Pettääkö mies vai mitä
Missä mättää
Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä 14 vuotta. Meillä on kaksi lasta, kaksoset.
Neljä vuotta sitten aloin odottamaan ja raskaus oli erittäin toivottu. Mutta siihen loppui seksi ja läheisyys. (voin hyvin suurimman osan raskaudesta ja molemmat ollaan terveitä kolmekymppisiä)
Mies ei enää halua minua lähelle, saatika mitään sen enempää. Kahden lapsen kanssa on tekemistä joo, mutta mahdollisuuksia on kyllä ollut.
Olen yrittänyt kysyä, missä mättää, käykö muualla huseeraamassa, olenko minä ongelma.
Käy töissä ja harrastuksissa, mutta muuten on kotona, eli ei epämääräisiä menoja. Paljon kotona ja on lasten kanssa.
Mikään ei ole kuulemma ongelma, ei halua erota ja lupaa aina asioiden muuttuvan, muuta mikään ei muutu.
Olen yrittänyt itse monesti tehdä aloitetta(nyt en ole enää viitsinyt, kun jatkuvat pakit tuntuu niin pahalta) ja järjestänyt aikaa, esim lapset on isovanhemmilla kerran, kaksi vuodessa yökylässä.
Ikinä en ole saanut tähän kunnollista syytä, vaan aina miehen vastaus on jotain; ei ole ollut seksiä, koska viime viikolla oli kiireitä töissä. Eli välttelee vastaamasta, miksi sitä ei ole ollut moneen vuoteen?!
Mielipiteitä kiitos
Kommentit (11)
Nyt AP tietää, millaista on monen miehen elämä, kun pakkeja vaan tulee.
Vie testeihin. En kestäs tuollaista minäkään!471
Jos ei ole epämääräisiä menoja niin sitten ei konkreettisesti pettäne. Mutta voi haluta toivottomasti henkilöä joka ei ole saatavissa, ehkä toinen mies koska sinä et "riitä" korvikkeeksi.
Kokeilkaa jotain ihan uutta että saatte seksin uudestaan syttymään liekkeihin. Kaipaatte jonkun potkun eteenpäin seksin saralla.
Kiire töissä, lapsi arki, univelka... johtaa väsymykseen, jossa vain taistelee jaksaakseen tehdä asioita. Siinä silloin jää läheisyys ja seksi kokonaan pois, kun ei vaan jaksa. Varmasti kiinnostusta on ja mieli sanoo haluavan seksiä, mutta keho ei vain toimi niin väsyneenä.
Jätä se impotentti vätys. Varmasti löytyy riuskoja sonneja jotka nussii eestä ja takaa ja ruiskii spermat suuhun.
Onpa taas eri ääni kellossa, kun nainen ei saa 😅.
AP ei vaan ole huomioinut miestään normaalissa arjessa riittävästi. Lisäksi vonkaa oskettavasti seksi jatkuvasti. Ap ei ymmärrä, että miehellä on oikeus omaan vartalonsa. Seksin vaatiminen toiselta on henkistä väkivaltaa ja mitä muita näitä nyt on, kun mies ei saa. Naisella ei koskaan ole hormoonitasot liian alhaiset ja mies vaan oksettava sika.
Kivaa, että asiat on joskus toisinkin päin.
Vetää varmaan hanskaan työpaikan vessassa 1-2 kertaa viikossa. Ei sen kummempaa. Ehkä ne halut palaa joskus. Laihduta & jumppaa vartalo tiimalasin muotoiseksi, ja pilde kanssa tiukaksi. Kyllä kelpaa miehelle taas.
Yllätä hänet ja ota suihin luonnon kävelyssä. Hiero hänet kovaksi ajaessa autoa. Ota hänen kädestä kiinni kaupassa ja vie sitä jalkojesi väliin. Viettele julkisella paikalla. Yllätä ja ole tuhma. Yritä miettiä kotiseinien ulkopuolella. 
Jos yllämainitut ei auta, menkää parisuhdeneuvontaan. 
Mies50
Halujen eriparisuus on tavallinen ongelma, välillä haluton on nainen, välillä mies. Ei sen tarvitse mitään pettämistä sisältää, että toinen ei halua seksiä kovin usein.
Miten suhteenne muuten jakselee? Teettekö mukavia juttuja yhdessä, onko hyvä puheyhteys, onko teillä hauskaa yhdessä? Jos suhde on heikossa hapessa, ei seksikään suju. Se on tavallisin kupletin juoni.
Miehen kohdalla voi olla, että hän kokee tai pelkää kokevansa erektiovaikeuksia ja sen takia välttelee seksiä ja läheisyyttä. Voi olla väsymystä, työstressiä, luultavasti mies kuitenkin harrastaa sooloseksiä, jonka kokee helpompana kuin seksin toisen kanssa.
Harvinaisempia syitä ovat miehen salatut fetissit tms. tai sitten testosteronivaje (onko mies lihonut?) tai jokin muu fyysinen syy. Jos mies pettäisi, olisi siihen muitakin merkkejä.
Menkää pariterapiaan. Ensin testojen mittaus terveyskeskuksessa.
EMT. Matalat testot?
Toisille ei vaan seksi ole tärkeää, toisin kuin itselleni. Kaveri kertoi, ettei hänen vaimonsa ole antanut kolmeen vuoteen. Minä harkitsisin vaihtavani naista jo kolmen viikon päåstä ja kolmen kuukauden päästä viimeistään lähtisin sinne, missä ruoho on vihreämpää.
M50ish