Mikä on autosi käyttövoima?
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika marginaalinen ryhmä sähköautot😂
En tiiä voisko johtua siitä et markkinoilla ei ole ollut vielä kauan sähkäreitä. Nousuvauhti on kyl kova.
Ollut markkinoilla jo kauan, mutta kiinnostus lopahtanut. Tyhmät on ostanut, fiksut ei osta.
Joo ryhmillä on varaa ostaa noita. Fiksut ajaa tonnin pommeilla.
Mitä tulee markkinoilla oloon. Niin kerros mitä oli markkinoilla 5v sitten. Tesla ja Nissan.
Toyota täyshybridi.tylsä kuin mikä mutta ei 150t ajonkaan jälkeen ensimmäistäkään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiiä voisko johtua siitä et markkinoilla ei ole ollut vielä kauan sähkäreitä. Nousuvauhti on kyl kova.
Ollut markkinoilla jo kauan, mutta kiinnostus lopahtanut. Tyhmät on ostanut, fiksut ei osta.
Joo ryhmillä on varaa ostaa noita. Fiksut ajaa tonnin pommeilla.
Mitä tulee markkinoilla oloon. Niin kerros mitä oli markkinoilla 5v sitten. Tesla ja Nissan.
Jep. Menee tonne tuulilasin Facebook ryhmään ja availee näiden vastustajien profiileja. Yhdistäviä tekijöitä.
Ei ajokunnossa ikinä. Vanhan Volvon kuva. Pillua ei ole saatu vuosikymmeniin ja Kela maksaa palkan.
Lexuksessa 3.5l v6 hybridimoottori. 308hv ja kulutus noin 8l/100km. Kaupungissa pääsee alle 7l/100km. Minä tykkään 😎
Vierailija kirjoitti:
Lexuksessa 3.5l v6 hybridimoottori. 308hv ja kulutus noin 8l/100km. Kaupungissa pääsee alle 7l/100km. Minä tykkään 😎
Vau. MG 3.4 se/0-100. Kulutus noin 2€/100km.
Sähköautot jää marginaaliryhmäksi ja ajanmyötä loppuu kokonaan kun ei saa varaosia.
Vierailija kirjoitti:
Sähköautot jää marginaaliryhmäksi ja ajanmyötä loppuu kokonaan kun ei saa varaosia.
Miksei saisi. Oletko ikinä perehtynyt sähköauton tekniikkaan? Äärimmäisen yksinkertaista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei saisi. Oletko ikinä perehtynyt sähköauton tekniikkaan? Äärimmäisen yksinkertaista
Täynnä monimutkaisia piirilevyjä joissa fbga piirejä, vaativat ohjelmat joita ei ole saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vau. MG 3.4 se/0-100. Kulutus noin 2€/100km.
ja mg arvon alenema kolmessa vuodessa 40000 e.paljonkos se km kulu olikaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on häkäpönttö auton perässä. Edullisia kilometrejä kun on omaa metsää.
Häkäpönttö on kylläkin auton etuosassa.
Vähäpäästöinen kulkee hevosvoimilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva on viittinyt ostaa jos hinta on yli 40 tonnia ja range jotain 200km
Nyt se vauhti kiihtyy kun esim uuden mg4 saa yli 300km rangella alkaen 25500€
Varmaan minä kun tarvii polkimia polkea kun liikkuu kylillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva on viittinyt ostaa jos hinta on yli 40 tonnia ja range jotain 200km
Nyt se vauhti kiihtyy kun esim uuden mg4 saa yli 300km rangella alkaen 25500€
Suurin osa ei osta kiinalaista kun tukevat venäjää ja ihmisten sortoa. Laatu myös kiinapaskaa.
Toisessa bensa, toisessa diesel. Ens viikolla mennään katsomaan tuon dieselin tilalle toista bensavehjettä.
Polttomoottoriauton voi muuttaa autoksi joka käy biokaasulla.