Älkää jooko päästäkö koirianne haistelemaan ihmisiä koska " se on ihan kiltti". Ihminen voi olla allerginen tai pelätä!
Koirakammoiselle mäyräkoirakin on baskervillen peto punaisine silmineen.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin loppuisi jos ihmiset potkaisisi sitä vierasta koiraa. Kerta ei ymmärretä että koiraa ei saa viedä lähelle vierasta ilman tämän lupaa niin paras tapa on aiheuttaa pelkoa koiranomistajalle.
Meillä päin on koiranomistaja, joka päästi koiransa aina ihmisten lähelle. Kaikkien ihmisten, myös pienten lasten. Koira oli joko irti tai pitkässä flexissä. Vilkas iso koira, joka hyppi ihmisiä päin, ja sai lapset ja vanhukset monet kerrat kaatumaan. Omat housuni rikkoontuivat koiran kynsistä. Vain ajan kysymys milloin se puraisisi jotain kunnolla, lapsia oli jo näykkinyt. Puhe ei omistajaan tehonnut, joten oli pakko ottaa kova keino käyttöön - erään kerran leikkipuistossa, kun koira taas vapaana juoksi minua päin, huusin omistajalle että jos koira tulee mun jalkoihini, niin potkaisen sitä. Omistaja lässytti että älä nyt, se on
Jos olisi purrut niin se koira ei olisi purru jatkossa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkistä, päästän koirani aina.
Ja minä vedän turpaan jos minulle tuon teet.
Koira viattomuutta voidaan pohtia siinä vaiheessa kun koiraa tehdään ihan tekemällä ja ihan rahaa varten sitten se myydään ihmisen iloksi jolloin se on lapsen korvike eikä pääse toteuttamaan lajilleen tyypillistä käyttäytymistä. Se siitä viattomuudesta.