Kannatti käydä ilta-alessa, löysin paljon hyvää ruokaa -60%
Kuten
2x Luomu Nauta jauheliha 400g
raejuusto 500g
Leipäjuustoa
mozzarellaa
Luomu kananmunia 10 kpl
1.75 l kevytmaitojuomaa
2 pakettia TUC suolakeksejä
1 mango
1 munakoiso
8 kpl jugurttipikareita
6 kpl rahkaa
2 kpl viiliä
2 kpl 0.5l juotavaa jugurttia
Kaikki tämä alle 25 €.
Kommentit (144)
Köyhät käyvät ilta-aleissa, mistä on jo kaikki alennus tuotteet viety päivällä.
Minä ostan punalaputettuna vain valmiseineksiä, vanukkaita ja kahvileipää. Kaikki muu saa olla minulta rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan punalaputettuna vain valmiseineksiä, vanukkaita ja kahvileipää. Kaikki muu saa olla minulta rauhassa.
Minä ostan jauhelihoja, niistä voi tehdä vaikka mitä tai pakastaa paistettuna vaikkapa makaronilaatikkoa varten.
Vierailija kirjoitti:
Köyhät käyvät päivällä lappaamassa tuotteet kärryyn ja odottavat että alkaa ilta-ale.
Vierailija kirjoitti:
Jos köyhät on ilta-aleissa niin ketkäs siellä ruokajonoissa seisovat sankoin joukoin? Te rikkaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos köyhät on ilta-aleissa niin ketkäs siellä ruokajonoissa seisovat sankoin joukoin? Te rikkaat?
Juopot.
Minä sain kilon nautajauhista, lapin rieskoja monta pussia, 800g keittolihaa, sinappisilakoita, paria salaattia, kolme broilerlenkkiä, Juustobalkania puolen kilon tangon, maksamakkaran ja 3 isoa rasiaa paistileikettä ja jotain ulkomaalaista juustoa. Kurkkukin oli alle euron kilo. Olikin kolmen viikon tauko kaupassa käynnissä, kun oli pakkasessa vaikka ja mitä. Meille jokainen säästetty lantti on yhtä arvokas kuin ansaittukin lantti.
Hupaisaa kun nämä jotka inttävät että ei ole mahdollista syödä halvalla, samaan hengenvetoon uhoavat että en minä ainakaan vaan kehtaisi missään köyhien ilta-alessa käydä, en syö kuin tiettyjä merkkejä ja tuotteita enkä suostu kuluttamaan kaupassa kuin max 20 min.
No, ei kai tuolla tyylillä mitään voi ruokakuluissa säästääkään.
Kuinka useasti tulee tehtyä noita 25 euron iltaale hyökkäyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä ei löydy mitään, kaikki on jo ostettu päivän aikana - 30% hinnalla.
Mene aikaisemmin sinne kauppaan. Pärähdä neljältä paikalle ja lado tuotteet kärryysi.
...ja sitte kierrellää viis tuntia ympäri marketin hyllyvälejä kelloon vilkuillen
Olen nähnyt täällä penkin päälle tai alle hylättyjä ostoskoreja, päällä on jotain salaattipusseja, mutta alta pilkottaa punalaput eli joku käynyt päivällä keräämässä koriin ja jättänyt korin johonkin, aikeissa ehkä tulla hakemaan se ennen ilta-alen alkua. Itse en ole ikinä tehnyt tuollaista, mutta muut näköjään tekevät.
Ketjun innoittamana kokeilin tätä tänään ja sehän toimi!
Vierailija kirjoitti:
Kuinka useasti tulee tehtyä noita 25 euron iltaale hyökkäyksiä?
Kerran viikossa. Näin pysyy 100€/ kk budjetti.
Löysin tänään kahvipapuja ja Pauligin Napolia ilta-alesta. Mukaan tarttui myös nahkaiset talvikengät -70% alella. Hintaa kengille jäi karvan alle 18€. Huomiseksi evääksi töihin löytyi kana-caesarpatonki ja pari proteiinivanukasta -60%
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene aikaisemmin sinne kauppaan. Pärähdä neljältä paikalle ja lado tuotteet kärryysi.
...ja sitte kierrellää viis tuntia ympäri marketin hyllyvälejä kelloon vilkuillen
Olen nähnyt täällä penkin päälle tai alle hylättyjä ostoskoreja, päällä on jotain salaattipusseja, mutta alta pilkottaa punalaput eli joku käynyt päivällä keräämässä koriin ja jättänyt korin johonkin, aikeissa ehkä tulla hakemaan se ennen ilta-alen alkua. Itse en ole ikinä tehnyt tuollaista, mutta muut näköjään tekevät.
Ketjun innoittamana kokeilin tätä tänään ja sehän toimi!
Eikö tuotteet pilaannu siellä korissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuotteet pilaannu siellä korissa?
kylmäkalleja alle ja pari pakastepussia päälle niin kestää about 6-8 tuntia kylmänä.
Hyvät setit kun sattuu, niin ei säästellä. Joskus on mennyt 180 euroa lapputuotteisiin, kun on ollut filettä tai juustoja halvennuksessa. Neljä vuotta sitten ostin parisataa purkkia tonnikalaa, kun oli poistuvaa tuotetta 20 sentillä purkki. Niitä on yhä ja vieläkin on hyvä mieli tästä potista. Ei tule paljoa tonnikalasalaatille hintaa, kun kasvikset saa kasvimaalta ja pasta on Fiksuruuasta ja munat ilta-alesta. Majoneesisoosin pyötäyttää itse, vaikka valmiitakin kastikkeita punalapulla on aika usein tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät setit kun sattuu, niin ei säästellä. Joskus on mennyt 180 euroa lapputuotteisiin, kun on ollut filettä tai juustoja halvennuksessa. Neljä vuotta sitten ostin parisataa purkkia tonnikalaa, kun oli poistuvaa tuotetta 20 sentillä purkki. Niitä on yhä ja vieläkin on hyvä mieli tästä potista. Ei tule paljoa tonnikalasalaatille hintaa, kun kasvikset saa kasvimaalta ja pasta on Fiksuruuasta ja munat ilta-alesta. Majoneesisoosin pyötäyttää itse, vaikka valmiitakin kastikkeita punalapulla on aika usein tarjolla.
Sama harrastus. Tämä mahdollistaa sen, ettei tarvitse käydä kaupassa pariin kuukauteen ellei halua, etenkin näin kesällä kun kasviksia saa omasta maasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikon satsin löysit. Minulla ei ole noista mitään kauppalistassa koskaan.
Hyllyyn jäi ainakin eineksiä, valmissalaattia, graavilohta, pullaa, leipää, gluteenitonta näkkileipää, kaurajugurttia, talkkunajauhoja, puolikkaita vesimeloneja, herkkusieniä, hiivaa, piimää, kanaa ja koiranruokaa.
Nämä jätin ottamatta.
ap
On kyllä erikoista kaupanpitoa jos näkkileivät ja koiranruokakin pilaantuu hyllyyn. Oikeasti, en usko että tälläisiä punalappuapajia on missään saatavilla, hävikki on minimoitu nykyään niin tarkasti.
Vierailija kirjoitti:
Hupaisaa kun nämä jotka inttävät että ei ole mahdollista syödä halvalla, samaan hengenvetoon uhoavat että en minä ainakaan vaan kehtaisi missään köyhien ilta-alessa käydä, en syö kuin tiettyjä merkkejä ja tuotteita enkä suostu kuluttamaan kaupassa kuin max 20 min.
No, ei kai tuolla tyylillä mitään voi ruokakuluissa säästääkään.
Tälläisiä taika-aleja ei vaan ole perusruokiin saatavilla juuri kenellekään. Välillä marketissa on jopa tietyt tuotteet loppu, ennenkuin menisi edes aleen. Esim. eilen en saanut isohkosta s-marketista xtran 500 g maitorahkaa, hylly oli tyhjänä. Rahkaa ei ole alessa ikinä näkynyt.