Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tampereen keskusta on järkyttävän kamala - menettää paljon hyviä rahaa tuovia asiakkaita
24.07.2025 |
Kävin tänään ja järkytyin millainen SILLISALAATTI keskustasta on tehty. Vaarallinen, sekava, skuutteja, pyöriä, menevät lujaa, eivät väistä jalankulkijoita. Aivan hullua menoa. Onko Tampereen keskusta tehty vain nuorille ihmisille, minä 55-vuotiaana en nauti tuollaisesta sekalaisesta sekasotku keskustasta. Minulla on rahaa mitä kuluttaa, Tampereelle sitä rahaa en ainakaan tuo, vien sen mieluummin vaikka ulkomaille.
Kommentit (22)
Onhan Tampereen keskustassa se Boomers bar teikäläisille :D nojoo itse kyllä pidän Tampereen keskustaa todella kivana. Hyviä ravintoloita, kulttuuria ja huikeat maisemat. En ymmärrä miksi Tampereen keskustasta aina nillitetään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jos haluan käydä kaupoilla, menen Lempäälän Ideaparkkiin. En pidä Ideaparkista, minusta on persoonaton ja ruma, mutta ei täällä oikein muutakaan ole, jos haluaa hypistellä, sovittaa vaatteita ja tehdä ostoksia. Kyllä on heikoksi mennyt. Ennen Tampereella oli minullekin muutama ihana kivijalkaliike, mistä löytyi hyvälaatuista ja persoonallista pukeutumista, ei ole enää, ovat lopettaneet.
Tampere on nykyään tehty pyörille, skuuteille, huumeille, hörhöille, sekaville ihmisille jne. Tyyliä ja tyylikkyyttä en Tampereesta löydä. Katukuva on ruma.