IL: Atte Kaleva ihmettelee "pulskassa kunnossa" olevia gazalaisäitejä HS:n haastattelussa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4f539957-0828-4de4-8aff-1d8bcc0d1…
No niin, taas tulee näitä kokoomuslaisia arvoja ja arvopohjaista realismia?
Nyt vähätellään nälänhätää ja gazalaisten kärsimyksiäkin. Ei empatiaa.
Alkaa tulla näitä vaihtoehtoisia faktojakin. Feik njuus ja valekuvia ovat kaikki. Juupa juu.
Pulskia ovat äidit.
On kyllä härskiä.
Kommentit (2434)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukijalle muistutuksena, että suurin osa pro-Israel-kirjoittajista täällä ei ole edes suomalaisia, vaan juutalaisia hasbara-trolleja.
Minä ainakin olen maallistunut luterilainen, supisuomalainen jo ties monennessako polvessa. Juutalaisia en ole tainnut edes tavata yhtään. Uutisia sen sijaan olen seurannut viimeiset 30 vuotta, joten näen Hamasin propagandan läpi. Tuskin Israelkaan täysin puhtoinen on, mutta tässä konfliktissa ratkaisun avaimet ovat palestiinalaisilla itsellään.
Tämä. Kyllä näistä pro-israelilaisista huomaa et trolleja liikkeellä. Kuten tämäkin "maallistunut supisu..." trolli. Joku ehdottikin poikotoimaan kaikken israelilaista.
En edelleenkään ole trolli, vaan ihan aidosti pidän Hamasia syyllisenä lasten käyttämiseen ihmiskilpinä ja avustustarvikkeiden varastamiseen. Et ilmeisesti lue muuta kuin Yleä? Vilkaisepa samat uutiset muiden maiden medioista. Esim. sairaalaa pommitettiin ensin ja pian sieltä marssitettiin ulos antautuneita Hamas-taistelijoita. Hamas-johtaja sanoo, että heidän varastonsa ovat täynnä (avustustarvikkeita), ei mahdu enempää. Toinen Hamas-johtaja sanoo, että heidän omat siviilinsä ovat "vain materiaa". Gazalaismies kertoo, ettei hänellä ollut varaa muuhun kuin vanhentuneisiin jauhoihin - siis joku on myynyt hänelle jauhoja, joiden oli tarkoitus olla ilmaisia.
Nyt voisit itse tulla ulos sieltä asennekuplastasi ja katsoa maailmaa avoimin silmin. Varmasti Israelinkin toimissa on kritisoitavaa, mutta gazalaislasten kuolemat ja nälkä johtuvat kyllä Hamasin toiminnasta.
-tuo edellinen
Israelhan itse nukkui muka ja päästi Hamaksen sisään. Miten siellä nukuttiin? En nimittäin usko ollenkaan. Kaikkien elektronisten laitteiden ohi päästiin. Tämä oli sama kuin 911 osa tiesi ja antoi tapahtua.
Kuka ei puolustanut ja "onnistunut" siinä? Juttu kääntyykin oudoksi.
Vierailija kirjoitti:
Israelhan itse nukkui muka ja päästi Hamaksen sisään. Miten siellä nukuttiin? En nimittäin usko ollenkaan. Kaikkien elektronisten laitteiden ohi päästiin. Tämä oli sama kuin 911 osa tiesi ja antoi tapahtua.
Ne olivat avoimesti postailleet harjoituksia ja kaikkea livenä nettiinkin. En usko ettei kukaan olisi huomannut yhtään mitään ja muka "yllätettiin". Se naispataljoona josta tehtiin etukäteen elokuva oli juuri se vielä joka joutui puolustausasemiin sitten. Eli elokuva oli mitä luultavimminen muistovideo taisteluun joutuvista naisista ja he olivat muualata tulleita juutalaisia pääosin, ei omia edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon selittää, tai oikeastaan kaiken, se että islamilainen kulttuuri ei suosi tietoa eikä puolueetonta tietoa ohi uskonnon. Uskonnon harjoitus on kiihkomielistä, jopa hurmoshenkistä. Faktat ei merkitse, eikä niistä ole tietoa eikä välitetä vaikka olisikin. Pahinta on tietysti siihen kytketty avoin aggressiivisuus ja sotaisuus, josta on tullut hyve ja velvollisuus ja ilmenee terr orismina. Kuka tai ketkä länsimaissa haluaa edistää tällaista?
Kuvailit juuri sosialismin syvimmän olemuksen. Ei ole ihmekään, että Suomenkin komukat ovat muna pystyssä Hamasin kanssa.
Ymmärräthän et ko maan pääministeri on kansainvälisesti etsintäkuulutettu rikollinen? Ja kannatat häntä ja hänen toimiaan? Sairautta?
MItenkähän Stubb voi toimia sotarikollisen Satanjahun kanssa? Ja Pedonald Trumpin kanssa?
"Ja tuo kaikki oikeuttaa yli 2 miljoonan ihmisen nälkiinnyttämisen? Ja selvä yrityksen koko väestön pakkosiirtoon?"
Oikeuttaa. Jos palestiinalaisille haluaa hyvää, on Hamasista hankkiuduttava eroon. Oletko miettinyt jossain vaiheessa luopua Hamasin tukemisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne olivat avoimesti postailleet harjoituksia ja kaikkea livenä nettiinkin. En usko ettei kukaan olisi huomannut yhtään mitään ja muka "yllätettiin". Se naispataljoona josta tehtiin etukäteen elokuva oli juuri se vielä joka joutui puolustausasemiin sitten. Eli elokuva oli mitä luultavimminen muistovideo taisteluun joutuvista naisista ja he olivat muualata tulleita juutalaisia pääosin, ei omia edes.
Iskua ollaan varmaan suunniteltu 10 vuotta vähintään ja nostettu juuri sama pataljoona esille elokuva tehden etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
"Ja tuo kaikki oikeuttaa yli 2 miljoonan ihmisen nälkiinnyttämisen? Ja selvä yrityksen koko väestön pakkosiirtoon?"
Oikeuttaa. Jos palestiinalaisille haluaa hyvää, on Hamasista hankkiuduttava eroon. Oletko miettinyt jossain vaiheessa luopua Hamasin tukemisesta?
Hamas oli se joka nosti Gazan infran sairaaloineen ja koulutuksineen suurelta osin , eli se ei ole ensinnäkään terrori organisaatio vaan kiinteä osa koko Gazan rakennetta. Se ei olisi noussut ellei Netanjahu tn olisi ensin listinyt Arafatia.
Israel itse suoraan vaikutti Hamaksen nousemiseen ja operoi sen kanssa arvaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pulskassa kunnossa oli atte kun keksitystä kidnappauksesta "vapautui"
Itsehän se sinne meni väen vängällä vaikka moni taho kehotti olemaan menemättä. Tuli kallis reissu suomalaisille, 16 miljoonaa euroa. Ja se raha meni suoraan al-qaidalle. Miettiiköhän Atte tätä koskaan, että hän omalla tyhmyydellään rahoitti al-qaidan toimintaa?
Mietittekö että ne oli terroristit jotka kaappasi hänet ja muut? Attekin oli siis liian luottavainen mitä terroristeihin tulee.
Atte oli ja on edelleen ihan helvetin tyhmä. Meni sinne varoitteluista huolimatta kun hän aina tietää kaiken paremmin. Ja rahoitti siten al-qaidaa. Olisivat vaan jättäneet sinne.
Tämä jotenkin ohitetaan. Häntä varmaan puolustellaan ja pidetään selviytyjänä, vaikka hän meni kaikista varoitteluista huolimatta sinne. Ja itse haluaisin tietää kuinka monta miljoonaa Al qaida sai hänen ansiostaan? Miten se järkyttävä asia on jäänyt "sankaruuden" varjoon?
Vierailija kirjoitti:
Mistä muuten johtuu että varmaan 2000 vuotta juutalaisia on karsastettu? Haluttu välttää. Haluttu välttää jokamaassa? Luen juuri Rooman historiaa ja vaikka juutalaisten annettiin olla eikä enää syötetty leijonille niin aina he aiheuttivat mellakoita ja murhasivat toisia juutalaisia jotka jostain opista olivat eri mieltä. Se ei voi johtua itse uskonnosta koska menneinä aikoina on uskottu kaikenlaiseen Jumalaan eikä se itsessään ole aiheuttanut tuota välttelyä.
Jopa molemmin puolin keskiaikaa kun katoliset ja protestantit ja joukko muita kristinuskoja tappelivat ja väittelivät uskon opistaan, siis siitä mikä katsomus on se oikea katsomus, he kaikki halusivat juosta kun juutalainen tuli paikalle. Satoja vuosia, mikä siinä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä muuten johtuu että varmaan 2000 vuotta juutalaisia on karsastettu? Haluttu välttää. Haluttu välttää jokamaassa? Luen juuri Rooman historiaa ja vaikka juutalaisten annettiin olla eikä enää syötetty leijonille niin aina he aiheuttivat mellakoita ja murhasivat toisia juutalaisia jotka jostain opista olivat eri mieltä. Se ei voi johtua itse uskonnosta koska menneinä aikoina on uskottu kaikenlaiseen Jumalaan eikä se itsessään ole aiheuttanut tuota välttelyä.
Jopa molemmin puolin keskiaikaa kun katoliset ja protestantit ja joukko muita kristinuskoja tappelivat ja väittelivät uskon opistaan, siis siitä mikä katsomus on se oikea katsomus, he kaikki halusivat juosta kun juutalainen tuli paikalle. Satoja vuosia, mikä siinä on?
