Kurren uusi puoliso
Ihanaa kun on löytänyt uuden kumppanin ja onnen elämäänsä, ei ole ihan itsestäänselvää puolison kuoleman jälkeen tuossa iässä. Mutta mikä juttu taas, kertoo lehtijutussa että hänen aikuiset lapsensa eivät meinaat tulla tämän ajatuksen kanssa toimeen!? Mutta hän piti oman päänsä ja aloitti uuden suhteen ja nyt naimisiinkin. No siis mitä aikuisen miehen suhde kuuluu kahdelle aikuiselle lapselle??? Kuka kehtaa olla kieltämässä toisen onnea?? Ja miksi niin tekisi?
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä uudella naisella on luonteessa vikaa?
On aika muovisen näköinen.
Kirjoittamasi perusteella sinussa vikaa kun noin ilkeästi arvuuttelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perintöä odotellessa
Toivottavasti on älynnyt tehdä avioehdon, ettei akka pääse siipeilemään.
Hänen rahat ei kuulu sulle tai mulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perintöä odotellessa
Hänen rahat ei kuulu sulle tai mulle
Ei kuulukkaan. Mutta järkevä ihminen huomioi tuonkin asia.
Vierailija kirjoitti:
Alkaako Kurre taas isäksi pappaiällä? 😜
Itsekäs näppyläluomi.
Ajatella ei ole sinun eikä minun asia. Ihmiset vaan tekee ihan vapaasti mitä päättävät..ei olla kellekkään tilivelvollisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Kurren on saanut noin nätin naisen????
Mä ihmettelin tätä aikoinaan jo Kirsin kohdalla. Kurre on ruma mies ja etova käytökseltään.
Sinä tunnut fiksulta kirjoituksesi perusteella ...
Mikä Kurre-fani siellä kiukuttelee, kun kerrotaan tosiasioita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noloa uhitella haastattelussa, ettei anna lasten määrätä elämästään.
Noloa on antaa Lasten määrätä taitamattomana aikuisen päätöksistä. Ei tietenkään lapset määrää.
Hyvä vanhempi ajattelee lapsiaan eikä jo parin kuukauden päästä toitota julkisesti uutta onneaan. Lasten äiti kuollut hetki sitten ja isä menee kulli edellä jo uuden perässä.
En tätä pariskuntaa ole seurannut, enkä jatkossakaan seuraa.
Haastattelun kuuntelin...ja yllätyin, tämän naisen ääni kuulosti ihan pikkulapsen ääneltä.
Mutta ei se mitään, olen huomannut, että nuorilla naisilla ja näköjään vanhemmillakin on joku ihmeellinen kimeä piipitys aksentti puheessa. Se on häiritsevää ja tekee puhujasta jotenkin epäuskottavan.
Vierailija kirjoitti:
En tätä pariskuntaa ole seurannut, enkä jatkossakaan seuraa.
Haastattelun kuuntelin...ja yllätyin, tämän naisen ääni kuulosti ihan pikkulapsen ääneltä.
Mutta ei se mitään, olen huomannut, että nuorilla naisilla ja näköjään vanhemmillakin on joku ihmeellinen kimeä piipitys aksentti puheessa. Se on häiritsevää ja tekee puhujasta jotenkin epäuskottavan.
Pikkulapsen ääni aikuisella naisella on kamala.
Lässyttävä pikkulapsen ääni vielä kamalampi.
Yksikin häävieras ollut vähintään 60 häissä vieraana ja nämä Kurren häät kuulemma ihan parhaat. Kuka aikuinen ihminen puhuu/ kertoo lehdessä tälläista?
Häissä on omlut vieraita pilvin pimein mutta lähinaapuri ei mahtunut kutsuttujen joukkoon. Kuitenkin tietää, että juhlista aiheutuu melua. Olisi ainakin voinut käydä asiasta kertomassa etukäteen ja pahoitella. Nyt tuli paikalle poliisi ja Kurre ihmettelee naapurin tökeröä käytöstä. Whaaaat?! Me, myself and I.
Vierailija kirjoitti:
Onhan toi uusi muijakin jo nelikymppinen. Ei mikään pikkupimu. En haluaisi että puolisoni olisi yksin loppuelämänsä jos kuolen.
Niin mutta ei se myöskään tarkoita, että kemiat kohtaa, lapsilla ja sillä uudella puolisolla. Minunkin isälläni oli 2 avopuolisoa (äitini siis kuoli kun olin lapsi). Toinen näistä naisista oli kiva ja huumorintajuinen, muttei se toinen avopuoliso, kun oli tullut ero. Hän oli kiukkuinen, koko ajan tyytymätön. Kun oltiin yhdessä mökillä, eihän sillä tuntunut olevan muuta kuin narisemista joka asiasta. Kun pelattiin korttia, siis isäni ja minä ja poikaystävä, kello oli ehkä 22 keskellä kesää, niin se huusi sieltä makuuhuoneesta, että älkää viitsiikö metelöidä, hän yrittää lukea. Siis ei nukkua vaan lukea. Saunan lämmityksestäkin tuli jotain pientä tiuskimista, en muista tarkemmin. Mietin että eihän koko mökki ole edes tuon naisen, niin mitä se alkaa komentelemaan. Eikä tullut enää ikinä yhteistä mökkiviikonloppua, koska minä vaan päätin, että sen naisen kitinää en mene toista kertaa kuuntelemaan.