Miesystävä lupasi tarjota hienon loman, kun sijoitussalkkunsa arvo lähivuosina ylittää miljoona euroa. Mihin lähtisi?
Olen itse ollut jo melkein kaikissa Euroopan maissa, mutta Etelä- ja Pohjois-Amerikassa en, enkä Afrikassa ja Australiassa. Mikä olisi kiva reitti 2-3 viikon matkalle?
Kommentit (67)
Jos mulla olisi avoin sekki matkusteluun, lähtisin kunnolla järjestetylle luxus safarille Afrikkaan, Kenia, Tansania tai Etelä-Afrikka. Siis sellaiselle missä bongaillaan eläimiä, ei ammuta. Ja siihen sit samaan syssyyn vähän ko, maan kieretelyä.
Vierailija kirjoitti:
Disneylandiin. Siellä ne on muutkin satusedät.
TÄMÄ OLI PÄIVÄN PARAS😃
Kaunko kauan olette olleet yhdessä? Koetko tulleesi manipuloiduksi? Tuollainen vuosien päähän lupailu näin lama-aikaan on omituista.
Menkää Porvooseen. Se on nätti paikka.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon miehellesi.
Jotkut ovat takoneet viime vuosina jättivoittoja pörssissä. Esim. tekoälybuumi ja huhtikuun romahdus. Aika moni on saattanut tuplata pottinsa 2 vuodessa. Riippuu varmaan riskinotosta ja kaupankäyntitahdista..
Itse olen täydellinen aloittelija, aloitin heinäkuussa 24, ja jäin tästä eka sijoitusvuodestani 7% plussalle, vaikka hassasin aloittelijamaisesti rahaa Nesteeseen ja pieniin amerikkalaisiin lääkefirmoihin + siihen päälle huhtikuun romahdus ja paniikkimyynnit + dollari heikkeni isosti. Alkupääomani oli 80t.
Ilman Trumpia ja lotto-osakkeita vuosituottoni olisi ollut n. +11%. Ilman Nestettä +13%.
Mistä onnittelet? Aloituksessa ei tullut esille minkäkokoinen salkku on? Ainoastaan lupaus, kun se on miljoona, niin... eli ei välttämättä koskaan.
Puumalaan, ja sieltä Mäntsälään tai toisin päin. Lopuksi Tahkolle.