Kuinka vaativa olet kepsupin suhteen?
Mielestäni Rainbow'n (eikö tämän merkin pitänyt lopettaa?!) kepsuppi on ihqn hyvää. 67 % tomaattia. En väitä, että se on huippukamaa, mutta ei mielestäni ollenkaan PAHAA.
Kommentit (42)
Kun on tomaattia, etikkaa ja sokeria niin kaikki kepsutit käy.
Felix. Muut maistuvat vedelle tai jollekin ihan muulle kun ketsupille.
Meidän lapsille kelpaa vain Heintz.
Minä pidän Heinzin ketsupista. Ennen kaikkea sen rakenteesta verrattuna halvempiin.
Ketsuppia kuluu niin vähän, ettei sen ostamamisessa kannata pihistää. Mielummin säästän asioista, joista oikeasti voi kertyä säästöjä.
Heinz on ainoa oikea. En osta koskaan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän Heinzin ketsupista. Ennen kaikkea sen rakenteesta verrattuna halvempiin.
Ketsuppia kuluu niin vähän, ettei sen ostamamisessa kannata pihistää. Mielummin säästän asioista, joista oikeasti voi kertyä säästöjä.
Ei se kepsuppikaan ikuisuuksia säily.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä jokin uusi kepsuppi? En ole ikinä kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Heinz
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se kepsuppikaan ikuisuuksia säily.
ketsuppi
Vierailija kirjoitti:
Se on kesputti
ketsuppi
Heini tai Felix. Missään nimessä en enää kerran maistettuani osta jotain xtraa tai cooppia. Eihän ne maistu edes kepsupille. Kunnon kepsuppia sen olla pitää.
Vierailija kirjoitti:
Heini tai Felix. Missään nimessä en enää kerran maistettuani osta jotain xtraa tai cooppia. Eihän ne maistu edes kepsupille. Kunnon kepsuppia sen olla pitää.
Siis Heinz.
Samaa tomaattisosetta kaikki. Miehen toiveesta meillä vain Heinziä.
Ihan*