Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokoomuksen politiikka on todettu toimimattomaksi - työvoiman tarjonta ei lisää työpaikkoja

Vierailija
24.07.2025 |

Niin

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Velanotto, rahanpainaminen ja veronkorotukset ja muut vasemmiston populistiset taktiikat eivät luo arvoa.

Henkilökohtaisesti minua ei kiinnosta tuleeko työpaikkoja lisää vai ei, vaan se kiinnostaa että kelan tuilla loisivat työnvieroksujat tulevat minulle halvemmaksi kun tukia leikataan.

Vasemmistolaiset voi perustaa vaikka firmoja ja työllistää itsensä.

Nimenomaan halvaksi tämä kokoomus pelleily meille kaikille tuleekin. Vanha sanonta suomalaisista, toisen ihmisen viisikymppisestä ja omasta satasesta pitää paikkansa. 

Osoitat hyvin mihin oikeistolaisuus perustuu. Tunteeseen, katkeruuden tunteeseen. Vaikka koko valtio konkurssiin kunhan työtön kärsii. 

Miten osoitat empatiaa sillä että varastat puolet palkastani jotta voit maata kotona ja vaatia netissä lisää tukia?

Olen kyllä töissä, mutta vastaan kuitenkin. 

Moraaliset ratkaisut elämässä teen miettien kuka kärsii vähiten. Aina kärsimystä ei voida poistaa. Aina kärsimys pitää yrittää minimoida. 

Sinä kärsit kun sinulla on vähemmän rahaa, jos puolet menee veroihin, on sinulla ihan hyvin rahaa. 

Köyhä kärsii konkreettisen rahan puutteen lisäksi sinun kaltaistesi ihmisen olemassaolosta. 

Köyhän kärsimys on vakavampi kuin sinun, joka ei ole edes kärsimystä. Olet siis tyhjästä vinkuva velliperse joka ei kestä edes verotusta. Mieti mikä itku sinulta alkaa kun valtio kutsuu sinut rintamalle. 

Kuten huomaat. Olet katkera ja lisäksi tyhmä. 

Vierailija
22/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Velanotto, rahanpainaminen ja veronkorotukset ja muut vasemmiston populistiset taktiikat eivät luo arvoa.

Henkilökohtaisesti minua ei kiinnosta tuleeko työpaikkoja lisää vai ei, vaan se kiinnostaa että kelan tuilla loisivat työnvieroksujat tulevat minulle halvemmaksi kun tukia leikataan.

Velkaa ei olisi tarvinnut ottaa jos Kokoomus ei olisi myynyt valtion yrityksiä kavereilleen.

Niinkö? Kukas sen Uniperin meni myymään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suomen työttömyys liian oikeistolaisesta politiikasta johdu. Vaan liian vasemmistolaisesta. Ei tarvi lähteä Kyprokselle hotellisiivoojaks ku taloudellisesti kannattavampaa olla työtön Suomessa.

Vierailija
24/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Velkaa ei olisi tarvinnut ottaa jos Kokoomus ei olisi myynyt valtion yrityksiä kavereilleen.

Olisitko sinä ostanut sen 3 miljardilla koronakriisin keskellä? Mene politiikkaan ja hoida homma. 

Vierailija
25/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen kyllä töissä, mutta vastaan kuitenkin. 

Moraaliset ratkaisut elämässä teen miettien kuka kärsii vähiten. Aina kärsimystä ei voida poistaa. Aina kärsimys pitää yrittää minimoida. 

Sinä kärsit kun sinulla on vähemmän rahaa, jos puolet menee veroihin, on sinulla ihan hyvin rahaa. 

Köyhä kärsii konkreettisen rahan puutteen lisäksi sinun kaltaistesi ihmisen olemassaolosta. 

Köyhän kärsimys on vakavampi kuin sinun, joka ei ole edes kärsimystä. Olet siis tyhjästä vinkuva velliperse joka ei kestä edes verotusta. Mieti mikä itku sinulta alkaa kun valtio kutsuu sinut rintamalle. 

Kuten huomaat. Olet katkera ja lisäksi tyhmä. '

En tarvitse tällaista tekstiseinää. Kysymys oli miten empatia näkyy siinä että kaltaisesi loinen varastaa palkastani puolet ja vinkuu netissä kuinka loisimisesta saatava korvaus pitäisi olla vieläkin suurempi.

Jos et osaa tuohon vastata, sano sitten niin. Tuollainen liibalaaba jonka sisältö ei ole kuin "sä oot tyhmä" ei ole minkäänlainen vastaus.

Vierailija
26/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitko sinä ostanut sen 3 miljardilla koronakriisin keskellä? Mene politiikkaan ja hoida homma. 

Kysyin kuka sen möi, rakas.

Vierailija
27/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen kyllä töissä, mutta vastaan kuitenkin. 

Kuten huomaat. Olet katkera ja lisäksi tyhmä. '

En tarvitse tällaista tekstiseinää. Kysymys oli miten empatia näkyy siinä että kaltaisesi loinen varastaa palkastani puolet ja vinkuu netissä kuinka loisimisesta saatava korvaus pitäisi olla vielä

Oikeistolaisen kuuluu saada empatiaa tai päivä pilalla? Nyt kuulen tästä ensikertaa?

Miten oikeutat tämän empatian vaatimisen itsellesi? Miksi sinä, joka et osoita empatiaa, ansaitset sitä?

Vierailija
28/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joku muu kuin perskokkare hallitus oikeasti uskonut että duunarien olojen heikentäminen lisää työpaikkoja voi hyvää päivää.

Kokoomuksen sanoman ydin on tuo. Mutta todettu nyt vääräksi. Minusta tuosta voisi uutisoida enemmänkin lehdissä ja pitää huolen ettei tuo puolue ole enää vallassa. Kekkonen oli oikeassa mitä Kokoomuksen tuleen.

Kyllä. Kekkonen sanoi "Älkää päästäkö kokoomusta hallituksen, ne tuhoaa Suomen! Ja oikeassa oli.

Kekkonen sanoi ja teki noin Kremlin käskystä, sama ajatusmaailma toki on palstan vassareillakin.

Vierailija
29/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäishän. Koska ne valtion yritykset tuottais tappiota ihan samanlailla ku muutki suomalaisfirmat. Ehkä enemmänkin..

Vierailija
30/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joku muu kuin perskokkare hallitus oikeasti uskonut että duunarien olojen heikentäminen lisää työpaikkoja voi hyvää päivää.

Kokoomuksen sanoman ydin on tuo. Mutta todettu nyt vääräksi. Minusta tuosta voisi uutisoida enemmänkin lehdissä ja pitää huolen ettei tuo puolue ole enää vallassa. Kekkonen oli oikeassa mitä Kokoomuksen tuleen.

Kyllä. Kekkonen sanoi "Älkää päästäkö kokoomusta hallituksen, ne tuhoaa Suomen! Ja oikeassa oli.

Kekkonen sanoi ja teki noin Kremlin käskystä, sama ajatusmaailma toki on palstan vassareillakin.

Kekkosen aikaan sai polttaa sisällä, kurittaa lapsia fyysisesti ja reiskata vaimonsa laillisesti. Lisäksi kaljupää oli vallan kahvassa vähän kyseenalaisesti, kuten nyt itänaapurissa. Mutta ilmeisesti se on se vasemman laidan ihannemaailmankuva.

Vierailija
31/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin kuka sen möi, rakas.

Oikeisto rakasta näitä. Yksittäisellä keissillä voidaan selittää koko ilmiö. Iskulause, buzzword, tunne se. Älä mieti, älä perehdy, älä lue yhtään kirjaa. 

Jos selviää että Uniper otsikossa tapaukseen liitetään demari, niin voidaan koko keskustelu valtionomaisuuden typistää ja unohtaa ymmärtäminen. Mielekkäämpää on puhua valtionomaisuuden rakentamisesta, eli mikä politiikka sen rakenti. Sitten päästään valtionomaisuuden myyntiin, mikä ideologia sen 90-luvulla aloitti ja jatkaa sitä edelleen. 

Vierailija
32/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeistolaisen kuuluu saada empatiaa tai päivä pilalla? Nyt kuulen tästä ensikertaa?

Miten oikeutat tämän empatian vaatimisen itsellesi? Miksi sinä, joka et osoita empatiaa, ansaitset sitä?

Toistan nyt kysymyksen kolmatta kertaa:

Missä näkyy empatia siinä että varastat palkastani puolet jotta voit makoilla sohvalla ja vaatia muilta vain lisää?

Vierailija
33/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oikeisto rakasta näitä. Yksittäisellä keissillä voidaan selittää koko ilmiö. Iskulause, buzzword, tunne se. Älä mieti, älä perehdy, älä lue yhtään kirjaa. 

Jos selviää että Uniper otsikossa tapaukseen liitetään demari, niin voidaan koko keskustelu valtionomaisuuden typistää ja unohtaa ymmärtäminen. Mielekkäämpää on puhua valtionomaisuuden rakentamisesta, eli mikä politiikka sen rakenti. Sitten päästään valtionomaisuuden myyntiin, mikä ideologia sen 90-luvulla aloitti ja jatkaa sitä edelleen. "

Eli demarit möi sen?

Vierailija
34/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki tilastot ja faktat näyttivät paremmilta edellisen hallituksen aikana?

Itse vaikka vasemmalla olenkin uskon ennemmän niihin ja myös oman pankkitilin saldoon kuin sliipattujen mainosmiesten puheisiin ja tyylikkäisiin esitteisiin. Tirsk.

Loisilla on kissanpäivät kun vastikkeetonta rahaa jaetaan. Onko tämä sinulle jotenkin yllätys?

Hei, mulla on sulle newsflash. Sä voit itsekin siirtyä niille kissanpäiville!! 👍 Jää sitten sun työpaikka avoimeksi jollekulle työttömälle. Sehän on win win, kaikki saa mitä haluaa. Mitä? Etkö halua? No miksi et, jos kerta pidät työttömyyttä jotenkin sellaisena, mitä ihmiset tavoittelee? Mikä logiikka? 

Vierailija
35/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vtn kauhee yllätys! Onko kivaa tuhota Suomi? Onko hauskaa paskoa kotimaa? Kohta elintaso sama kun siperiassa

Kelaloiselle kuuluu loisen elintaso. Mene töihin jos haluat isomman kämpän ja vähän pihaa.

Sinulle potku perseeseen ja viedä saunan taakse...

Vierailija
36/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron sinulle salaisuuden aloittaja: Ei tuon työttömien kyykytyksen ole oikeasti tarkoituskaan lisätä työpaikkoja vaan vain antaa ministerille ja ministeriölle puuhasteltavaa ja hallitukselle joku tekosyy jolla nuo voi teeskennellä että nuo tekee työttömyydelle jotain. Muuten nuo istuu aika tiukkaan kädet ristissä ja toivoo taivaallista ihmettä (esim. nokian nousu 90-luvulla) joka pelastaisi hallituksen broilerit.

Ei nuo oikeasti tietäisi mitä tehdä jos pitäisi oikeasti tehdä jotain työpaikkojen lisäämiseksi kun koko hallintomme on täysiä broilereita jotka ei tajua mistään mitään. Jokainen osaavampihan karkoitetaan politiikasta supernopeasti pihalle kuten vaikka sipilälle tehtiin. Ei sinne haluta mitään kokenutta yritysjohtajaa sotkemaan broilerien lehmänkauppoja. Satonen vielä kelpaa kun tuon johtaminen on lähinnä nakkikiskatasoa :D

Sipilällä oli sentään isompi menestysyritys. 

Vierailija
37/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Sinua ei kiinnosta, onko ihmisille töitä vai ei

- Silti kutsut työttömiä työnvieroksujiksi

Vierailija
38/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan:

Myynti = paha

Lahjoittaminen = hyvä

Ja jos vielä biletät lahjoitusneuvotteluajan jossain tissi- ja jauhobileissä niin aina vaan parempi. t. vasuri

Vierailija
39/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki tilastot ja faktat näyttivät paremmilta edellisen hallituksen aikana?

Itse vaikka vasemmalla olenkin uskon ennemmän niihin ja myös oman pankkitilin saldoon kuin sliipattujen mainosmiesten puheisiin ja tyylikkäisiin esitteisiin. Tirsk.

Loisilla on kissanpäivät kun vastikkeetonta rahaa jaetaan. Onko tämä sinulle jotenkin yllätys?

Hei, mulla on sull

Tai ehkä en halua maksaa mun verorahoista suomen työttömille itä-eurooppalaisen duunarin elintasoa

Vierailija
40/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäishän. Koska ne valtion yritykset tuottais tappiota ihan samanlailla ku muutki suomalaisfirmat. Ehkä enemmänkin..

Lol. Valtio maksaa myymilleen yrityksille yritystukea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi