Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oho, jopa hesari myöntää että Purra on oikeassa

Vierailija
25.07.2025 |

LOMAILEVA valtiovarainministeri Riikka Purra (ps) päätti tiistaina ilmaista huolensa primitiivisistä tavoista, jotka uhkaavat suomalaista yhteiskuntaa.

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011384172.html?utm_medium=promobox

Kommentit (162)

Vierailija
101/162 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosialismia on syytäkin pelätä, kysys vaikka Stalinin uhreilta.  Tai Maon.  Tai Pol Potin.  Tai Hitlerin.  Tai Castron.  Tai Chavezin.

Jatkanko?

Hitler ei ollut sosialisti

Olipas

Ei ollut

t: historiaa opiskeleva

Olipas

T:historian tunteva

Kun ei ollut niin ei ollut. Turha lässyttää

Olipas. Miksi jatkat kitinää kun kaikki tietää että sosialismi=natsiutta.

Ei ole vaikka kuin

Persuloidi vois mennä vaikka kouluun takaisin

Vierailija
102/162 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansallissosialismi eli äärioikeisto ja fasismi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/162 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riikkulillakin jo paniikkia pukkaa 5% kannatus aiheuttaa virtsankarkailua.

Vassari  ei osaa  lukea,Ei ole uutta.

Ai että PersuPojan persettä raavituttaa.Otetaan sille.

vassarin mielestä 5 ja 10 on sama luku.olitko matikantunnilla paikalla?Jos sinun per--ttä raavituttaa niin sille en voi mitään.

Vierailija
104/162 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansallissosialismi eli äärioikeisto ja fasismi

Tämä

Vierailija
105/162 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää lomaa valtiovarainministerille.

Hukkuis pois mokoma ilkimys.

Vierailija
106/162 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitler=sosialisti

Ei ollut

Vierailija
107/162 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosialismia on syytäkin pelätä, kysys vaikka Stalinin uhreilta.  Tai Maon.  Tai Pol Potin.  Tai Hitlerin.  Tai Castron.  Tai Chavezin.

Jatkanko?

Hitler ei ollut sosialisti

Olipas

Ei ollut

t: historiaa opiskeleva

Olipas

T:historian tunteva

Kun ei ollut niin ei ollut. Turha lässyttää

Olipas. Miksi jatkat kitinää kun kaikki tietää että sosialismi=natsiutta.

Vain natsipersut väittävät näin. Tuo Suomen suurin ideologisten työttömien etuuksilla loisiva kriminaalilauma.

Muut on työtyömiä ilman omaa syytään, persut siksi ettei kukaan palkkaa pulsua, jolla on rikostausta.

Vierailija
108/162 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuon artikkelin varsinaiseen sisältöön tulee, niin mielestäni on vähän sääli että burkini on ristitty nimenomaan burkiniksi, kun sillä ei varsinaisesti ole burkhan kanssa mitään tekemistä (= ei peitä kasvoja). Minun puolestani jokainen saa pukeutua juuri niin peittävästi kuin haluaa niin kauan kuin kasvot on näkyvissä (kasvojen peittämisestä voidaan keskustella), ja näin kohonneella ihosyöpäriskillä joku tuollainen burkinityylinen ratkaisu olisi monessa tilanteessa aika kiva.

Toki tämä ihosyöpäriski ei tietenkään koske miehiä samasta kulttuurista? Aika kiva, kun saman kulttuurin omaavat miehet eivät ole paketoituna päästä varpaisiin? 

Vierailija
109/162 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitler ei ollut sosialisti, vaikka joku kusinen persunatsi niin väittääkin :) Se on kiistämätön fakta :)

Vierailija
110/162 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikkulilla juomaputki päällä. Onko taas oksennettu murhafantasiaa Scriptaan?

Vierailija
111/162 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitler oli sosialisti vaikka joku kusinen viherhuora toisin väittääkin.

Neitsyt ulisee

Vierailija
112/162 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkakaa nyt vielä pari sivua tuota vänkäämistä, niin menee tämäkin ketju kiinni.

Vierailija
113/162 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitler ei ollut sosialisti, vaikka joku kusinen persunatsi niin väittääkin :) Se on kiistämätön fakta :)

Tämä! Ois kiva nähdä joku noista runkuista keskustelemassa historianprofessorien kanssa aiheesta ja tulla nolatuksi ;) Niin tyhmiä nuo persuloidit 🤭

Vierailija
114/162 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetan aikuisopiskelijoita ja minulla on siellä yksikin peittävässä mustassa asussa ja vain kasvot näkyvät. Hän puhuu selkeää suomea ja on elämäniloa täynnä oleva nuori nainen. Nämä "säkit" ovat meidän näkökulmastamme alistavia, mutta heidän kotimaassaan vaatetuksella ilmaistaan, että en ole miesten käytettävissä ja olen suojeltu. Heidän maassaan naisetkin pitävät halpoina paljastavissa asuissa olevia muita naisia. Olen nähnyt myös sen prosessin, kun nuori nainen vähitellen kuoriutuu ulos kaavustaan. Se ei selvästikään ole helppoa. Ensin lähteen kaapu tai se lyhenee, lopuksi huivin musta sävy vaalenee, kunnes nainen lopulta uskaltaa näyttää hiuksensakin. Eräs kaavustaan kuoriutunut nainen oli valtavan kaunis. 

Vierailija
115/162 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ns. vassari, enkä tajua yhtään tätä vasemmiston suhdetta islamiin. Olen lopettanut vasemmiston ja vihreiden äänestämisen tämän takia. On aivan älytöntä itkeä valkoisesta nationalismista ja perään suosia vielä tiukempaa, nationalistisempaa ja hierarkkisempaa ruskeaa nationalismia jopa vieläpä täyttää koko julkisen tilan. En halua katsella minua sortavaa islamin nationalismia ollessani kirjastossa, kahvilassa, vessajonossa, ruokakaupassa, metsäkävelyllä, luennolla, yliopiston ruokalassa, Zalando-tuotekuvastossa tai Instagram-feedissäni. 

Tuo pukeutuminen ei ole yksityisasia. Peittävä kansallisasu sortaa kaikkia naisia, se opettaa että mies omistaa naisen kehon ja julkisen tilan. Jokainen huivia pitävä nainen seksualisoi naisen kehoa ja pukeutuu miehen katseelle. Katsokaa mikä kansallisuus edustaa seksuaalirikoksissa ja vetäkää johtopäätökset. Ja sitten vasemmistolle on tärkeämpää suojella ruskeaa ukkoa kritiikiltä kuin naisia henikeen ja terveyteen kohdistuvilta rikoksilta. Eli ihan sama asennoituminen kuin (ääri)oikeistolla, jota vasemmisto niin kritisoi. 

Ja en kyllä kannata oikeistopuoleitakaan, PS ei ole sen enempää naisystävällinen puolue. 

Vierailija
116/162 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Ois kiva nähdä joku noista runkuista keskustelemassa historianprofessorien kanssa aiheesta ja tulla nolatuksi ;) Niin tyhmiä nuo persuloidit 🤭

Minä olen historian professori. Hitler oli sosialisti. Ärsyttääkö sinua tuo fakta?

Jankuti jankuti

Vierailija
117/162 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarin taitaa välittää uutisia ja juttuja. Ei olla mitään mieltä. 

Vierailija
118/162 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt täysissä vaatteissa helteelläkin ja veljet shortseissa. Tämäkö tasa-arvoa. Vihaksi pistää.

Vierailija
119/162 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ns. vassari, enkä tajua yhtään tätä vasemmiston suhdetta islamiin. Olen lopettanut vasemmiston ja vihreiden äänestämisen tämän takia. On aivan älytöntä itkeä valkoisesta nationalismista ja perään suosia vielä tiukempaa, nationalistisempaa ja hierarkkisempaa ruskeaa nationalismia jopa vieläpä täyttää koko julkisen tilan. En halua katsella minua sortavaa islamin nationalismia ollessani kirjastossa, kahvilassa, vessajonossa, ruokakaupassa, metsäkävelyllä, luennolla, yliopiston ruokalassa, Zalando-tuotekuvastossa tai Instagram-feedissäni. 

Tuo pukeutuminen ei ole yksityisasia. Peittävä kansallisasu sortaa kaikkia naisia, se opettaa että mies omistaa naisen kehon ja julkisen tilan. Jokainen huivia pitävä nainen seksualisoi naisen kehoa ja pukeutuu miehen katseelle. Katsokaa mikä kansallisuus edustaa seksuaalirikoksissa ja vetäkää johtopäätökset. Ja sitten vasemmistolle on tärkeämpää suojella ruskeaa ukkoa kritiikiltä kui

Koskeeko se peittävä kansallisasu myös romaneja? Suomalaisissa kansallispuvuissa on miehille ja pojille samat, mutta naimattomille ja naimisissa oleville naisille erilaiset. Aika peittäviä nekin. Jos kerran kansallisasuista puhutaan. 

Vierailija
120/162 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niqab tai hijabt eivät ole uhkia

Olet hyödyllinen hölmö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme