Onko tää jokin uusin muotivillitys???
Asun pienemmässä kaupungissa joten siksi utelen onko nyt muodissa pitää semmoisia tiukkoja hotpantseja tai pyöräilyhousujen näköisiä, mutta tosi olemattomilla lahkeilla...siis mun silmään näyttää siltä että olisi alushousuissa julkisesti! Onko tää jokin leistynyt trendi? vaiko vaan nimeltämainitsematoman paikkakunnan jokin paikallisempi vitsaus.
Luulin että kaikki on jo nähty, kun joogahousut tulivat katukuvaan, mutta ei...nyt niistä ilmeisesti leikattu vielä lahkeetkin että pakaraposket vilkkuu.
Kiitos jos viitsit vastata!
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
On muotia. Mustat lyhyet trikoosortsit jokatoisella naisella. Näin helteellä yläosa pelkkä rintsikkatoppi. Miehenä kyllä tykkääb katsella 👍
Tuosta voimaantuu 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole seksikästä todellakaan. Kyllä jotain pitää jättää ns. arvailun varaan..
Samaa mieltä. Mutta oman miehen mielestä olisi kuulemma kuumaa jos kävelisin julkisesti jossain mikroshortseissa...itkettää, harkitsen oikeasti pitäisikö hänet hylätä. Tämähän tietysti tarkoittaa sitä että tykkää katella niitä jotka pukeutuu tolleen ja itse taas koen ton jotenkin mauttomaksi.
Sehän voisit pukea ne kotona päälle. ;)
Juu mutta kun sen mielestä ilmeisesti juuri se että olisi julkisesti on jokin lisäarvo siinä.
Aina mennään vain pidemmälle. Kohta jokaisella on pitsistringit ja rintaliivit kaduilla, jokaisella silarit, jokaisella kauneusleikkauksia.
Toista se oli minun nuoruudessa, kun yökerhoissakin oltiin farkuissa. Nykyään kai alasti.
Meinasin ajaa autolla tolppaan kun nainen kadulla rintsikkatopissa ja trikoosortseissa pomppi. Siinä katse herpaantui! Vaarantavat liikenteen! 😅
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Mutta oman miehen mielestä olisi kuulemma kuumaa jos kävelisin julkisesti jossain mikroshortseissa...itkettää, harkitsen oikeasti pitäisikö hänet hylätä. Tämähän tietysti tarkoittaa sitä että tykkää katella niitä jotka pukeutuu tolleen ja itse taas koen ton jotenkin mauttomaksi.
Juu mutta kun sen mielestä ilmeisesti juuri se että olisi julkisesti on jokin lisäarvo siinä.
Älä ole milläsikään. Olette ilmeisesti aika nuoria. Kyllä nuo höpötykset loppuu ajastaan. Jos siis on muuten hyvä mies.
Vierailija kirjoitti:
Meinasin ajaa autolla tolppaan kun nainen kadulla rintsikkatopissa ja trikoosortseissa pomppi. Siinä katse herpaantui! Vaarantavat liikenteen! 😅
M38
Tsyh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ole milläsikään. Olet
Ei olla nuoria, mutta mies tykkää nuorista naisista....inhoan sitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. jätä se sika