Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidille tuomio

Vierailija
24.07.2025 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4e19b911-aa69-4942-b4ad-b4af1007c103

Onko lapsilla oikeutta Suomessa? Nämä tuomiot sen todistavat, ei ole! Pistää niin vihaksi. 

Jos kuitenkin saataisiin laki, ettei pienten lasten pahoinpitely voi "vanheta", koska lapselle se ei vanhene koskaan, vaan pysyy ikuisesti muistissa. 

Myös tuo pakkotyöstä tullut tuomio on surkean vähäinen, äitihän pääsee vapaaksi, kun on tuomiosta suorittanut puolet. Sen jälkeen hän voi jatkaa elämäänsä, saako ehkä lapsensakin takaisin. Pahoinpidelty, purtu, lyöty, revitty lapsi ei toivu tuosta koko koskaan, saako edes hoitoa tässä maassa, jossa terveydenhuolto tuhottiin lopullisesti soten myötä. 

Olisiko jo aika puolustaa oman maan lapsiamme, marssia heidän turvallisen elämän puolesta ja vaatia kunnon tuomioita. 

Tähän kuuluvat myös seksuaalinen hyväksikäyttö ja silpominen ja myös se, että lapset jätetään hetteille ja huolehtimatta, esim. alaikäiset kulkevat kaduilla puukot taskuissa, ovat juovuksissa aikuisten alistettavissa, jäävät valvomatta heille vaarallisissa paikoissa. 

Eikö jo riittäisi tämä lasten aliarviointi ja yleinen, julkinen välinpitämättömyys, johon Suomen lait ja oikeuslaitos mahdollistaa. Eikö edes hävetä! Lapsi itse ei pysty oikeutta hakemaan, ei pysty puolustautumaan, joten häntä saa aikuiset kohdella annettujen mitättömien tuomioiden mukaan  todella halpa-arvoisena. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tähän liittyy ihmiskauppa, lapsihan oli naisen oma?

Vierailija
2/6 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä päättäjät, lakien säätäjät, tuomarit, lakimiehet pelkäävät? Eikö pieni lapsi ole puolustamisen arvoinen? 

Vanhemmat, jotka lasten kaltoin kohteluun raukkamaisesti syyllistyvät joutavat vuosiksi vankilaan ja pois lastensa lähettyviltä. 

Kouluille ja päiväkodeille, neuvoloille pitää antaa MÄÄRÄYS ja ohjeet miten tulee toimia, kun lapsen päästä on hiuksia revitty ja sormista kynnet irronneet. Kunnon syytteet aikuisille myös, jotka ovat jättäneet asiat huomioitta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti sitä ja ota itse selvää, jos se tuossa asiassa mielestäsi on tärkeintä. Äiti pahoinpiteli lapsiaan vuosia, siinä riittää pohdittavaa.  

Vierailija
4/6 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti sitä ja ota itse selvää, jos se tuossa asiassa mielestäsi on tärkeintä. Äiti pahoinpiteli lapsiaan vuosia, siinä riittää pohdittavaa.  

Oletpa pahalla tuulella. Oletko noussut väärällä jalalla vai oletko aina tuollainen? Sääli sinua. Voi voi. 

Vierailija
5/6 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa pahalla tuulella. Oletko noussut väärällä jalalla vai oletko aina tuollainen? Sääli sinua. Voi voi. 

Tuollaiset turhat ja tyhmät kysymykset saavat pahalle tuulelle. Aivan kuin kysyjä epäilisi annetun tuomion perusteita ja sitä pitäisi täällä alkaa "vauva.fi-tuomareiden" hänelle selittämään. Hohhoijaa! 

Vierailija
6/6 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä säälin näitä besserwissereitä, joilla ei ole muuta elämää.

" Oletko aina tuollainen. Säälin sinua" lauseet viittaavat omaan haluun mustamaalata toista. Oma kysymys kun oli vähemmän tarpeellinen. Tuota vieläpä toiset  peukuttavat. 

Itse asia ei kiinnosta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi