Mitä te muka syötte tänään?
Ja milloin?
Juu, on nälkä, mutta ruoka ei kiinnosta. Mitä tehdä?
Kommentit (82)
Oon syönyt banaanin ja juonut mehua. Muuten ei oikein uppoa kuin kylmä vesi näin kuumalla.
Syön muka ruisleipää ja muka juustoa päälle.
Kävin hesellä ja nautin ilmastoinnista.
Vierailija kirjoitti:
Chili con carnea ja riisiä.
Burritot väännän. Grillaan lihaa ja suikaloin ja maustan. Sitten hyvä salsakastikem valkosipulilla, mustapippurilla, tacomausteella, paprikoilla ja jalopenoilla. Tuoretta kurkkua, tomaattia, paprikaa ja korianteria myös burriton sisään. Ai että! :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Grillimakkarat, kanaa, salaattia ja vesimelonia.
Ai haluat suolistosyövän? Meillä suvussa yksi kuoli tähän ja juuri söi makkaroita, poltti jne söi prosesoitua ruokaa. Joten onnea!
Se tulee jos tulee, syön silti mitä haluan. On vain yksi elämä.
Grillaillaan ja syömme ulkona. Kyllä maistuu. Olemme mökillä omassa saaressa.
Normaali aamupala: kahvi, voileipä ja tuoremehua. Lounaaksi eilistä jauheliha/pastakastiketta ja keitin siihen makaronia.
Söin leivän ja illalla varmaan jotain keittoa pakastimesta. Tiedän että mulla on nälkä yöllä kun olen töissä ja pitäisi kehitellä jotain ruokaa sinne mutta en tiedä mitä. Ja nälkä taas aamulla kun tulen kotiin.
Ruispuuroa olen keittämässä. Menossa kuivakaapin tyhjennys ennen uutta talvea.
Lounaaksi oli tomaattirisottoa ja päivälliseksi syön kanapastaa. Vihersalaattia molempien kanssa.
Riisipuuroa ja hölskykurkkuja suolastukseksi.
Olen syönyt erilaisia salaatteja, maittaa eikä kyllästy
Porkkanasämpylä juustolla, ohuella pippurikinkkuviipaleella, juustoviipaleella ja tom+kurkulla mennyt alas+ keltainen kiwi-hedelmä. Päivällinen mennään syömään ulos, meksikolaista menuussa.
Minä muka-syön grillipihvejä, perunoita, salaattia, leipää ja jäätelöä.
Oikeasti syön savustettua kalaa. Jos jaksan.
Söin aamupuuron, 16-17 syön eilen tehtyä lasagnea, välissä suola keksejä
Vierailija kirjoitti:
Riisipuuroa ja hölskykurkkuja suolastukseksi.
💗 hölskykurkuille.
Aamulla söin ihan normaalin aamupalan, sämpylän täytteillä ja kahvia. Nyt myöhäiseksi lounaaksi syön parhaillaan kirsikkajogurttia, jossa marjagranolaa, pensasmustikoita ja kirsikoita. Lähden kohta salille, niin en mitään raskaampaa halua vetää, mutta jotain on syötävä, vaikka ei muakaan kuumuuden takia oikein kiinnosta.