Mitä mieltä olet ihmisestä, joka käyttää aikuisena lasten vaatteita?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän yhden joka käyttää Hello Kitty ym. vaatteita, veikkaan kehitysvammaiseksi.
Kuule lottoa välillä. Mikäs mätisäkki noin määki????
Käytätkö prinsessahameita ja prinsessakruunuakin ?
Ehkä vaippaakin...
Käytin nuorempana mielelläni lasten hameita, jos löytyi sopiva. Tyylini oli tyttömäinen. Samoin ostin poikien verkkareita. Käytännössä sama tuote kuin aikuisten, mutta halvempi. Yläosat yleensä meni päälle huonommin.
Nyt keski-ikäisenä ei enää kehtaa olla ihan niin tyttömäinen, enkä niin laihakaan ole, että menisivät päälle.
+-Parikymppisenä käytin käytin välillä lastenvaatteita 171cm pitkänä.
Ihan sen takia, että löytyi kiva neulepaita tai printtihuppari tms.
Käytän lastenvaatteita tai kokoa xs, olen yli 170 cm pitkä ja hoikka. Oikein kauniita vaatteita löytyy!
Juuri ihmettelin kun kävin pitkästa aikaa kaupoissa, että alkaa olla vaikea löytää mitään vaatteita. Iso osa vaatteista on kaavoitettukin teltoiksi.
Ajattelen hänen olevan onnekas, kun hänelle löytyy yleinen kyllin kohtuuhintaisia vaatteita.
Minulle ei, olen 190-senttinen nainen, vaatteita löytyy vain miesten osastolta.
Minä ja minun äitini. Äiti on 153 pitkä ja käyttää kokoa xs aikuisten vaatteissa. Itse olen 160 pitkä ja ylävartalon osalta 160 koon vaatteet on hyviä, reidet on liian paksut lastenvaatteisiin. Molemmille löytyy lasten osastolta vaatteita. En näe mitään ongelmaa jos ei ole mitään lapsille sopivia painatuksia.
Ajattelen että fiksu ja säästäväinen.
En mitään mieltä, pukeutukoon ihmiset kuten haluavat.