaikeasti saatavaa. Joskus parikymppisenä tämä vielä meni kun nykyisin ei enää jaksa
Tinderissä tuntuu olevan vientiä ja treffejä joka viikolle tiheimmillään
Ap
syyte tulee jos puhut baarissa naiselle, portsari melkein heitti mut ulos kun juttelin oman vaimon kanssa (ei riitaa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se seura tuskin on niin tärkeää. Jos mielenkiintoisen oloinen tapaus tulee juttelemaan niin sitten sille voi antaa mahdollisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se seura tuskin on niin tärkeää. Jos mielenkiintoisen oloinen tapaus tulee juttelemaan niin sitten sille voi antaa mahdollisuuden.
Ja miksi kukaan haluaisi sinulta sen mahdollisuuden?
Sillä ekalla "Moi:lla" saa jo aika paljon irti siitä onko vastapuoli innokas juttelemaan ja tutustumaan paremmin ja siinä ei edes vielä puhuta varsinaisesta pokaamisesta ja itsensä nolaamisesta. Jos vastapuoli ei vaikuta kiinnostuneelta niin älä ihmeessä haaskaa aikaasi häneen enempää vaan toivottele mukavaa iltaa ja sano moimoi ja jatka eteenpäin. Monet laittavat ison painoarvon hyvin pienille eleille kuten esim. vaikka sen moin sanomiselle, sehän ei ole juuri mitään, mutta voi johtaa parhaimmillaan hienoihin asioihin.
Tarttis uskaltaa ensin baariin mennä.
Vierailija kirjoitti:
Ja mies arvostaisi sitä, että hänen eteensä nähdään vaivaa. Tosin jo se, että nainen osoittaa kiinnostuksensa, ei vaadi mieheltä sirkustemppuja, eikä esitä vaikeasti tavoiteltavaa, olisi plussaa.
Nykyisin kaikki pitäisi tehdä sen herkimmän lumihiutaleen päähänpinttymän mukaan ja naisia ei saa lähestyä lainkaan mikäli tiedotusvälineiden tilityksiä on uskominen.
Ei ihme jos pahoinvointi lisääntyy kun äärimmäisimmän autistin mielipiteet yleistetään