Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On se kiva asia tuo tuleva veronpalautus

Vierailija
24.07.2025 |

Saa teinin autokoulun maksettua. T. Valis 

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan muutaman satasen ja menee vuokran maksuun. Tulee tarpeeseen!

Vierailija
22/33 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaisin mukavat 8755.68€

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan maksettua laskuja kun tilasin tuotteita suoraan ulkomailta. 

Vierailija
24/33 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna naapurille joka tilipäivä 100e jemmaan.

Naapuri antaa vuoden päästä ne sinulle takaisin. Hihku onnesta. Ilmaista rahaa !!!

Vierailija
25/33 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin maksan hieman liikaa veroja ja saan palautusta kuin maksan lisäveroja.

Minä en. Otan mieluummin pienen ilmaisen lainan valtiolta kuin annan sille rahaa lähes ilmaiseksi yli vuodeksi. Minulla on omille rahoilleni ihan omaakin käyttöä.

Ei sulla ole rahaa maksaa niitä lisäveroja, joten maksat korkoa ja menee vielä ulosottoonkin. Halpaa on :D

Tuota, olen ollut säännöllisessä palkkatyössä vuodesta 1989 yhtä 1990-luvun kuuden kuukauden työttömyysjaksoa lukuun ottamatta. Että höpö höpö, kultsi.

Vierailija
26/33 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoit valtiolle ilmaista lainaa eli mitä kehuttavaa tuossa on?

Vierailija
27/33 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna naapurille joka tilipäivä 100e jemmaan.

Naapuri antaa vuoden päästä ne sinulle takaisin. Hihku onnesta. Ilmaista rahaa !!!

Miks naapurille? Ite en kyllä luottaisi.

Vierailija
28/33 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, olet siis antanut valtiolla puoleksitoista vuodeksi ilmaista lainaa, jonka nyt sitten tosiaan saat takaisin. Ai että on hienoa.

nii ha ilman korkoa vieläpä!

Vierailija
29/33 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

n.7800 e takaisin ja emännälle 4500e

Vierailija
30/33 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan 3 900€ veronpalautusta eikä tuo summa hetkauta talouttani suuntaan taikka toiseen. Tietysti on mukavaa saada veronpalautusta ennemmin kuin maksaa lisäveroja mutta olen tässä iässä sen verran vakavarainen että todellakaan tuo summa ei vaikuta jokapäiväiseen elämääni millään lailla.

Vierailija
31/33 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin aina tulee näitä toopeja pätemään sillä että he ovat keksineet että veronpalautuksen saaja on itse maksanut liikaa ja näin ollen lainannut rahaa valtiolle 

No shit Sherlock!

1)  verottaja maksaa rahoille korkoa

2) jos tulot ovat vaihtelevat esim bonuksista tai pääomatuloista johtuen niin verojen täsmällinen arviointi etukäteen voi olla mahdotonta, tällöin on pakko valita että haluaako mätkyt vai palautusta

3) itse ainakin otan mielelummin pienen palautuksen kuin jäännösverot

Itselläni vuosiansioiden ennustaminen etukäteen oli helppoa silloin kun ei ollut muita tulonlähteitä kun kiinteä kk-palkka, mutta nyt kun on sijoituksia, vuokratuloja, bonarit, sivutoimen tulot, kotitalousvähennykset jne jne niin se ei olekaan niin helppoa.

Lähdin tähän vuoteen oletuksella että tulot jäisi X euroon, mutta nyt näyttää että pienellä tuurilla saatankin tienata 20-25% enemmän.

Onneksi maksoin alkuvuodesta veroja vähän ylimääräistä (isompien vuositulojen mukaan) koska muuten joutuisi nyt loppuvuodesta maksamaan ihan hillitöntä veroprosenttia.

Jos olisi käynyt toisinpäin eli vuoden tulot olisivat jääneet pienemmiksi, niin silloin olisin voinut lasketella vuoden viimeiset kuukaudet nollaprosentilla mikä sekään ei olisi harmittanut. 

Vierailija
32/33 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valikselle tuottaa ylitsepääsemätöntä ongelmaa jatkaa jo asiasta, kuin asiasta olevaa ketjua.

AINA ihan pakko aloittaa ihan uusi ketju. Se taitaa olla dementia nyt...Ei, kyllä se on kyltymätön huomionhalu!

Vierailija
33/33 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä mitään veroja olet pienillä tuloilla maksanut? Ja noin paljon saanut takaisin🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän