Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä lupasi tarjota hienon loman, kun sijoitussalkkunsa arvo lähivuosina ylittää miljoona euroa. Mihin lähtisi?

Vierailija
24.07.2025 |

Olen itse ollut jo melkein kaikissa Euroopan maissa, mutta Etelä- ja Pohjois-Amerikassa en, enkä Afrikassa ja Australiassa. Mikä olisi kiva reitti 2-3 viikon matkalle?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puumalaan, ja sieltä Mäntsälään tai toisin päin. Lopuksi Tahkolle. 

Vierailija
62/67 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olisi avoin sekki matkusteluun, lähtisin kunnolla järjestetylle luxus safarille Afrikkaan, Kenia, Tansania tai Etelä-Afrikka. Siis sellaiselle missä bongaillaan eläimiä, ei ammuta. Ja siihen sit samaan syssyyn vähän ko, maan kieretelyä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile Kerguelenia.

Vierailija
64/67 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Disneylandiin. Siellä ne on muutkin satusedät.

TÄMÄ OLI PÄIVÄN PARAS😃

Vierailija
65/67 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunko kauan olette olleet yhdessä? Koetko tulleesi manipuloiduksi? Tuollainen vuosien päähän lupailu näin lama-aikaan on omituista.

Vierailija
66/67 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää Porvooseen. Se on nätti paikka.

Vierailija
67/67 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon miehellesi.

Jotkut ovat takoneet viime vuosina jättivoittoja pörssissä. Esim. tekoälybuumi ja huhtikuun romahdus. Aika moni on saattanut tuplata pottinsa 2 vuodessa. Riippuu varmaan riskinotosta ja kaupankäyntitahdista..

Itse olen täydellinen aloittelija, aloitin heinäkuussa 24,  ja jäin tästä eka sijoitusvuodestani 7% plussalle, vaikka hassasin aloittelijamaisesti rahaa Nesteeseen ja pieniin amerikkalaisiin lääkefirmoihin + siihen päälle huhtikuun romahdus ja paniikkimyynnit + dollari heikkeni isosti. Alkupääomani oli 80t.

Ilman Trumpia ja lotto-osakkeita vuosituottoni olisi ollut n. +11%. Ilman Nestettä +13%.

Mistä onnittelet? Aloituksessa ei tullut esille minkäkokoinen salkku on? Ainoastaan lupaus, kun se on miljoona, niin... eli ei välttämättä koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi