Millaisia pannunalustoja teillä on? Onko keramiikkaa vai käyttääkö joku virkattua?
Mulla pojan tekemä puinen alusta, sitten ulkomailta tuotu keraaminen.
Kommentit (25)
Puinen mun koulussa tekemä ja puinen ostettu.
Ei minkäänlaisia. Mihin niitä tarvitaan?
Vierailija kirjoitti:
Koitapa nyt oikein tosissasi mietiiä, niin ehkä keksit, jos olet ihan normaaliälyinen tai kohtuullisen heikkolahjainenkin.
Virkattuja perintöpatalappuja löytyy, puisia alustoja ja metallisia myös.
Mä innostuin ompelemaan pannulappuja ihan kankaasta. Tein samalla koko perheelle jokaiselle 2 lappua. (aikuiset lapset jo)
Tein myös kaksi isompaa airfryeria varten.
Vierailija kirjoitti:
Mitä materiaalia sinun ruokapöytäsi on?
Ikean korkkisia, samat olleet nyt 30v. Hyvin tuntuvat kestävän.
Ei ole erikseen pannunalusia, patalappuja käytetään jos joskus harvoin on tarvetta.
Ei minkäänlaisia. Ainut pannu, jonka omistan on paistinpannu ja sitä säilytän kuumana liedellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöytälevy on erittäin vahvaa bambua. Miten se tähän liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on puinen ruokapöytä, mutta en silti keksi mihin tarvitsisin pannunalusia.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on puinen ruokapöytä, mutta en silti keksi mihin tarvitsisin pannunalusia.
t. eri
Mä käytän pannunalusia joka päivä, koska syön sellaisten pöytien ääressä, joita ei ole suojattu pöytäliinalla tai kateliinoilla. Jos lämmitän ruokaa mikrossa, lautanen on sen verran kuuma, että laitan sen pannunalusen päälle. Jos nostan teepannun pöytään, laitan sen pannunalusen päälle. Jos nostan kattilan kuumalta levyltä tiskipöydälle, laitan sen alle pannunalusen. Yleensä käytän tarkoitukseen virkattuja pannulappuja, kun niitä on hellan läheisyydessä koukussa, mutta omistan myös pari varsinaista pannunalusta.
Meillä on tapana annostella ruoka lautaselle suoraan liedeltä, ei tarvita pannunalusia. Jos liesi on täynnä, niin laitan kuuman astian puisen leikkuulaudan päälle. "Paremmille" vieraille illallinen annostellaan tottakai suoraan lautaselle ja sukulaiset ja kaverir osaa hakea ruuan liedeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. eri
Mä käytän pannunalusia joka päivä, koska syön sellaisten pöytien ääressä, joita ei ole suojattu pöytäliinalla tai kateliinoilla. Jos lämmitän ruokaa mikrossa, lautanen on sen verran kuuma, että laitan sen pannunalusen päälle. Jos nostan teepannun pöytään, laitan sen pannunalusen päälle. Jos nostan kattilan kuumalta levyltä tiskipöydälle, laitan sen alle pannunalusen. Yleensä käytän tarkoitukseen virkattuja pannulappuja, kun niitä on hellan läheisyydessä koukussa, mutta omistan myös pari varsinaista pannunalusta.
Okei. Eli pannunalusia ei oikeasti tarvitse mihinkään. Puinen pöytä kestää ilman liinaakin lämpimän lautasen. Kattilaa ei tarvitse nostaa tiskipöydälle, vaan sen voi laittaa viereiselle kylmälle leyvlle. Sama homma teepannun kanssa, jos sellaista käyttää.
Jostain oljen tapaisesta punottuja. Usein käytän vanhempaa kankaista pannulappua. Mökillä on myös metallia ja korkkia.
Puinen, melamiininen ja keraaminen löytyy, mutta eniten käytän ihan vaan virkattuja pannulappuja.