Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoin/oudoin kuulemasi syy lapsen hankkimiselle?

Vierailija
23.07.2025 |

Mitä olet kuullut?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puoliso tai äiti/isä halusi niin kovasti.

Vierailija
22/24 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exkaveri halusi lasta. Sen mies ei, eikä oikeestaan sitä exkaveriakaan. Ex.k jätti pillerit ja tuli raskaaksi. Mies oli - ymmärrettävästi - kauhuissaan ja päätti häipyä.

Exkaveri, joka oli vältellyt mua pari vuotta syystä jota ei kertonut mulle, vaikka kysyin, sai yllättäen inspiraation soittaa ja vollottaa ilmoille: "Mä haluun tän lapsen, mulla ei oo muuten ketään, yhyyyy, mitä mä nyt teen?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun puoliso tai äiti/isä halusi niin kovasti.

Yhtä outo on että kun "Pirjo-Liisa halusi niin kovasti siskoa tai veljeä."

Vierailija
24/24 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että on itsekäs. Monihan väittää että tämä on syy lastenhankintaan. Minä en tunne ketään, joilla olisi tämä syy, mutta ilmeisesti joillain tämä perin kummallinen asia on syynä.

Minusta itsekkyys on mitä parhain syy -synnyttää ja saada lapsi tai vaihtoehtosiesti mitä parhain syy olla saamatta lasta. - Tarkoitan sitä, että minusta laps(i)en saamisesta päätäntä valta kuuluu hänelle, jolla on mahdollista valita ja päättää onko hän itse valmis ja mahd. vielä halukas synnyttämään lapsen vai ei. - Ei tällaista päätöstä tai valintaa voi oikein kenellekään muulle siirtää tai antaa. - Tai ainakaan kenenkään muun ei pidä alkaa mestaroimaan ja esittämään, että kuinka n.n:n  tulee synnyttää ja "tehdä" lapsi(a) ja vastustaa / kieltää kaikki ehkäisy sekä mahdollsiuus saada abortti.

Mutta joo, Ehkä ihan tällaista ajatellut, kun kirjoitit: syynä latenhankintaan on  se, että on itsekäs.... 

Uskovainen mies  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä