Menisitkö esim. Leville lomalle?
Minä en ikipäivänä. Känniääliöitä ja pinnallisia ihmisiä eikä hetken rauhaa.
Kommentit (14)
Ylläs, Pyhä ja Pallas parempia. Rauhallisempia. Mutta ei siellä Levilläkään ördätä jos oot aamulla mäessä heti avautuessa etkä mene spring breakin aikaan.
Menee sesongin ulkopuolella ja nauttii luonnosta. Majoituksen saa edullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Menee sesongin ulkopuolella ja nauttii luonnosta. Majoituksen saa edullisesti.
Mutta miksi joku menisi sinne?
Kesällä erinomaisen rauhallinen ja edullinen kohde. Miinuksena tosin se, ettei siellä juuri ole tekemistä jos ei golffaa. Harrastamaan pitää lähteä esim. Ylläkselle tunnin ajomatkan päähän.
Joo menisin ja olen ollutkin. Toki pahimpia "firmaviikkoja" ja tapahtuma-ajankohtia karttelen.
En ole itse tosin vielä ollut Levillä kuin pari kertaa, kerran talvella ja kerran kesällä, jos ihan teinivuosia ei lasketa (silloin Levi ei ollut vielä bilepaikka).
No jos ihan kokonaan ilmaiseksi pääsisin, niin ehkä sitten. Jos minulla on rahaa lomailla, suuntaan pois kotimaasta.
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi pohjoiseen ollenkaan.
Tämä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ylläs, Pyhä ja Pallas parempia. Rauhallisempia. Mutta ei siellä Levilläkään ördätä jos oot aamulla mäessä heti avautuessa etkä mene spring breakin aikaan.
Tuskin jenkkien lomat sentään vaikuttaa niin paljon Levin asiakasmääriin.
Menisin ja olen ollutkin. Kesällä pohjoisen luontokohteet ovat kiinnostavampia.
Kännäilystä ei ole kokemusta, kun olen ollut perheen kanssa laskettelemassa ja hiihtämässä.
En, mielummin suuntaan keski-eurooppaan.
Käyn pari-kolme kertaa vuodessa pidemmän pätkän. Hiihdän ja teinit lautailee. Tykkään. Meillä on siellä oma mökki.
En mielelläni. Talvisin tykkään laskea rauhallisemmissa keskuksissa, jossa ei tarvitse jonottaa. Kesällä olen joskus ollut levillä, kun piti saada yllättäen pariksi päiväksi mökki halvalla ja Levillä mökit olivat kesällä ihan puoli-ilmaisia, vaikka varasin sen vasta silloin kun tarve oli. Jotenkin jäi kesäaikanakin sellainen turistirysäfiilis, eikä paikka säväyttänyt lainkaan niin kuin monet muut pohjoisen kohteet.
En koskaan. Sellaista känniörveltämistä eu viitsi katsella ja maksaa vielä siitä.