Miksi nykyään lapset ei osaa uida?
Eikö äippä ja isukki enää opeta lapsiaan selviytymään elämässä. Vai onko lapset vaan tyhmempiä.
Kommentit (67)
Niin tai sitten lapset eivät vielä ole oppineet uimaan. Katsos kun ei se ihan päivässä tapahdu.
Se, että vanhemmat sitten eivät vahdi lapsiaan rannalla on tyhmyyttä.
Mä en osaa uida. Moni aikuinen ei osaa uida.
Miksi nykyään aikuiset ei osaa käyttäytyä? Pieree spämmivammaa muiden silmille jatkuvasti, surffailee muiden tragedioilla ja pilkkaa lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Ap, mitä sinä saat tästä spämmäyksestä? Tuleeko sinulle hyvämieli? Kiihottaako, kun etusivulla on 10 sinun tekemää aloitusta? Oletko hoidossa jossain?
Osaako sinun lapsesi uida. Vai menikö sinun kesäsi kaljatölkkien tyhjentämiseen uimaopetuksen sijaan?
Ahdistavaa mennä uimaan, kun on niin hirveästi väkeä rannoilla.
Luulen että nykyajan vanhemmat katselee rannalla vaan kännykkää ja ottaa juomaa.
Vierailija kirjoitti:
Aikuisille järjestetään uimakouluja.
En mäkään osaa. Siellä missä mä asuin ei ollut rantoja, eikä uimahallia, eivätkä vanhemmat minnekään kuskanneet.
- 70-luvun avainkaulalapsi
Nykyään? Mun 50-luvulla syntynyt ja järven rannalla kasvanut äitini oppi vasta 40-50-vuotiaana uimasn edes auttavasti. Mä opin uimaan ennen kouluikää, samoin omat lapseni.
Sana nykyään pitäisi poistaa sanakirjasta.
Hiekka-aavikolla ei ole vettä missä uida. Ja tytöt ei saa uikkareissa näyttäytyä missään
Vierailija kirjoitti:
Ap, mitä sinä saat tästä spämmäyksestä? Tuleeko sinulle hyvämieli? Kiihottaako, kun etusivulla on 10 sinun tekemää aloitusta? Oletko hoidossa jossain?
Mitä saat kun klikkaat otsikkoa jonka tiedät olevan spämmi? Tuleeko sinulle hyvämieli? Kiihottaako, kun luulet olevasi jotenkin parempi? Oletko hoidossa jossain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tarvis oppia uimaan?
Vierailija kirjoitti:
Onko koskaan käynyt mielessä, että vietät itsekin vähän liikaa aikaa palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Luulen että nykyajan vanhemmat katselee rannalla vaan kännykkää ja ottaa juomaa.
Mita tama oida olla ??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta.
50+
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että sulla pätkii muisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko koskaan käynyt mielessä, että vietät itsekin vähän liikaa aikaa palstalla?
Siinä on aika iso ero, viettääkö aikaa palstalla, vai yrittääkö elämän tehtävänään saastuttaa ja pilata palstan kaikilta muilta.
Ootko koittanut saada lapsia uimakouluun missään kasvukeskuksessa? Jos myöhästyt päivän netti-ilmon avautumisesta, niin kaikki paikat ovat menneet.
Opetusta on yksinkertaisesti liian vähän. Niin myös uimapaikkoja.