Kannatti käydä ilta-alessa, löysin paljon hyvää ruokaa -60%
Kuten
2x Luomu Nauta jauheliha 400g
raejuusto 500g
Leipäjuustoa
mozzarellaa
Luomu kananmunia 10 kpl
1.75 l kevytmaitojuomaa
2 pakettia TUC suolakeksejä
1 mango
1 munakoiso
8 kpl jugurttipikareita
6 kpl rahkaa
2 kpl viiliä
2 kpl 0.5l juotavaa jugurttia
Kaikki tämä alle 25 €.
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuommoinen määrä ruokaa ehdi jo pilaantua jääkaapissa ennen kuin saat syödyksi puoliakaan tuosta. Päiväyksethän ovat usein lähellä viimeistä päivää?
Meillä ei ehdi pilaantua. Toisen jauhelihan laitoin pakkaseen, toisesta teen ruokaa. Kananmunat ja jugurtit/rahkat sekä juustot ovat hyviä vielä viikkojenkin päästä parasta ennen merkinnästä. Meillä syö teini ja minä.
K-marketissamme 60% ale alkaa klo 18. Klo 18.05 alelaareilla ei ollut ketään muuta. Ostin leipää pakkaseen.
Vierailija kirjoitti:
Onko aloittaja köyhä?
Kyllä, niinkin voisi sanoa. Yhden palkalla kun elättää itsensä ja teinin sekä tukee jo poismuuttanutta opiskelijaa taloudellisesti, niin kyllä tässä saa tarkkana olla. Ei ole varaa nappailla koriin mitä sattuu vaan kaikki syödään mitä ostetaan.
Mä en näe yleensä edes -30% lapuilla olevia tuotteita. Ne menee heti aamulla jo. Ei ole koskaan mitään ilta-alessa jäljellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä ei löydy mitään, kaikki on jo ostettu päivän aikana - 30% hinnalla.
Mene aikaisemmin sinne kauppaan. Pärähdä neljältä paikalle ja lado tuotteet kärryysi.
...ja sitte kierrellää viis tuntia ympäri marketin hyllyvälejä kelloon vilkuillen
Usein pari tuntia riittää.
Pari tuntia? Minulle maksimi kaupassa käyntiin on 20 minuuttia.
Vierailija kirjoitti:
Mä en näe yleensä edes -30% lapuilla olevia tuotteita. Ne menee heti aamulla jo. Ei ole koskaan mitään ilta-alessa jäljellä
Minä käyn kaupassa aamupäivisin ja ostan -30 % laputettuja ruokia. Meidän K-kaupassa ei ole mitään -60 % ilta-alea, enkä kyllä kehtaisi siellä käydäkään.
Vierailija kirjoitti:
K-marketissamme 60% ale alkaa klo 18. Klo 18.05 alelaareilla ei ollut ketään muuta. Ostin leipää pakkaseen.
En ole koskaan k-marketissa törmännyt tuohon. Nehän myy ne resque sovelluksen kautta.
Heikon satsin löysit. Minulla ei ole noista mitään kauppalistassa koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn kaupassa aamupäivisin ja ostan -30 % laputettuja ruokia. Meidän K-kaupassa ei ole mitään -60 % ilta-alea, enkä kyllä kehtaisi siellä käydäkään.
Mä pääsen aina klo 20 töistä ja käyn sen jälkeen yleensä kaupassa. Ilta-alet on juuri alkanut, mutta tosiaan, koskaan en ole mitään löytänyt.
Taitaa olla lähes kaksi viikkoa siitä, kun jotain löysin ilta-alesta. Ei ole näkynyt punalappuja!
Ukrainalaiset istuu ainakin s-marketeissa kahviossa ja korit täynnä punalappuu. Ainoastaan kananmunia saa punalaputettuina, jostain syystä ne ei kelpaa niille.
Jokin aika sitten oli juttu jostain aletuotteiden hamstraajasta. Hänellä oli niitä jo yksi pakastin täynnä. Suunnitteli jo toisen pakastimen ostamista niillä rahoilla, jotka oli "säästänyt" ostamalla sen ensimmäisen pakastimen täyteen aleruokia.
Mutta harrastukset maksaa.
Itse ostan aletuotteita, jos sattuu kohdalle jotain, mitä ostaisin joka tapauksessa. Joskus myös pakasteeseen. Mutta kyllä ne sieltä 1-2 kk kuluessa syödään pois.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako ostaa luomujauhelihaa? Lähtöhinta on paljon kalliimpi kuin sikanaudassa. Missä säästö?
Tottakai, se on niin hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Hyllyyn jäi ainakin eineksiä, valmissalaattia, graavilohta, pullaa, leipää, gluteenitonta näkkileipää, kaurajugurttia, talkkunajauhoja, puolikkaita vesimeloneja, herkkusieniä, hiivaa, piimää, kanaa ja koiranruokaa.
Nämä jätin ottamatta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan k-marketissa törmännyt tuohon. Nehän myy ne resque sovelluksen kautta.
Joskus muinoin lähin K-market myi resquen kautta ruokakasseja. Nykyään ei, vaan vain kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Köyhien hommaa...
Niin. Luuletko että häpeäisin tätä jotenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyllyyn jäi ainakin eineksiä, valmissalaattia, graavilohta, pullaa, leipää, gluteenitonta näkkileipää, kaurajugurttia, talkkunajauhoja, puolikkaita vesimeloneja, herkkusieniä, hiivaa, piimää, kanaa ja koiranruokaa.
Nämä jätin ottamatta.
ap
Käyn hakemassa ne ilmaiseksi huomenna ruokajakelusta.
Ostatko kaiken kalliin kuin olisit wc pönttö?