Juutalaiset eivät aiheuttaneet mitään mellakoita! 😄 Lue sitä historiaa sinäkin.
Minkähän takia ei Suomi kohdistaisi iskuja myöskin jos vieras valta tulisi tänne rakentelemaan omia siirtokuntiaan ja talojaan meidän maille tuosta noin vaan? Suomalaisiahan ärsyttää jo muutaman maahanmuuttajankin tunkeminen tänne?
Oletteko te ihan kahjoja?
Miksi palestiinalaiset eivät saisi ärsyyntyä iskuihin asti, koska Suomihan tekisi ihan samoin ja on jo tehnyt toisten yrittäessä tänne?
Miten ihmiset voivat olla noin sokeutuneita? Sitten kitistään miten Venäjä yrittää vallata meidät vaikka juuri samaa puolletaan oikein hartiavoimin kun Israel tekee juuri samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iskua ollaan varmaan suunniteltu 10 vuotta vähintään ja nostettu j
Tämä on muuten selkee tekoälyn viesti -))! En kerro mistä huomaa että ei vaihda tapojaan mutta näitä suolleta joka ketjuun.
Ihan samanlainen Hamas oli Suojeluskuntakin aikoinaan ja asekätkennät ja kaikki toiminta. Yritettiin estää maahan tunkeutuminen. Persuja en ymmärrä miten he ovat näin skitsoja tässä etteivät tajua miten sielläkin yritetään puolustaa vaan omaa maata. Perkele!!!
Jos Israel oli Ruotsi niin ne yrittäisivät siirtokuntiaan tänne. Koska historiassa kuuluttiin heihin muka, sillä verukkeella olisi ihan jatkuva revohka. Ja muuten Ruotsissa on 70 000 juutalaista eli Pohjoismaista eniten.
Gazan tuhdit tytöt syövät lasten ruoat. Tyypillistä muslimien itsekkyyttä. Sitten nälkiintyneitä lapsia käytetään "käyntikortteinaan", jotta säälihanat aukeavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iskua ollaan varm
Ei ole, itse kirjoitettu on. Kun seuraa tätä revohkaa niin oppii arvioimaan omalla arvostelukyvyllään. Tee sinäkin niin.
Yksikään vihervasemmistolainen joka on kauhean huolissaan palestiinalaisista ei ainoastaan katso sormien läpi, vaan aktiivisesti kannustaa ja juhlii sitä kun Hamas itse ilmoittaa että käyttävät palestiinalaissiviilejä ihmiskilpinä. Hamas on siis järjestö joka itse on sanonut ja itse ilmoittaa että palestiinalaissiviilin funktio on toimia ihmiskilpenä. Hamas itse myös tekee lastenohjelmia joita voi katsoa esim. Memri-TV:stä, missä he opettavat kouluikäisille lapsille että paras mahdollinen elämä on sitä että kun lapsi on 15-vuotias, hänen tulee kävellä räjähdevyö päällä israelilaiskahvilaan.
On irvokasta ja oksettavaa että vihervasemmistolaisia ei tuo kiinnosta paskaakaan. Ei. Sinä et välitä palestiinalaisista jos kannustat heitä Hamasin rinnalla ihmiskilviksi ja jos kannustat lapsia pukemaan räjähdevyön päälleen.
Israel ei toimi noin. Jos aiot arvostella Israelia etkä aloita kritiikkiäsi sillä että kerjäät kuuntelijoilta anteeksiantoa siitä että olet kasa paskaa jolle palestiinalaissiviili on vain itsem*rha-ase tai ihmiskilpi, ansaitset itse olla Hamasin uhri kuten ne palestiinalaissiviilit joiden kohtalo ei sinua kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Gazan tuhdit tytöt syövät lasten ruoat. Tyypillistä muslimien itsekkyyttä. Sitten nälkiintyneitä lapsia käytetään "käyntikortteinaan", jotta säälihanat aukeavat.
Ei maailma ainakaan odota israelin säälihanan aukeavan koska psykopaateilla ei ole sellaista. Vaikk yrittävät pommitustensa välissä ruokkia Gazaa että olisi enemmän tv sympatioita.
Tekoäly:
Jos esimerkiksi naapurivaltio alkaisi rakentaa asutuksia Suomen rajojen sisäpuolelle, reaktio olisi todennäköisesti diplomaattinen kriisi, taloudelliset pakotteet ja mahdollisesti sotilaallinen vastarinta, jos diplomatia ei toimisi.
Jopa tekoälykin sanoo samaa
Missä islam, siellä terrorismi ja lapsiavioliitot.
Missä islam, siellä terrorismi ja lapsiavioliitot.