Mitä boikotoit ja miksi?
Kommentit (31)
espanjalaisten tomaattiviljelmistäkin, että en tiedä onko espanjalaisen suosiminen yhtään sen parempaa kuin israelilaisen.
http: //www. thebodyshop. fi/yritys. shtml
sekun ei ole oikeaa ja aitoa suomalaista enään, ostan Auran sinappia sen sijaan.
Muuten mikään tuotemerkki ei taida tällä hetkellä olla boikotissa, yritän kaupassa valita kotimaista, papereista pitää löytyä joutsen merkki, ekomerkit ovat myös plussaa. Joku kehui lidlin vessapaperia, minusta se oli kapeampaa kuin kotimainen ja rullissa oli vähemmän joten se edullisuus on minusta kyseenalaista ja paperi oli aivan liian kapeaa minun kädelleni.
Vierailija:
Ihan sen takia,että sen on vallannut venäläiset ja hygienia aivan helvetin pohjalta.
Paikan johtajalle olen jättänyt soittopyynnön elokuussa ja soittoa ei ole vieläkään tullut.
Sama onglema monessa muussa kylpylässä. Ainakin Nokian Edenissä. En mene sinne enää, kun kuvottaa....
huonoa ja huijari-palvelua saanut osakseni
Vihaan Ikeaa: kamalat ruuhkat, ei palvelua, itse saat raahata ja koota kaiken. Kaiken lisäksi tavarat on tosi huonolaatuisia ja menevät rikki alle vuodessa.
-Hesburgeria, koska niiden hampurilaiset maistuu paskalle
-Turun sinappia, koska sen osti ruottalaiset
-Näsinneulaa, koska sen ruokaravintolassa ei saa imettää
-Tamperetta, koska Näsineula sijaitsee siellä ja tamperelaiset tuntuu hölmöiltä
-Luterilaista kirkkoa, koska hyväksyy naispappeuden vastustajat
-PepsiMaxia ja Cocacola zeroa, koska on suunnattu miehille
-Ingmanin tuotteita, koska juustot maistuu pahalle ja maito on maistuu ruotsalaiselle
-Ylen ohjelmia, koska en maksa tv-lupamaksua, ylen aamutv:n juontajat on myös tönkköjä
Käsittämättömien sairaslomakäytäntöjen ja muun työntekijöiden oikeuksien polkemisen vuoksi. Vastenmielistä.
Ja kertoisko joku enemmän tästä LUSHista, kiinnostaisi?