Mitä teillä on ruoaksi tänään?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Ööh, näin kuumalla ei kuulu syödä mitään?
Nyt juodaan pelkkää vettä?
Juojuo. 10 litraa päivässä on sinulle hyvä annos.
Joo ei varmaan mitään. Äijä ottaa valmisruokaa kaapista
Se voi olla hernekeitto, mut minulle hän ei vaivaudu samaan hikeen sitä laittamaan.
Aion tehdä jääkaapista jo löytyvistä jutuista salaatin ja mikrossa tehdä lämpimät voileivät.
Salaattiin laitan jääsalaattia, lehtikaalia, mansikoita, nektariinia, kurkkua ja viinirypäleitä. Päälle sitruunavinegrettiä ja paistan halloumia proteiiniksi.
Lämpimiin voileipiin Ruispalat ohut herkku, ketsuppia, tonnikalaa, ananasrenkula ja aurajuustoa.
Lampaan ulkofilettä, valkosipuliperunoilla ja kastikkeella. Jälkiruokana jäätelöannos härpäkkeillä ja kahvi. Torstai luksusta😃
Ajattelin tehdä pizzaleipä illaksi. Nyt on mennyt vissyä ja vesimelonia aamupalan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakastewokkivihannekset uunivuokaan. Munamaito päälle ja juustoraastetta. Vihanneksia oli kilo, riittää 2-3 päiväksi.
Wokkivihanneksia uuniin? :D
Juu kyllä. Noiden vihannesten pakkauksessa Ei lue kieltoa valmistaa niitä uunissa arvon autisti.
Uunimakkara muusipedillä. Vein airfryerin parvekkeelle humiseen niin ei lämmittänyt kämppää.
Sweet Chili Teriyaki Chicken with Noodles.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei varmaan mitään. Äijä ottaa valmisruokaa kaapista
Se voi olla hernekeitto, mut minulle hän ei vaivaudu samaan hikeen sitä laittamaan.
Nyt laitoinkin sitten valkosipuliperunat kasvisten ja kerman kanssa uuniin.
Bolognesekastiketta, herneitä ja täysjyvänuudeleita.
Mulla on pakastinlokeron tyhjäksi syönti viikko, tänään perunaa ja jauhelihapihvi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakastewokkivihannekset uunivuokaan. Munamaito päälle ja juustoraastetta. Vihanneksia oli kilo, riittää 2-3 päiväksi.
Wokkivihanneksia uuniin? :D
Tuli muuten oikein hyvää. Tyhjennän pakastinta, että saan sinne marjat ja sienet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juojuo. 10 litraa päivässä on sinulle hyvä annos.
Oon juonut tänään 3 l vissyä ja kohta litran olutta.