Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettääkö mies vai mitä

Vierailija
24.07.2025 |

Missä mättää

Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä 14 vuotta. Meillä on kaksi lasta, kaksoset.

Neljä vuotta sitten aloin odottamaan ja raskaus oli erittäin toivottu. Mutta siihen loppui seksi ja läheisyys. (voin hyvin suurimman osan raskaudesta ja molemmat ollaan terveitä kolmekymppisiä)

Mies ei enää halua minua lähelle, saatika mitään sen enempää. Kahden lapsen kanssa on tekemistä joo, mutta mahdollisuuksia on kyllä ollut. 

Olen yrittänyt kysyä, missä mättää, käykö muualla huseeraamassa,  olenko minä ongelma.

Käy töissä ja harrastuksissa, mutta muuten on kotona, eli ei epämääräisiä menoja. Paljon kotona ja on lasten kanssa. 

Mikään ei ole kuulemma ongelma, ei halua erota ja lupaa aina asioiden muuttuvan, muuta mikään ei muutu. 

Olen yrittänyt itse monesti tehdä aloitetta(nyt en ole enää viitsinyt, kun jatkuvat pakit tuntuu niin pahalta) ja järjestänyt aikaa, esim lapset on isovanhemmilla kerran, kaksi vuodessa yökylässä. 

Ikinä en ole saanut tähän kunnollista syytä, vaan aina miehen vastaus on jotain; ei ole ollut seksiä, koska viime viikolla oli kiireitä töissä. Eli välttelee vastaamasta, miksi sitä ei ole ollut moneen vuoteen?! 

Mielipiteitä kiitos 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lihonut ja raskaus kilot ällöttää miestä.

Vierailija
2/5 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkääkö uutta raskautta ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
4/5 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi ei mitenkään tuota tilannetta avaa, niin me voidaan tietää sitä vielä vähemmän. Kolmikymppisillä miehillä voi olla sata ja yksi syytä, miksi libido äkisti laskee. Tietääköhän miehesi itsekään syytä, mutta kuvaamasi perusteella pettäminen tuskin se on (ja jos olisi, sekään ei olisi syy, vaan seuraus)

Vierailija
5/5 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://yle.fi/aihe/a/20-282745

Seksologi: jos toinen ei halua seksiä eikä keskustelu auta, älkää odottako kolmea vuotta

https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000008874203.html

Jos kumppani ei halua seksiä, hänelle kannattaa esittää yksi yllättävä kysymys, sanoo seksuaaliterapeutti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi