Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytyykö naisen todella olla täydellisen näköinen että kelpaa suhteeseen?

Vierailija
25.07.2025 |

Miksei miehiltä vaadita samaa? Kaikki pullukatkin voivat siis vaatia naiselta unelma kroppaa ja kasvoja, pitkiä hiuksia? Onko näin? Tai tikkukeppi  miehet fitnes maista

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ulos ovesta ja katso, millaisia pariskuntia maailmalla liikkuu. Siinä vastaus.

Vierailija
2/62 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä olla. Normaali mies ei vaadi täydellisyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle kyllä kelpaa, ja ei pieni ylipaino haittaa. M40

Vierailija
4/62 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei

Vierailija
5/62 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi nyt ajattelet tässä vain täydellisille miehille kelpaamista.

Tää on tyypillistä että kun nainen sanoo "miehet" niin hän tarkoittaa sitä top1% panomiesten joukkoa.

Ihanko oikeasti joku täysi tavis voisi vaatia jotain fitnesspeppumissiä?

Vierailija
6/62 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään pidä. Minulla ja kaikilla ystävilläni on kumppanit, vaikkei kukaan ole täydellinen. 

Vierailija
7/62 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan täytyy. Eikä riitä edes se, että on hoikka, sporttinen ja pitkähiuksinen vaan pitää olla myös superkauniit kasvot ja seksikäs olemus. Meikittömiä ja kasvoista rumia kirjastohiirulaisia ei halua kukaan.

T. Kirjastohiirulainen

Vierailija
8/62 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluavat virheettömiä naisia yhtä paljon kuin naiset haluavat vihreiden jäsenkirjan naisenhimoissaan hankkinutta miestä, jolla on letitetty leukaparta. Seksin aikana mies keskittyy selluliitin etsimisen sijaan pidättämään siemensyöksyä ja jännittämään, onko se tarpeeksi iso.

Vierailija
9/62 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoo kriteerini: Hyvä perse. Läväreistä plussaa.

Vierailija
10/62 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole millään tapaa täydellinen (täydellisyys on muutenkin ihmisen keksimä konsepti) ja minulla on ihana mies. 

Vierailija
11/62 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mistä ihmiset saa nää ideat tällä palstalla??? Ihan kun täällä elettäisi eri planeetalla

Vierailija
12/62 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä jota tavoittelet. Ette te naisetkaan ketä tahansa kelpuuta, itselleni riitti normaalipainoinen ja se että arvot sekä luonne miellyti itseäni.

Vierailija
13/62 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoo kriteerini: Hyvä perse. Läväreistä plussaa.

Ihana mies! Ja asiallinen. 

Vierailija
14/62 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat rakastuneet ihan perusmuijiin jo satojatuhansia vuosia.

Vierailija
15/62 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemuksen mukaan täytyy. Eikä riitä edes se, että on hoikka, sporttinen ja pitkähiuksinen vaan pitää olla myös superkauniit kasvot ja seksikäs olemus. Meikittömiä ja kasvoista rumia kirjastohiirulaisia ei halua kukaan.

T. Kirjastohiirulainen

Just tuli täyteen 7 vuotta sinkkuelämää ja useamman kerran olen saanut kuulla miehiltä, että "ei ole kipinää".

Vierailija
16/62 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis mistä ihmiset saa nää ideat tällä palstalla??? Ihan kun täällä elettäisi eri planeetalla

Palsta on näemmä joillekin koko elämä. 

Vierailija
17/62 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluavat virheettömiä naisia yhtä paljon kuin naiset haluavat vihreiden jäsenkirjan naisenhimoissaan hankkinutta miestä, jolla on letitetty leukaparta. Seksin aikana mies keskittyy selluliitin etsimisen sijaan pidättämään siemensyöksyä ja jännittämään, onko se tarpeeksi iso.

En ole koskaan tavannut miestä,  joka seksin aikana keskittyy etsimään kumppanistaan selluliittia. (Minullahan ei tietenkään ole selluliittia, mutta kuitenkin.)

Vierailija
18/62 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni sanoo et katsokaa ulkona olevia pariskuntia, mutta millasia ne suhteet ompi.. Että panostaako mies suhteeseen vai onko vaan sellaista hälläväliä..

Vierailija
19/62 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Kirjastohiirulainen

Just tuli täyteen 7 vuotta sinkkuelämää ja useamman kerran olen saanut kuulla miehiltä, että "ei ole kipinää".

Oletko huolehtinut vartalostasi? Onko se hoikka? Se on se ensimmäinen asia joka täytyy hoitaa varsinkin jos saa kipinä-pakkeja.

Vierailija
20/62 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Kirjastohiirulainen

Miten monta deittisovellusta sulla on käytössä ja miten usein pyydät sovelluksissa omantasoisia miehiä treffeille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä