Oho, jopa hesari myöntää että Purra on oikeassa
LOMAILEVA valtiovarainministeri Riikka Purra (ps) päätti tiistaina ilmaista huolensa primitiivisistä tavoista, jotka uhkaavat suomalaista yhteiskuntaa.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011384172.html?utm_medium=promobox
Kommentit (162)
Kansallissosialismi eli äärioikeisto ja fasismi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikkulillakin jo paniikkia pukkaa 5% kannatus aiheuttaa virtsankarkailua.
Vassari ei osaa lukea,Ei ole uutta.
Ai että PersuPojan persettä raavituttaa.Otetaan sille.
vassarin mielestä 5 ja 10 on sama luku.olitko matikantunnilla paikalla?Jos sinun per--ttä raavituttaa niin sille en voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kansallissosialismi eli äärioikeisto ja fasismi
Tämä
Vierailija kirjoitti:
Hyvää lomaa valtiovarainministerille.
Hukkuis pois mokoma ilkimys.
Vierailija kirjoitti:
Hitler=sosialisti
Ei ollut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosialismia on syytäkin pelätä, kysys vaikka Stalinin uhreilta. Tai Maon. Tai Pol Potin. Tai Hitlerin. Tai Castron. Tai Chavezin.
Jatkanko?
Hitler ei ollut sosialisti
Olipas
Ei ollut
t: historiaa opiskeleva
Olipas
T:historian tunteva
Kun ei ollut niin ei ollut. Turha lässyttää
Olipas. Miksi jatkat kitinää kun kaikki tietää että sosialismi=natsiutta.
Vain natsipersut väittävät näin. Tuo Suomen suurin ideologisten työttömien etuuksilla loisiva kriminaalilauma.
Muut on työtyömiä ilman omaa syytään, persut siksi ettei kukaan palkkaa pulsua, jolla on rikostausta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuon artikkelin varsinaiseen sisältöön tulee, niin mielestäni on vähän sääli että burkini on ristitty nimenomaan burkiniksi, kun sillä ei varsinaisesti ole burkhan kanssa mitään tekemistä (= ei peitä kasvoja). Minun puolestani jokainen saa pukeutua juuri niin peittävästi kuin haluaa niin kauan kuin kasvot on näkyvissä (kasvojen peittämisestä voidaan keskustella), ja näin kohonneella ihosyöpäriskillä joku tuollainen burkinityylinen ratkaisu olisi monessa tilanteessa aika kiva.
Toki tämä ihosyöpäriski ei tietenkään koske miehiä samasta kulttuurista? Aika kiva, kun saman kulttuurin omaavat miehet eivät ole paketoituna päästä varpaisiin?
Hitler ei ollut sosialisti, vaikka joku kusinen persunatsi niin väittääkin :) Se on kiistämätön fakta :)
Riikkulilla juomaputki päällä. Onko taas oksennettu murhafantasiaa Scriptaan?
Vierailija kirjoitti:
Hitler oli sosialisti vaikka joku kusinen viherhuora toisin väittääkin.
Neitsyt ulisee
Jatkakaa nyt vielä pari sivua tuota vänkäämistä, niin menee tämäkin ketju kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Hitler ei ollut sosialisti, vaikka joku kusinen persunatsi niin väittääkin :) Se on kiistämätön fakta :)
Tämä! Ois kiva nähdä joku noista runkuista keskustelemassa historianprofessorien kanssa aiheesta ja tulla nolatuksi ;) Niin tyhmiä nuo persuloidit 🤭
Opetan aikuisopiskelijoita ja minulla on siellä yksikin peittävässä mustassa asussa ja vain kasvot näkyvät. Hän puhuu selkeää suomea ja on elämäniloa täynnä oleva nuori nainen. Nämä "säkit" ovat meidän näkökulmastamme alistavia, mutta heidän kotimaassaan vaatetuksella ilmaistaan, että en ole miesten käytettävissä ja olen suojeltu. Heidän maassaan naisetkin pitävät halpoina paljastavissa asuissa olevia muita naisia. Olen nähnyt myös sen prosessin, kun nuori nainen vähitellen kuoriutuu ulos kaavustaan. Se ei selvästikään ole helppoa. Ensin lähteen kaapu tai se lyhenee, lopuksi huivin musta sävy vaalenee, kunnes nainen lopulta uskaltaa näyttää hiuksensakin. Eräs kaavustaan kuoriutunut nainen oli valtavan kaunis.
Olen itse ns. vassari, enkä tajua yhtään tätä vasemmiston suhdetta islamiin. Olen lopettanut vasemmiston ja vihreiden äänestämisen tämän takia. On aivan älytöntä itkeä valkoisesta nationalismista ja perään suosia vielä tiukempaa, nationalistisempaa ja hierarkkisempaa ruskeaa nationalismia jopa vieläpä täyttää koko julkisen tilan. En halua katsella minua sortavaa islamin nationalismia ollessani kirjastossa, kahvilassa, vessajonossa, ruokakaupassa, metsäkävelyllä, luennolla, yliopiston ruokalassa, Zalando-tuotekuvastossa tai Instagram-feedissäni.
Tuo pukeutuminen ei ole yksityisasia. Peittävä kansallisasu sortaa kaikkia naisia, se opettaa että mies omistaa naisen kehon ja julkisen tilan. Jokainen huivia pitävä nainen seksualisoi naisen kehoa ja pukeutuu miehen katseelle. Katsokaa mikä kansallisuus edustaa seksuaalirikoksissa ja vetäkää johtopäätökset. Ja sitten vasemmistolle on tärkeämpää suojella ruskeaa ukkoa kritiikiltä kuin naisia henikeen ja terveyteen kohdistuvilta rikoksilta. Eli ihan sama asennoituminen kuin (ääri)oikeistolla, jota vasemmisto niin kritisoi.
Ja en kyllä kannata oikeistopuoleitakaan, PS ei ole sen enempää naisystävällinen puolue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Ois kiva nähdä joku noista runkuista keskustelemassa historianprofessorien kanssa aiheesta ja tulla nolatuksi ;) Niin tyhmiä nuo persuloidit 🤭
Minä olen historian professori. Hitler oli sosialisti. Ärsyttääkö sinua tuo fakta?
Jankuti jankuti
Hesarin taitaa välittää uutisia ja juttuja. Ei olla mitään mieltä.
Tytöt täysissä vaatteissa helteelläkin ja veljet shortseissa. Tämäkö tasa-arvoa. Vihaksi pistää.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse ns. vassari, enkä tajua yhtään tätä vasemmiston suhdetta islamiin. Olen lopettanut vasemmiston ja vihreiden äänestämisen tämän takia. On aivan älytöntä itkeä valkoisesta nationalismista ja perään suosia vielä tiukempaa, nationalistisempaa ja hierarkkisempaa ruskeaa nationalismia jopa vieläpä täyttää koko julkisen tilan. En halua katsella minua sortavaa islamin nationalismia ollessani kirjastossa, kahvilassa, vessajonossa, ruokakaupassa, metsäkävelyllä, luennolla, yliopiston ruokalassa, Zalando-tuotekuvastossa tai Instagram-feedissäni.
Tuo pukeutuminen ei ole yksityisasia. Peittävä kansallisasu sortaa kaikkia naisia, se opettaa että mies omistaa naisen kehon ja julkisen tilan. Jokainen huivia pitävä nainen seksualisoi naisen kehoa ja pukeutuu miehen katseelle. Katsokaa mikä kansallisuus edustaa seksuaalirikoksissa ja vetäkää johtopäätökset. Ja sitten vasemmistolle on tärkeämpää suojella ruskeaa ukkoa kritiikiltä kui
Koskeeko se peittävä kansallisasu myös romaneja? Suomalaisissa kansallispuvuissa on miehille ja pojille samat, mutta naimattomille ja naimisissa oleville naisille erilaiset. Aika peittäviä nekin. Jos kerran kansallisasuista puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Niqab tai hijabt eivät ole uhkia
Olet hyödyllinen hölmö.
Persuloidi vois mennä vaikka kouluun takaisin