ihana Mikko von hertzen
Von Hertzen Brothersin laulaja. Näin hänet Ilosaarirockissa, mikä ihana mies! Onkohan sinkku? Lapsia? Harvinaista että 5-kymppinen on noin nuorekas. Tietääkö joku hänestä jotain?
Kommentit (40)
Ei ole lapsia, mutta parisuhteessa on. Ihana namupala!
Päälleliimattu hippiaate ja levy-yhtiön setien valitsema pukeutuminen.
Oli jo 90-luvulla. Hauska kuulla, että yhä.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkään ei haittaa, mutta minua ahdistaa tekoillisuus liittyen henkilöpalvontakulttiin ja hörhöily. Tai ei nyt ahdista, mutta sanotaanko että harmittaa puolesta ja tekee negatiivisia teeskentelyviboja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkään ei haittaa, mutta minua ahdistaa tekoillisuus liittyen henkilöpalvontakulttiin ja hörhöily. Tai ei nyt ahdista, mutta sanotaanko että harmittaa puolesta ja tekee negatiivisia teeskentelyviboja.
*tekoiloisuus, pakkopositiivisuus, mukapyyteetön tekovirne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi tuo tekoillisuuskin käynyt. Tekohymy, tekemällä tehty "asenne", ollaan niin muka henkistyneitä että pahaa tekee
Von Hertzenit ovat kovia nussimaan. Siksi Helsingissä on nykyisin jo ihan taviksien halpisasuntoja, missä postiluukussa lukee von Hertzen.
Parempi noin kuin Hassan, Ali ja Farah.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi tuo tekoillisuuskin käynyt. Tekohymy, tekemällä tehty "asenne", ollaan niin muka henkistyneitä että pahaa tekee
Jatkan. Musiikki on osin hyvää ettei siinä mitään. Ärsyttää ainoastaan julkisuuskuva josta näkee kilometrin päähän, että se on tarkoin harkittu ja mietitty.
Tykkään musiikista, mutta kavereita enkä niiden haastatteluja en pysty katsomaan
Vieläkö tämä kaveri ammapiireissä sekoilee?
Surullista miten katkeria kommentteja täältä saa lukea.
Tunnen! Tavallinen Suomalainen mies, mutta lämmin ja empaattinen. Juo vähän vähemmän kaljaa kun yleensä. :D
Vierailija kirjoitti:
Von Hertzenit ovat kovia nussimaan. Siksi Helsingissä on nykyisin jo ihan taviksien halpisasuntoja, missä postiluukussa lukee von Hertzen.
Parempi noin kuin Hassan, Ali ja Farah.
Mitä tarkoitat tässä yhteydessä taviksella? Tietenkin suurin osa Hertzeneistä on taviksia! Kyseessä ei ole edes mikään aatelissuku, eikä saksalainen, vaikka käyttävätkin von -etuliitettä.
Ei kai kukaan mitään etuliitettä KÄYTÄ? Se nyt vain on nimi.
Ai se onkin rooli, mitä vetää...Jotenkin olen (naivina) ajatellut hänen olevan ihan oikeasti tommoinen hymyilevä maailmanparantaja hippi.
Kylläpäs vedetään pitkälle meneviä johtopäätöksiä ihmisen persoonasta joidenkin katkerien kommenttien pohjalta. Mikko on aivan ihana tyyppi, ei mikään feikki.
Kiva katsella, mutta en tiedä onko aviomiesainesta. Onko hänellä perhe?
Tämä oli niin typerä aloitus, että annoin sille alapeukun.
Täällä et ala kyselemään. Ymmärrätkö.
Ihana mies on ja nuorekas! Mutta valitettavasti kai varattu :(