Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannatti käydä ilta-alessa, löysin paljon hyvää ruokaa -60%

Vierailija
24.07.2025 |

Kuten

2x Luomu Nauta jauheliha 400g

raejuusto 500g

Leipäjuustoa

mozzarellaa

Luomu kananmunia 10 kpl

1.75 l kevytmaitojuomaa

2 pakettia TUC suolakeksejä

1 mango

1 munakoiso

8 kpl jugurttipikareita

6 kpl rahkaa

2 kpl viiliä

2 kpl 0.5l juotavaa jugurttia

Kaikki tämä alle 25 €.

Kommentit (144)

Vierailija
21/144 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostatko kaiken halvan kuin olisit roskapönttö?

Ostatko kaiken kalliin kuin olisit wc pönttö?

Vierailija
22/144 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittaja köyhä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/144 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuommoinen määrä ruokaa ehdi jo pilaantua jääkaapissa ennen kuin saat syödyksi puoliakaan tuosta. Päiväyksethän ovat usein lähellä viimeistä päivää?

Meillä ei ehdi pilaantua. Toisen jauhelihan laitoin pakkaseen, toisesta teen ruokaa. Kananmunat ja jugurtit/rahkat sekä juustot ovat hyviä vielä viikkojenkin päästä parasta ennen merkinnästä. Meillä syö teini ja minä. 

Vierailija
24/144 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-marketissamme 60% ale alkaa klo 18. Klo 18.05 alelaareilla ei ollut ketään muuta. Ostin leipää pakkaseen.

Vierailija
25/144 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko aloittaja köyhä?

Kyllä, niinkin voisi sanoa. Yhden palkalla kun elättää itsensä ja teinin sekä tukee jo poismuuttanutta opiskelijaa taloudellisesti, niin kyllä tässä saa tarkkana olla. Ei ole varaa nappailla koriin mitä sattuu vaan kaikki syödään mitä ostetaan.

Vierailija
26/144 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en näe yleensä edes -30% lapuilla olevia tuotteita. Ne menee heti aamulla jo. Ei ole koskaan mitään ilta-alessa jäljellä 

Vierailija
27/144 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhien hommaa...

Vierailija
28/144 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältä ei löydy mitään, kaikki on jo ostettu päivän aikana - 30% hinnalla. 

Mene aikaisemmin sinne kauppaan. Pärähdä neljältä paikalle ja lado tuotteet kärryysi.

...ja sitte kierrellää viis tuntia ympäri marketin hyllyvälejä kelloon vilkuillen

Usein pari tuntia riittää.

Pari tuntia? Minulle maksimi kaupassa käyntiin on 20 minuuttia.

Vierailija
29/144 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en näe yleensä edes -30% lapuilla olevia tuotteita. Ne menee heti aamulla jo. Ei ole koskaan mitään ilta-alessa jäljellä 

Minä käyn kaupassa aamupäivisin ja ostan -30 % laputettuja ruokia. Meidän K-kaupassa ei ole mitään -60 % ilta-alea, enkä kyllä kehtaisi siellä käydäkään.

Vierailija
30/144 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K-marketissamme 60% ale alkaa klo 18. Klo 18.05 alelaareilla ei ollut ketään muuta. Ostin leipää pakkaseen.

En ole koskaan k-marketissa törmännyt tuohon. Nehän myy ne resque sovelluksen kautta.

Vierailija
31/144 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikon satsin löysit. Minulla ei ole noista mitään kauppalistassa koskaan.

Vierailija
32/144 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn kaupassa aamupäivisin ja ostan -30 % laputettuja ruokia. Meidän K-kaupassa ei ole mitään -60 % ilta-alea, enkä kyllä kehtaisi siellä käydäkään.

Mä pääsen aina klo 20 töistä ja käyn sen jälkeen yleensä kaupassa. Ilta-alet on juuri alkanut, mutta tosiaan, koskaan en ole mitään löytänyt.

Vierailija
33/144 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla lähes kaksi viikkoa siitä, kun jotain löysin ilta-alesta. Ei ole näkynyt punalappuja!

Vierailija
34/144 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukrainalaiset istuu ainakin s-marketeissa kahviossa ja korit täynnä punalappuu. Ainoastaan kananmunia saa punalaputettuina, jostain syystä ne ei kelpaa niille.

Vierailija
35/144 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin aika sitten oli juttu jostain aletuotteiden hamstraajasta. Hänellä oli niitä jo yksi pakastin täynnä. Suunnitteli jo toisen pakastimen ostamista niillä rahoilla, jotka oli "säästänyt" ostamalla sen ensimmäisen pakastimen täyteen aleruokia.

Mutta harrastukset maksaa.

Itse ostan aletuotteita, jos sattuu kohdalle jotain, mitä ostaisin joka tapauksessa. Joskus myös pakasteeseen. Mutta kyllä ne sieltä 1-2 kk kuluessa syödään pois.

Vierailija
36/144 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako ostaa luomujauhelihaa? Lähtöhinta on paljon kalliimpi kuin sikanaudassa. Missä säästö?

Tottakai, se on niin hyvää.

Vierailija
37/144 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyllyyn jäi ainakin eineksiä, valmissalaattia, graavilohta, pullaa, leipää, gluteenitonta näkkileipää, kaurajugurttia, talkkunajauhoja, puolikkaita vesimeloneja, herkkusieniä, hiivaa, piimää, kanaa ja koiranruokaa. 

Nämä jätin ottamatta. 

ap

Vierailija
38/144 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan k-marketissa törmännyt tuohon. Nehän myy ne resque sovelluksen kautta.

Joskus muinoin lähin K-market myi resquen kautta ruokakasseja. Nykyään ei, vaan vain kaupasta. 

Vierailija
39/144 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhien hommaa...

Niin. Luuletko että häpeäisin tätä jotenkin?

Vierailija
40/144 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyllyyn jäi ainakin eineksiä, valmissalaattia, graavilohta, pullaa, leipää, gluteenitonta näkkileipää, kaurajugurttia, talkkunajauhoja, puolikkaita vesimeloneja, herkkusieniä, hiivaa, piimää, kanaa ja koiranruokaa. 

Nämä jätin ottamatta. 

ap

Käyn hakemassa ne ilmaiseksi huomenna ruokajakelusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän