Suuseksiä - miten tavallista kumin käyttö?
Olisi mielenkiintoista tietää, kuinka moni teistä on ehdoton sen asian kanssa, että kumia tulee käyttää, vaikka on muuten ehkäisy kunnossa.
Kommentit (10)
No ei todella mitään kumia imeskellä.
Vierailija kirjoitti:
No ei todella mitään kumia imeskellä.
Niinpä. Kunnon töhnäkulli se pitää olla, jossa runsaasti makuja.
Itse olen kaksi kertaa huomauttanut naisille, että mites toi kondomin käyttö suuseksissä. Eka töksäytti "mun kanssa ei kumia käytetä", toinen alkoi nauramaan ja sitten nukkumaan mitään sanomatta :(
T. kiltimpi mies
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kaksi kertaa huomauttanut naisille, että mites toi kondomin käyttö suuseksissä. Eka töksäytti "mun kanssa ei kumia käytetä", toinen alkoi nauramaan ja sitten nukkumaan mitään sanomatta :(
T. kiltimpi mies
Jestas. Karmean huoletonta menoa. Toiset ne ei erityisesti omasta seksuaaliterveydestään vaikuta välittävän.
Kerran käytin lyijykynän päässä olevaa kumia, mutta vaikeampaa oli kuin normaali pyyhekumin kanssa.
Ehdottomasti kondomi käytössä jos olisi vieras kumppani.
Vieraan kanssa ei yleensä suuseksiä ollenkaan. Oon kortsun kanssa imenyt, vaikkei se niin kivaa oo, mutta parempi niin kuin ottaa riskiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. kiltimpi mies
Jestas. Karmean huoletonta menoa. Toiset ne ei erityisesti omasta seksuaaliterveydestään vaikuta välittävän.
Kiltimpi mies. Mies joka on nähnyt naisen alasti mutta on muuten yhtä kokenut kuin kilttimies.
Myönnän, että vaikka muuten kumi on satunnaisissa suhteissa aina käytössä, mutta suuhun se on mennyt ilman kumia joko ennen panoa ja kortsun laittamista. Tai sitten kortsun pois oton jälkeen jos nainen on halunnut hoidella mut loppuun. Kalu on ollut paljaana useamman kymmenen suun hyväiltävänä, ja ihan terveenä pysynyt.
Kullin ottaminen suuhun kumin kanssa on ihan perseestä. Siksi en otakaan suihin keneltä tahansa.