Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Atte Kaleva ihmettelee "pulskassa kunnossa" olevia gazalaisäitejä HS:n haastattelussa

Vierailija
26.07.2025 |

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4f539957-0828-4de4-8aff-1d8bcc0d1…

No niin, taas tulee näitä kokoomuslaisia arvoja ja arvopohjaista realismia?

Nyt vähätellään nälänhätää ja gazalaisten kärsimyksiäkin. Ei empatiaa. 

Alkaa tulla näitä vaihtoehtoisia faktojakin. Feik njuus ja valekuvia ovat kaikki. Juupa juu.

Pulskia ovat äidit.

On kyllä härskiä.

Kommentit (2417)

Vierailija
1861/2417 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atte Kaleva on itse kokenut, miltä tuntuu olla arabienpantt vankina. Ilmeisesti snne on osa mahdollisesta sympatiasta palestiinaa kohtaan hävinnyt.

Tosiasia on kuitenkin, että palestiinasta hyökättiin raakasti uhreja kiduttamalla ja  seksaliesti hyväksi käyttäen Isarelin kimppuun säästämättä pikkuvauvojakaan.

Ymmärrän, että ovat vihaisia. Ja tuskin miesmuistiin enää tapahtuneita kidutuksia ja panttivankien kohtelua unohdetaan.

Tietenkin pitäisi saada edes rauha aikaan humanitäärisistä syistä.

On vähän vaikea ymmärtää, miksi ne terroristit ylipäänsä hyökkäsivät Israeliin, eipä silti en ymmärää sitäkään, miksi venäjä hyökkäsi Ukrainaan.

Vierailija
1862/2417 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Puolusteletko sinä poikalasten esinahan silpomista?

Kaikenlaista."

Sinä puolustelet antisemitismiä ympärileikkauksilla, vaikka musut tekevät ihan samaa ja vielä rujomman toimenpiteen tyttöjen ulkosynnyttimille.

Musut vihaavat naisiaan. Vievät tunnot ja iho melkein ommellaan kiinni.  Paljon tulehduksia aiheuttaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1863/2417 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gazassa ei ole pulaa ruuasta! Yli tuhat rekkalastia jakamatta!

Pitäisukö nämä lännen avuilla elävät vielä syöttääkin!!!

Hirvittävää valhetta ja sen kylvöä sivistyskansa Suomelle!!!

Jumala ei torku eikä nuku!!!

Mikään sivistyskansa ei hyväksy kansanmurhaa.

Mikään sivistyskansa ei käytä siviilejä ihmiskilpenä ja käy sotaa siviilien keskeltä ilman tunnuksia. Mikään sivistyskansa ei alista, säkitä ja silvo naisia. Mikään sivistyskansa ei vainoa ja visko homoseksuaaleja katolta. Mutta jostain syystä punikit fanittavat heitä.

Mutta juutalaiskansahan silpoo pikkupoikia 😱.

Myös Arabikansahan silpoo pikkupoikia 😱 ja lisäksi pikkutyttöjä 😱.

Vierailija
1864/2417 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voisitko esittää jonkin syyn miksi juutalaioset silpovat poikalasten pippelit, vai onko tämä vai uskonnon tuomaa välkivaltaa? Yrität kovasti kääntää asiaa muualle kommentoimatta itse asiaa."

Onko jenkkilän rutiininomaiset ympärileikkaukset uskonnon tuomaa väkivaltaa? Kiinnostaako Einaria vain juutalaispoikien pippelit, vai tuomitsetko myös musujen hommelit?

Vierailija
1865/2417 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esinahan leikkaus on hygieniakysymys. Vaikka onkin juutalaisille myös uskonnollinen perinteinen tapa. 

Mun pojalle tehtiin operaatio koska oli niin tiukka ja aiheutti kipua. Hyvin nopeasti toimenpide eikä tunnu missään.

Miten muualla maailmassa eletään niin kovin epähygieenisesti leikkaamattoman esinahan kanssa?

Ja et kai oikeasti väitä, että esinahan leikkaaminen, joka on täysin barbaarinen rituaali, on kivuton? Saako sinulta leikata nopeasti nenänpään tai sormen tai klitoriksen pois, ihan vaan rituaalin vuoksi? Ilmeisesti ainakin jos kyseessä on puolusruskyvytön lapsi, niin silpominen on susta ok.

Häpeä.

Vierailija
1866/2417 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Voisitko esittää jonkin syyn miksi juutalaioset silpovat poikalasten pippelit, vai onko tämä vai uskonnon tuomaa välkivaltaa? Yrität kovasti kääntää asiaa muualle kommentoimatta itse asiaa."

Onko jenkkilän rutiininomaiset ympärileikkaukset uskonnon tuomaa väkivaltaa? Kiinnostaako Einaria vain juutalaispoikien pippelit, vai tuomitsetko myös musujen hommelit?

Yhdysvalloissa tämä lähti liikkeelle siitä että luultiine ttä ympärileikkaus estää poikia itsetyydyttämästä, ja yhtä kai siinä uskossa ollaan.

Vierailija
1867/2417 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaista."

Sinä puolustelet antisemitismiä ympärileikkauksilla, vaikka musut tekevät ihan samaa ja vielä rujomman toimenpiteen tyttöjen ulkosynnyttimille.

Mulla ei ole tarvetta puolustella kumpaakaan barbariaa.

Vierailija
1868/2417 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Atte Kaleva on itse kokenut, miltä tuntuu olla arabienpantt vankina. Ilmeisesti snne on osa mahdollisesta sympatiasta palestiinaa kohtaan hävinnyt.

Tosiasia on kuitenkin, että palestiinasta hyökättiin raakasti uhreja kiduttamalla ja  seksaliesti hyväksi käyttäen Isarelin kimppuun säästämättä pikkuvauvojakaan.

Ymmärrän, että ovat vihaisia. Ja tuskin miesmuistiin enää tapahtuneita kidutuksia ja panttivankien kohtelua unohdetaan.

Tietenkin pitäisi saada edes rauha aikaan humanitäärisistä syistä.

On vähän vaikea ymmärtää, miksi ne terroristit ylipäänsä hyökkäsivät Israeliin, eipä silti en ymmärää sitäkään, miksi venäjä hyökkäsi Ukrainaan.

Miten Atte oli niin pulskassa kunnossa vankeuden jälkeen 🤔? Aika epäilyttävää. Taisi vaan veljeillä terojen kanssa muutaman kuukauden, että sai niille rahulit.

Vierailija
1869/2417 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas teki atet eli möläytteli, mitä sylki suuhun toi. 

Vierailija
1870/2417 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään sivistyskansa ei käytä siviilejä ihmiskilpenä ja käy sotaa siviilien keskeltä ilman tunnuksia. Mikään sivistyskansa ei alista, säkitä ja silvo naisia. Mikään sivistyskansa ei vainoa ja visko homoseksuaaleja katolta. Mutta jostain syystä punikit fanittavat heitä.

Myös Arabikansahan silpoo pikkupoikia 😱 ja l

Ja perinteisessä juutalaisesessa ympärilaikkauksessa rabbi imee pojan veristä pippeliä, tämä on aiheuttanut esim. monille vauvoille pahoja sairauksia kun papin suusta on tarttunut virussairauksia (herpes esim). Ei paljoa eroa mitä katolilaiset paprit tekivät....

Vierailija
1871/2417 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaista."

Miksi sitten nostit juutalaiset tikunnokkaan? Eikö olekaan rasismia kritisoida muiden kulttuurien käytäntöjä?

Vierailija
1872/2417 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas teki atet eli möläytteli, mitä sylki suuhun toi. 

Sulla ei taida olla varaa kuittailla kenellekään möläyttelystä :DDDD

Vierailija
1873/2417 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisikohan Atte-pojan aikuistua ja keskittyä oikeisiin töihinsä somettamisen sijaan?

Paljonkohan Suomen valtio joutuu maksamaan aikanaan lunnasrahoja tämän Atte-pojan pelastamiseksi, kun oli itse omalla hölmöilyllään itsensä vaikeuksiin saattanut vastoin ulkoministeriön suosituksia?

Vierailija
1874/2417 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletko, Einari, useinkin pikkupoikien veristen pippelien imemistä? Kannattaisikohan sun hankkia elämä tai edes harrastus.

Vierailija
1875/2417 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan saatanan sairasta.

Vierailija
1876/2417 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaista."

Miksi sitten nostit juutalaiset tikunnokkaan? Eikö olekaan rasismia kritisoida muiden kulttuurien käytäntöjä?

Pidän johdonmukaisuudesta. Tiedän - olen sillai vähän outo.

Vierailija
1877/2417 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisikohan Atte-pojan aikuistua ja keskittyä oikeisiin töihinsä somettamisen sijaan?

