Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla ollut vaikea elämä?

Vierailija
23.07.2025 |

Kyllä on. 

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua tänne uteliaille kertoa vaikeuksistani. Olette tuntemattomia , 

Sama. Retostelkoot toiset ja keksikööt lisää. 🤮🤮🤮🤮

Moukkien puheenaiheet... lukea tuntemattomien  ikäviä asioita illan piristeeksi .   🤣🤣🤣

Vierailija
42/47 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooo, liian pieni pipo....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tietysti hyvin pahoillani kokemistasi menetyksistä. Itsellä vain sattuu olemaan niin, että tuntuu etteivät vanhempani ymmärrä minua, minkä vuoksi en koskaan pysty puhumaan heille aidosti asioista ja lisäksi minulla sattuu olemaan toksinen sisarus, joka on kohdellut minua huonosti koko elämäni ajan, mutta vaikea on katkaista välit, kun on tosiaan nuo vanhemmat, joille aina täytyy sosiaalisten normien vuoksi esittää. Tämän vuoksi, niin karua kuin se onkin, niin joskus ajattelen, että olisi yksinkertaisempaa, jos keitään heistä ei olisi, kun en itsekään ymmärrä miksi olen täällä ja siitä huolimatta aina on odotuksia sinua kohtaan. Joten vaikka oletkin yksin ja menettänyt paljon, niin ainakaan sinulla ei ole pahaa tahtovia perheen jäseniä. 

Vierailija
44/47 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein helpointa olisi, jos voisi olla täysin tyytyväinen omaan yksinäisyyteensä, sillä muutenkaan kaikki eivät sillä saralla saa samoja mahdollisuuksia, mikä pistää ajattelemaan, että miksi näitä ihmisiä ylipäätään tänne pitää syntyä elämään sellaista elämää? 

Vierailija
45/47 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin, koko elämä mennyt (ainakin keskimäärin) köyhyysrajan alapuolella. Ikää yli 40v.

Vierailija
46/47 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tietysti todella kiistanalainen kanta, mutta mielestäni eutanasia pitäisi saada laillistaa tiettyyn ikään mennessä ja tietyin ehdoin, sillä täällä on ihan liikaa sellaisia ihmisiä, jotka eivät ymmärrä miksi edes ovat olemassa, joten eutanasia olisi heidän kohdallaan armollisempi vaihtoehto. 

Vierailija
47/47 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suorastaan ihmeissäni siitä, kuinka olet tuohonkin saakka päässyt, sillä itse olen sinua paljon nuorempi, mutta silti jo kyllästynyt elämään ja pystyn samaistumaan kaikkeen tuohon. En ole koskaan kokenut itseäni onnelliseksi ja niitä hyviä hetkiä on aivan liian harvassa suhteutettuna kaikkeen tuskaan. Koen vain ettei minua ole tarkoitettu tänne ollenkaan, kun en saa elämältä mitään. Niin ymmärrettävästi kaikki se saa kyseenalaistamaan elämän tarkoitusta. Lukemalla myötäeläjien kokemuksia täällä tuo edes vähän lohtua, kun muuten se suorastaan raastaa sielua, että pitäisi esittää, että kaikki on ihan hyvin, kuten varsinkin syntymäpäivänä sukulaisille, jotka vain tavan vuoksi toivottavat sinulle onnea. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan