Melkein jokaisena aamuna, kun avaa tietokoneen niin joku on hukkunut tai ollut lähellä hukkumista
Olisipa ollut ne kesäkuun viileät kelit niin näitä ei olisi tapahtunut. Suomalaisille menee helle päähän ja mitään tolkkua ei ole ainakaan vesistöjen äärellä. Jos vanhempia muistutetaan, että pitäisivät huolta lapsistaan niin suuttuvat. Puhelin on tärkein.
"Pääosa vanhemmista ottaa opastamisen hyvin vastaan ja kiittää, mutta osa jopa suuttuu neuvonnasta. Ääritapauksessa paikalle on kutsuttu poliisi".
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/06002e5e-9ef3-4fca-95e4-f7a83ba3ba9c
Kommentit (46)
Niin, Suomessa hukkuu 100 - 150 vuodessa.🤷 Pitäisikö nyt yhteiskunnan pystyä estämään ettei kukaan hukkuisi?
Surullisia uutisia nämä hukkumiset
Toivottavasti ihmiset oppisivat näistä jotain
Etkö pöljä tajua että tuo on jo aivan loppuun kulunut aihe täällä!! Mitä saat tuosta paska-aloituksestasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee uimaan!
Minulla on (oli) ikivanha uimapuku ja kun kokeilin sitä niin se hajosi. Kangas siis on kulunut puhki vuosien saatossa. Uutta ei kannata ostaa. kun kohta tulee jo syksy ja talvi.
- ap
Minä uin aina alasti.
Kerro missä ja mihin aikaan käyt uimassa, niin tulen paikalle samaam aikaan?!?
Vierailija kirjoitti:
Etkö pöljä tajua että tuo on jo aivan loppuun kulunut aihe täällä!! Mitä saat tuosta paska-aloituksestasi?
Olen pahoillani. Pitäisi seurata naisia, jotka ihmettelevät, kuinka saada mies tai sitten ukot, jotka mittailevat elintään. Tottakai tärkeämpää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä saat tuosta jauhamisestasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani. Pitäisi seurata naisia, jotka ihmettelevät, kuinka saada mies tai sitten ukot, jotka mittailevat elintään. Tottakai tärkeämpää.
No seksi on ihmisen perustarpeita, joten öööö...
Vierailija kirjoitti:
Surullisia uutisia nämä hukkumiset
Toivottavasti ihmiset oppisivat näistä jotain
Surullisia asioita tapahtuu. Kautta aikojen ihmisiä on hukkunut. Ja tähän mennessä hukkuneita on 16 vähemmän kuin viime vuonna vastaavaan aikaan.
Vaikka valveutuneet toimittajat voivat tuomita trollauksen, median ansaintamalli halaa sitä, pöyristystä aiheuttavat aiheet muuttuvat repäiseviksi otsikoiksi, jotka houkuttelevat mainostajien toivomia silmäpareja ja klikkauksia. Ja mammathan klikkaa vaahtopallot pöksyisssä ja tulevat voivottelemaan kun näitä tapahtuu kamalan paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee uimaan!
Minulla on (oli) ikivanha uimapuku ja kun kokeilin sitä niin se hajosi. Kangas siis on kulunut puhki vuosien saatossa. Uutta ei kannata ostaa. kun kohta tulee jo syksy ja talvi.
- ap
Minä uin aina alasti.
Kyttääjäukko ilmaantui paikalle - kuinka ollakaan. Nämä ryömivät aina jostain kivenkoloista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee uimaan!
- ap
Minä uin aina alasti.
Mene sinä mulukku vaan sinne vieroitukseen äläkä kyttää uimareita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee uimaan!
- ap
Minä uin aina alasti.
Kyttääjäukko ilmaantui paikalle - kuinka ollakaan. Nämä ryömivät aina jostain kivenkoloista
Voi voi, eikö ole yhtään naista ahdisteltu rannoilla ja nyt toimittajat joutuvat tyytymään hukkuneista kirjoittamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä siis avaa tietokonetta. Turhaan syytät helteitä omista teoistasi.
No niin. Odotin, että olisin saanut joitakin keskustelemaan asiasta. Olen pahoillani aloituksestani.
- ap
Ihan hyvä aloitus mutta minkälaista keskustelua toivoisit?
Toivoisin tästä m amu-keskustelua.
Kai nyt jokainen tajusi, että kommentti ei ollut minun. Joku kuitenkin yritti.
- ap
Kuinkahan paljon hukkuneita olisi enemmän, jos olisi juhannuksena ollut tälläiset ilmat? Juhannuksenahan tehdään yleensä ennätys hukkumisissa.
Vierailija kirjoitti:
Loppuun toivoisin myös olevan sellaisien kommenttien, joissa tyyppi saa raivarin jonkun muun mielipiteestä. No. Onhan näitä täällä aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
suomessa on nykyään enemmän uimataidottomia maahanmuuton seurauksena. Uimataito ei ole kaikissa kulttuureissa itsestäänselvyys. Sitten tietysti uimataitoiset hukkuneet vielä siihen hukkuneiden lukuun lisäksi.
Ma muilla ei tunnu olevan mitään muitakaan kansalaistaitoja. Olen niin kyllästynyt heidän avuttomuuteensa oppia kieltä ja Suomen kulttuuria, ettei heissä enää kiinnosta, muut kuin Perussuomalaisten aikaan saamat kiristykset maahanmuuttopolitiikassa.
He tulevat meille kansalaisille kalliiksi kaikkine sossun tukineen. Tulkkeineen, Poliisin, sosiaali- ja opetusalan ja muiden virkamiesten resurssikysymyksineen. Jos nämä kaikki kulut laskettaisi yhteen, moni yllättyisi.
Toki ymmärrän, että rakennusbisnes ja moni muu ala (mm. vasemmistopoliitikot), jossa populaation koko lisää tulosta/äänimäärää, nettoavat näistä tulijoista. Mutta tavallinen kansa maks
Uiminen on kansalaistaito?😂 N 40% suomalaisista(pääväestöstä) aikuisista ei osaa uida.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan paljon hukkuneita olisi enemmän, jos olisi juhannuksena ollut tälläiset ilmat? Juhannuksenahan tehdään yleensä ennätys hukkumisissa.
Silti juhannuksena hukkui 8 ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti juhannuksena hukkui 8 ihmistä.
Ja jäihin hukkuu enemmän ihmisiä kuin uidessa.
Vierailija kirjoitti:
No yritän änkyttää mukaohjeta...
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko tämän: Äiti saunoi.
https://www.mtvuutiset.fi/videot/video/prog20373166
Venäläinen äiti
Eilenkin lapsen hukkuminen valvotulla uimapaikalla,
Missä valvoja.
Miksei yyterissä ja kalajoella valvontaa.