Paljonkohan Suomen valtio joutuu maksamaan aikanaan lunnasrahoja tämän Atte-pojan pelastamiseksi, kun oli itse omalla hölmöilyllään itsensä vaikeuksiin saattanut vastoin ulkoministeriön suosituksia?

Nyt on löydetty diagnostiset kriteerit Kaleva-pakkomielteisyydelle Purra-pakkomielteen ja persuhulluuden lisäksi, eräänlainen Touretten alalaji. Vasukkius altistaa yleensä kaikille kolmelle.

Vierailija
1878/2417 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Jatkuu

Trump saa puhelun Netanjahulta

T: - Hei Bibi, mitä siellä on meneillään juuri nyt, lyhyesti, kiitos.

N:- Menetin hermoni kokonaan erään suuriluuloisen juutalaisemme kanssa joka pilkkasi veljeäni jonko menetin...se röyhkimys puhui vielä samassa lauseessa Jumalasta 

T:- Kuule Bibi, muistatko kun kaikki vonkuivat siitä etten laittanut presidentin vihkijäisissä kättäni Raamatulle?

N: - Huomasin toki sen

T:- No katsos ajattelin siinä ettei se olisi sopivaa kuitenkaan koska minulla on kuitenkin tämä uskovaisen miehen identiteetti ja me olemme tässä nyt muutama vuosi suunniteltu muutamia leikkauksia niinsanoakseni, ne leikkaukset pitäisi nyt ajoittaa niin ettei koko asia valkene kansalle....

N: Ymmärrän, tilanne on herkkä kyllä. Onneksi Epstein hoidettiin alta pois....

T: - Kyllä mutta myrsky ei vaan laannu, voisitkos sinä auttaa nyt minua takaisinkin päin taas...kun tarkoitan olemmehan hyvä tiimi ja väliimme ei pääse kukaan ...

N: -Autan toki missä voin...!

T: - Voisitko keittää siellä päässäsi nyt jotain kuumempaa soppaa joka niinkuin peittäisi nämä ...öh...noh minun inhimilliset heikkouteni menneisyydestä, vaimokin jo kärsii...?

N: - Minä voin sen tehdä, olisi saatava jokin asia joka kuumentaa humanitäärisiä tahoja- ne ovat niin valveutuneita olevinaan ja aggressiivisia.

T: -Kiitos. Mitä vaan mikä toimii ok? Koska tilanne on kuuma kohdallani, koko projektimme voi paljastua ja mennä kiville.

N: - Selvä minä ravistelen humanitäärejä, vaahdotkoon Media niitä hereille. Nälänhätä ?

T: - Kiitos todella paljon. Se nälänhätä voisi olla oikein hieno!

N: -Minä järjestän ja tietysti kiellän sen samalla irrottaakseni itseni kuviosta. 

T:- Luotan sinuun.

N:- Kiitos niin minäkin , kaikki aseet ovat tulleet aina sovitusti ja operaatio on kohta suoritettu. Kansa alkanut kyllä kysellä Iskujen aikaan nukkumisesta...! Mutta selviän siitä kyllä

T:- Hienoa! No niin tämä on varmaan nyt sopimus?

N: - Kyllä ja pitää, hyvää päivänjatkoja - aiotko golfata?

T:- Kyllä nyt voinkin tehdä sen hyvillä mielin

N:- Hei hei sitten!

T: Hei hei ja kiitokset fiksusta soitosta ja ajoituksesta!

Puhelu päättyy. Trump hakee 6 hampurilaista ja 3 kylmää kokista ja vajoaa sänkyynsä katsomaan toviksi telkkaria. Kohta hänet haettaisiin golfradalle. 

Netanjahu leijailee Knessetin edustajien luokse ja sanoo: Meillä on paljon tehtävää, olisi blokattava Egyptin raja umpeen ja avustukset....

Vierailija
1879/2417 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaista."

Pidän johdonmukaisuudesta. Tiedän - olen sillai vähän outo.

Millä johdonmukaisuudella ympärileikkaukset liittyvät Palestiinan kriisiin tai sen ratkaisuun?

Vierailija
1880/2417 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on löydetty diagnostiset kriteerit Kaleva-pakkomielteisyydelle Purra-pakkomielteen ja persuhulluuden lisäksi, eräänlainen Touretten alalaji. Vasukkius altistaa yleensä kaikille kolmelle.

Vasukkipakkomielteisyys kuuluu samaan diagnoosiryhmään. Saadaan täällä kasaan kunnon vertaistukiryhmä.