Miksi mua naurattaa/ärsyttää nämä toisen puolesta tehdyt pyynnöt somessa
Tyyliin "äitini haluaa vuokrata asunnon/mökin/auton/you name it". Eikö äiti/isä/poika/sisko/serkun kaima joka on itse somessa osaa huhuilla somessa itse?
Tiedän. First world ptoblems
Kommentit (9)
Onko homoa imeä naapurin sedän munaa? Kaverin puolesta kyselen.
Tyttäreni/poikani Aada-Emmiina-Kaale-Jooseppi aloittaa syksyllä oikeustieteen opinnot Perähikiän yliopistossa, ja etsii asuntoa paikkakunnalta. Hyvä vinkit tervetulleita! T. Ylpeä äityli
Ketä kiinnostaa? Hankkikaa itse asuntonne!
Vierailija kirjoitti:
Onko homoa imeä naapurin sedän munaa? Kaverin puolesta kyselen.
Tykkäätkö siitä?
- sitten se on.
Vanhukisia myös huijataan, joten voi olla luotettavampaa, että vaikka aikuinen lapsi etsii vanhemmalleen vaikka sitä mökkiä, jos osaa paremmin nähdä huijausten läpi kuin vanhus itse.
Sen sijaan kesätöitä lapsilleen kyselevät vanhemmat voisivat jättää sen työn hankinnan sille lapselle itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Tyttäreni/poikani Aada-Emmiina-Kaale-Jooseppi aloittaa syksyllä oikeustieteen opinnot Perähikiän yliopistossa, ja etsii asuntoa paikkakunnalta. Hyvä vinkit tervetulleita! T. Ylpeä äityli
Ketä kiinnostaa? Hankkikaa itse asuntonne!
🤣🤣🤣
No kun kaikki eivät siellä somessa ole.
Olen tehnyt pyynnön erään kaverin puolesta, koska hän ei itse jaksanut/pystynyt hoitamaan asiaa eikä hänellä ole sellaisia verkostoja. Samalla tavalla äitini on tehnyt yhden pyynnön mun puolesta, koska hänen verkostoistaan löytyi todennäköisemmin ihmisiä siihen.
Joskus se ihminen ei vain itse osaa, hänellä on dementia tai ei ymmärrä asiasta tarpeeksi ja valtuuttaa sitten toisen toimimaan puolestaan.