Mulla ei ole yhtäkään tatuointia
Olenko täysin friikki? En kehtaa mennä rannallekaan, vaikka näytän huippu-urheilijalta.
Kommentit (19)
Ei se mitään. Ei mullakaan. "I'm so ugly, that's ok 'cause so are you..."
Ei ulkomaalaisilla ole yhtä paljon tatuointeja kuin suomalaisilla. Esim. ukrainalaisilla tai somaleilla ei ole tatuointeja.
Yhä useampi nuori on tietoinen tatuointien myrkyistä.
Ei ole mullakaan. Ei niitä kaikilla ole.
Mää mietin joskus 2000-luvun alussa, että olisin ottanut samanlaisen tatuoinnin käsivarteen, kun Pamela Anderssonilla. Onneksi se meni ohi aika nopeasti, enkä ottanut.
Joskus oli muotia usea korvis. Siitä jää arvet korvaan ja ei hyvä kai chakroille korvissa silpoa korvia, akupisteet myös.
Ei mullakaan, eikä tule. Onneksi olin 90-luvun nuori niin tatuointimuotiin ei tullut hypättyä mukaan. Jos mulla olis joku tatska, se olisi ruma tribaali, jota katuisin tässä vaiheessa tai olisin laserhoitanut sen jo pois. Kauniit ihmiset tekevät itsestää rumia tatuoinneilla, mutta ei se minua haittaa. Enemmän mietin sitä, että onneksi en itse ole koskaan sellaista itseeni ottanut. Muodit ja tyylit ne on muuttuneet, etten edes tiedä, mikä voisi olla ikuisesti kaunista iholla. Naisen ihon kollageeni löystyy erityisesti vaihdevuosien aikana ja jälkeen. Tatuoinneista saattaa tulla vanhemmiten aika rumia länttejä.
Tatuoinnit on jo täysin poissa muodista, mutta niitähän ei ihosta saa pois.
Katso päivän morsian Iltalehdestä, ei yhtään tatuointia. Vertaa sulhasen poikaan ja katso kumpi on kauniimpi.
Mulla on taas selluliittia reisissä. Enkä niiden takia mene uimahallin tai kuntosalille treenaamaan, koska treenin jälkeen pitää mennä suihkuun. En halua esitellä selluliittejäni. Muuten ok hoikka vartalo.
En ole koskaan ymmärtänyt tatuointeja, varsinkaan normi-ihmisillä. Aiemmin niitä oli vangeilla tai muilla hörhöillä.
Nykyisin suurin osa höyrhtää niihin. Sitten kadutaan, kun järki alkaa pelittää.
Rahastusta ja hullua hommaa.
Nautin kehostani ilman rihman tatuointeja.
Kuvottavaa katsella nykyihmisten kehoja.
Tulette vielä huomaamaan hulluutenne seuraukset.
Vierailija kirjoitti:
Ei ulkomaalaisilla ole yhtä paljon tatuointeja kuin suomalaisilla. Esim. ukrainalaisilla tai somaleilla ei ole tatuointeja.
Yhä useampi nuori on tietoinen tatuointien myrkyistä.
Joo ja silti ne vetää vapee, energiajuomia, alkoholia ja ties mitä päihteitä. Mut joo, tatuoinnit on se paha.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on taas selluliittia reisissä. Enkä niiden takia mene uimahallin tai kuntosalille treenaamaan, koska treenin jälkeen pitää mennä suihkuun. En halua esitellä selluliittejäni. Muuten ok hoikka vartalo.
Kaikilla terveillä aikuisilla naisilla on. SInne vaan sekaan. Ei ketään kiinnosta. Kuntosaleilla jos missä, käy kaikenkokoista porukkaa.
Niin? Minulla on viisi. Oliko muuta?
Ei ole kaikilla naisilla selluliittia.
Kaikesta sitä voi ihminen ongelman itselleen tehdä.
Tatuoinnit on käteviä. Niistä näkee heti ihmisen tason ja tiedän ettei minulla ole yhteistä, joten en hukkaa aikaani heille. Samoin tietysti monesta muustakin: lävistykset, lo-life pukeutuminen eli tyyli hupparit, Kiitos 1939-1945 asut, maastoasut, leopardikuviot, varoitusväri hiuksissa, rööki huulessa yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla terveillä aikuisilla naisilla on. SInne vaan sekaan. Ei ketään kiinnosta. Kuntosaleilla jos missä, käy kaikenkokoista porukkaa.
Enkä muuten anna hiustenikaan blondautua tai harmaantua. T tämä selluliittireisinen.
Ei ole mullakaan. Joskus parikymppisenä hetken mietin mutten edes keksinyt muuta ideaa kuin horoskooppi olkapäähän. Nykyään erottui joukosta kun ei ole tatskoja.
M38