Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älä kysy tutun tai kaverin parisuhdestatusta

Vierailija
25.07.2025 |

tai pankkitilin saldoa tai muutakaan henkilökohtaista.Ei kuulu hyviin tapoihin eikä ole hienotunteista. Ihan jokainen kyllä kertoo kenelle itse haluaa ja kehen luottaa. Jokseenkin aika kyllästynyt miten ihmisillä ei ole minkäänlaisia rajoja.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se nyt niin intiimi asia on?

Joissain tapauksissa kyllä ymmärrän, että kysymys voi loukata. Jos esimerkiksi joku on jäänyt leskeksi muutama kuukausi sitten ja sellainen henkilö, joka tietää tämän, alkaa kyselemään että seurusteletkos sinä jo jonkun kanssa.

Syy on tämä: miksi kysyt? Niin, tietääksesi. Sinulle ei riitä se, että henkilö kertoo halutessaan. Haluat tietää, koska olet utelias. Haluat tietää voidaksesi kertoa eteenpäin. Usemmiten kysymys tarkoittaa tätä: "harrastatko seksiä?". En minäkään kysy naimisissa olevilta heidän seksielämästään. Enkä itse kysy koskaan toiselta, vieläkö seurustelee vai eikö vai mitä. Tuntisin oloni todella epäkohteliaaksi.

Sitten kai on myös sopimatonta paljastaa, että on itse parisuhteessa. Koska se tarkoittaa, että harrastaa seksiä.

Vierailija
22/25 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pitäisi omaksua romanien tavat. Eivät puhu häveliäistä asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun make sitä tätä. Aattelen, et voi lopettaispa jo. En kateuttani, vaan maken jutut ei vaan kiinnosta. Oikeesti! Miten voi kuvitella et make kiinnostaa mua! 

Vierailija
24/25 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalistettu heteronormatiivisuus mieskeskeisyyksineen on vaan niin noloa, en osallistu kaakattamisiin. 

Kieltämättä noloa varsinkin sellaisilta ihmisiltä jotka ovat omassa suhteessaan huomattavan tyytymättömiä. Ehkä vahinko halutaan laittaa kiertämään.

Vierailija
25/25 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kenes kanssa reissaat? Ai yksinkö, no sitten sulla varmaan on vientiä".

Minä : Jep. (Ette tule tietämäänkään totuutta)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi