Huh, näin sukulaistytön rippimekon. Olipa avonainen!
Kilpailevatko teinitytöt kuka uskaltaa pukeutua konfirmaatiotilaisuuteen mauttomimmin ja niukimmin vai mikä juttu tää on.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy ei ole nuoren vaan aikuisen sairaan mielen jos nousee sairaita ajatuksia nuorten pukeutumisesta.
Onko sairasta ihmetellä nuorten pukeutumista huoralta näyttäväksi?
Sairas mieli ajattelee nuoren pukeutumisesta noin.
Vierailija kirjoitti:
Jo päättäijäiset koulussa, niin osa on kuin "kadulta"revittyjä.
Menkää wanhat tädit avantoon.. sinne pohjaan ja pysykää siellä.
Vierailija kirjoitti:
Toissaviikonloppuna olin kummitytön konfirmaatiojuhlassa. Nuoret olivat tosiaan alboissa mutta muutaman vieraan asuja kyllä kateelin siellä kirkossa hieman ihmeissäni.. yhdelläkin varttuneemmalla rouvalla (ja olen siis 54v eli en mikään kevätkananen itsekkään) oli naruolkaimellinen avonainen vesirajamekko, jonka selkä oli täysin avoin lantiolle saakka, jollain naruilla vaan kiinni. Siis sellainen, jonka pukemista itse miettisin kaksi kertaa uimarannallekkin, puhumattakaan kirkkoon. Ja ko. rouvalla oli ihan normaali keski-ikäisen naisen kroppa, ei tosiaan mikään urheilja. Ja pari ihan vastaavaa muutakin tepasteli kirkkoon. Oma kotikasvatus, joka oli kaikkea muuta kun uskonnollinen muuten, on ohjannut kyllä ajatukseen, että kirkossa on hartiat ja olkavarret peitossa ja helma polveen. Selästä nyt puhumattakaan.
Tuttu sanoi, että konfirmaatiojuhla alkaa olla ainoita tilaisuuksia, jossa eri "kuplat" kohtaavat ja siellä keskiluokkainen saa ihmetellä toimeentulotukiasiakkaiden tyyliä. Jostain syystä ns. parempien perheiden lapsilla ei alushousut kirkossa vilku ja vanhempansa ovat asiallisesti pukeutuneita (ei painipaitoja ja shortseja), mutta veronmaksajien rahoilla elävien köyhyys näkyy niukassa kankaankäytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään paljastelu aloitetaan teininä.
Kuten myös paneminen.
Siitä en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toissaviikonloppuna olin kummitytön konfirmaatiojuhlassa. Nuoret olivat tosiaan alboissa mutta muutaman vieraan asuja kyllä kateelin siellä kirkossa hieman ihmeissäni.. yhdelläkin varttuneemmalla rouvalla (ja olen siis 54v eli en mikään kevätkananen itsekkään) oli naruolkaimellinen avonainen vesirajamekko, jonka selkä oli täysin avoin lantiolle saakka, jollain naruilla vaan kiinni. Siis sellainen, jonka pukemista itse miettisin kaksi kertaa uimarannallekkin, puhumattakaan kirkkoon. Ja ko. rouvalla oli ihan normaali keski-ikäisen naisen kroppa, ei tosiaan mikään urheilja. Ja pari ihan vastaavaa muutakin tepasteli kirkkoon. Oma kotikasvatus, joka oli kaikkea muuta kun uskonnollinen muuten, on ohjannut kyllä ajatukseen, että kirkossa on hartiat ja olkavarret peitossa ja helma polveen. Selästä nyt puhumattakaan.
Tuttu sanoi, että konfirmaatiojuhla alkaa olla ainoita tilaisuuksia, jossa eri "
Täsmälleen näin!
Naimalupa kun saadaan, niin eikö ole loogista laittaa itsensä ns. tarjolle? :D
Vitsi vitsi, mautonta tuollainen on minustakin, mutta en puutu muiden pukeutumiseen.
Ap. Mis et tästä sanonut sukulaistytölle ja hänen vanhemmilleen jos huolettaa... Täällä nimettömänä tuntemattomille päätäsi auot. Hyi.😝
Vierailija kirjoitti:
Ap. Mis et tästä sanonut sukulaistytölle ja hänen vanhemmilleen jos huolettaa... Täällä nimettömänä tuntemattomille päätäsi auot. Hyi.😝
Itsekö sitten sanoisit? No, eipä yllätä. Eiköhän ap:n ihmettely ollut ihan yleisellä tasolla, ei varsinaisesti pelkästään sukulaistyttöä koskien. Toki sinäkin tämän varmasti ymmärsit, kunhan haluat vain länkyttää ja saivarrella.
Ylioppilasjuhlissa koululla yhden ylioppilaan äidillä oli niin mauton riepu päällään, että piti vähän tuijottaa. Selästä ihan avoin ja liivittömät tissit vilahtelivat sivuilta. Tytöllään oli myös sanotaanko että hyvin antava mekko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo päättäijäiset koulussa, niin osa on kuin "kadulta"revittyjä.
Joo. Yläkoululaisilla lyhyttäkin lyhyempi minihame tai pikkumusta ja joku puolet tisseistä paljastava naruviritelmä. Hiukset kiharretty, meikkiä kuin drag queenilla. Aika räävin näköistä.
Taidat olla ns. kukkahattutäti.
Lapsettomat rumat läskit täällä mouruaa. Onko kivaa olla läskikasa? 🤣🤣🤣🤣
Weetee jo nuoresta? Mutta eihän noilta voi kauhalla vaatia kun on vaan lusikalla annettu. Siis järkeä, vanhemmiltakaan.
Kirkossa, konfirmaatiossa nuorilla on alba päällä. Ei siellä näy kenenkään mekko.