Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sujuu muutto uuteen kotiin, kun on kauhea kuuma?

Vierailija
26.07.2025 |

Kokemuksia?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan ole niin hölmö että omin voimin muuttoa tekee, kun hyviä ja edullisia muuttofirmoja (Niemi) on tarjolla. Älkääkä erehtykö käyttämään niitä "mies ja paku" -firmoja, niistä ei yhtään tiedä mitä saa vai saako mitään ja valittaminen ei niitä paljon liikuta.

Olen käyttänyt jokaisessa muutossani "mies ja paku"-firmoja. Nopeaa, sujuvaa ja edullista. Niemeltä ei lähtisi edes porukka liikkelle sillä hinnalla, millä sain koko muuton. 

Joskus menee hyvin, joskus ihan pieleen. Ja kun menee, niin mistään ei löydy vastuunkantajaa.

Kannattaa lukea vertailusivustoilta arvioita niin ei tule lyöneeksi kättään paskaan. Minulla on takana toista kymmentä muuttoa ja aina on mies ja paku toiminut moitteetta. Kerran meni peili rikki kuljetuksessa ja sekin korvattiin reilulla kädellä. 

Vierailija
22/24 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sujui, mutta vanhan asunnon siivoaminen oli kamalaa. Parvekelasien yms pesu tässä helteessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan ole niin hölmö että omin voimin muuttoa tekee, kun hyviä ja edullisia muuttofirmoja (Niemi) on tarjolla. Älkääkä erehtykö käyttämään niitä "mies ja paku" -firmoja, niistä ei yhtään tiedä mitä saa vai saako mitään ja valittaminen ei niitä paljon liikuta.

Niemi on kaukana edullisesta. Tein hintavertailua 10 eri firman välillä ja Niemi oli ylivoimaisesti kallein. Tuntitaksa oli tuplaten sen, mitä firmalla, jonka lopulta valitsin. Eikä valintani ollut edes halvin. 

Niemen hinta-arvio ei myöskään pidä paikkaansa, vaan vetelehtivät tuntitolkulla ja veloittavat tuplahinnan. 

Vierailija
24/24 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 240 km tänne mihin muutin tämän vuoden helmikuussa. Laitoin muuttofirmat vertailuun ja tilasin semmoisen joka oli 600 € ja kaksi miestä kamoja kantamaan. Itse en kantanut tänne kolmanteen kerrokseen (ei tietenkään hissiä) kun reppuni. Miten tuommoinen muuttofirma voi edes kannattaa? Kaksi miestä kantaa muutettavasta asunnosta kamat autoon. Sitten he ajavat n. 240 km tänne ja kantavat uudestaan kamat tänne kolmanteen kerrokseen juuri siihen mihin olen heille osoittanut (tietenkin tulin kyydissä). Paras sijoittamani 600 euroa. Ainoastaan muutettavasta asunnosta oli itse pakattava kaikki kamat ja he pääsivät vielä tyhjänä ajamaan sen vähän yli 240 km takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan