Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oli aamulla taas päänsärky, mutta sen sijaan että otin päänsärkylääkkeen

Vierailija
24.07.2025 |

Hieroin niskaa ja niskakuoppaa. Oikein tuntee kuinka alkaa helpottamaan kun hieroo niskasta. Jokin hermorata siellä kulkee joka hieroessa säteilee aivoihin. Osaako kukaan ammattilainen selittää?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hoidan joskus päänsäryn laittamalla Mobilatia hartioille. Sieltä löytyy tunnustelemalla se kohta, jossa särky oikeasti on. Jostain syystä niskassa tai hartioissa oleva kipu voi säteillä päähän.

Temppu ei tietenkään toimi, jos päänsärky johtuu jostain muusta kuin kipeistä hartioista.

Vierailija
2/4 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse hoidan joskus päänsäryn laittamalla Mobilatia hartioille. Sieltä löytyy tunnustelemalla se kohta, jossa särky oikeasti on. Jostain syystä niskassa tai hartioissa oleva kipu voi säteillä päähän.

Temppu ei tietenkään toimi, jos päänsärky johtuu jostain muusta kuin kipeistä hartioista.

Minä käytän Tummelia. On yllättävän hyvää. Mulla johtuu hartioista. Hartiajumppa myös auttaa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kymmenkunta vuotta sitten fyssari neuvoi niskalihasten harjoituksen, jolla lähes minkä tahansa päänsäryn saa menemään pois. Tepsii kaikkeen paitsi aitoon migreeniin (mulla on sekä aitoa aivosähköperöistä migreeniä että  lihasperöistä. Harjoitus auttaa töhön jölkimmäiseen, muttei ensimmäiseen ja se onkin helpoin tapa erottaa, kummasta on kyse).

Vierailija
4/4 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän Tummelia. On yllättävän hyvää. Mulla johtuu hartioista. Hartiajumppa myös auttaa. Ap

Mulla käytössä hopeavesi ja koivunkerkkäuute. Meditointi auttaa päänsärkyyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan