Huh, näin sukulaistytön rippimekon. Olipa avonainen!
Kilpailevatko teinitytöt kuka uskaltaa pukeutua konfirmaatiotilaisuuteen mauttomimmin ja niukimmin vai mikä juttu tää on.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Jo päättäijäiset koulussa, niin osa on kuin "kadulta"revittyjä.
Joo. Yläkoululaisilla lyhyttäkin lyhyempi minihame tai pikkumusta ja joku puolet tisseistä paljastava naruviritelmä. Hiukset kiharretty, meikkiä kuin drag queenilla. Aika räävin näköistä.
Kyllähän tässä on vanhemmilla vastuu. Että ostaako tytölle sellaisen puvun, joka on mauton, vai vaatiiko esim. että ei ole mikään nirunaruvesirajamekko.
Olisiko kuvaa näytillä jossain?
terv M54
Ja sitten koko hedelmäkori näkyy kun polvistuu papin edessä 👌
Syy ei ole nuoren vaan aikuisen sairaan mielen jos nousee sairaita ajatuksia nuorten pukeutumisesta.
Konfirmaatiossa kaikilla on alba päällä.
Eikö niillä oo se valkoinen kaapu päällä niissä juhlissa?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko kuvaa näytillä jossain?
terv M54
Sama, olen kovana.
M58
Vierailija kirjoitti:
Syy ei ole nuoren vaan aikuisen sairaan mielen jos nousee sairaita ajatuksia nuorten pukeutumisesta.
Onko sairasta ihmetellä nuorten pukeutumista huoralta näyttäväksi?
Huvipuistohullu kirjoitti:
Eikö niillä oo se valkoinen kaapu päällä niissä juhlissa?
Vain kirkossa
Meidän tytär pukeutuu asiallisesti rinnat peittävään leninkiin. Onko hän ainoa?
Vierailija kirjoitti:
Meidän tytär pukeutuu asiallisesti rinnat peittävään leninkiin. Onko hän ainoa?
Kuppikoko ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sairasta ihmetellä nuorten pukeutumista huoralta näyttäväksi?
Niinpä
Samaa katselin, tyylitöntä ainakin on. Muutamalla tytöllä oli ihan kivat mekot ilman tyrkkylookia.
Nykyajan moukkamaisuutta. Ei mitään käsitystä soveliaasta pukeutumisesta kirkkoon tai muihin muodollisiin tilaisuuksiin.
Nykyään paljastelu aloitetaan teininä.
Toissaviikonloppuna olin kummitytön konfirmaatiojuhlassa. Nuoret olivat tosiaan alboissa mutta muutaman vieraan asuja kyllä kateelin siellä kirkossa hieman ihmeissäni.. yhdelläkin varttuneemmalla rouvalla (ja olen siis 54v eli en mikään kevätkananen itsekkään) oli naruolkaimellinen avonainen vesirajamekko, jonka selkä oli täysin avoin lantiolle saakka, jollain naruilla vaan kiinni. Siis sellainen, jonka pukemista itse miettisin kaksi kertaa uimarannallekkin, puhumattakaan kirkkoon. Ja ko. rouvalla oli ihan normaali keski-ikäisen naisen kroppa, ei tosiaan mikään urheilja. Ja pari ihan vastaavaa muutakin tepasteli kirkkoon. Oma kotikasvatus, joka oli kaikkea muuta kun uskonnollinen muuten, on ohjannut kyllä ajatukseen, että kirkossa on hartiat ja olkavarret peitossa ja helma polveen. Selästä nyt puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään paljastelu aloitetaan teininä.
Kuten myös paneminen.
Jo päättäijäiset koulussa, niin osa on kuin "kadulta"revittyjä.