Onko 51v vanha ihminen
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu keneltä kysyy. Jos kysyt parikymppiseltä niin todennäköisesti 51v on hänen mielestään vanha. Jos taas kysyt 70-vuotiaalta niin hän varmasti vastaa, että 51v ei ole vanha.
Juu, kasikymppiset sukulaiset kutsuu mua nuoreksi.
t. 50 v.
Eläkeikä on kohtelias vanhan raja. Moni 60v on melko nuorekas.
Itse 50 enkä loukkaannu vanhasta. Se on yhtä kuin kuudennella kymmenellä ja siltä se myös tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Keski-iän ylittänyt.
Ei kyllä tämä on myöhäistä keski-ikää. Vanhuus alkaa n. 65 v. eli eläkeiässä.
Ikäkriisi oli mulla nelivitosena. Viidenkympin jälkeen ei tunnu enää missään, en mieti muiden mielipiteitä enkä erityisemmin jaksa miellyttää vaikka ihan asiallisesti käyttäydyn.
Jostain joutuu luopumaan, mutta jotain saa selvästi myös tilalle. Tämä on ilahduttanut. Eikä haittaa sekään jos minua mummona pitää, pitäköön. Mitä ne vaihtoehdot ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu keneltä kysyy. Jos kysyt parikymppiseltä niin todennäköisesti 51v on hänen mielestään vanha. Jos taas kysyt 70-vuotiaalta niin hän varmasti vastaa, että 51v ei ole vanha.
t. 50 v.
Kasikymppisissä on näitä, jotka esittää meidän ikäisiä. Ne ei voi esittää, ellei väitä meitä "nuoriksi". Meidän on oltava alle 30, että he voivat olla edelleen alle 60.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulla niveliä kolottaa ja liikkeelle lähtö on vaikeaa.
Hormonaalista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. 50 v.
Kasikymppisissä on näitä, jotka esittää meidän ikäisiä. Ne ei voi esittää, ellei väitä meitä "nuoriksi". Meidän on oltava alle 30, että he voivat olla edelleen alle 60.
No, ei mun sukulaiset. Mutta toki oon nuori, notkea ja vahva heihin verrattuna.
Jos on ihminen, niin on sitä minkä ikäisenä tahansa.
Oon ensi vuonna 44 ja olen jo nyt vanha.