Sub-dom - seksiä vai mihin kategoriaan "laskisit"?
Olen totaalisub - nainen, mieheni on mielestäni melkolailla dominoiva.
Meillä on välillä ihan sellaistakin, että mies "tekee itselleen", esim. makaan kyljelläni, mies selkäni takana "tekee itselleen" ja saa, ja katselee/kuuntelee, kun kiihotun siitä, itse saan lopulta ajatuksesta, miten hän nauttii siitä, mitä tekee itselleen ja siitä, että ns. himoitsen häntä siinä hänen edessään lähes liikkumatta.
Onko tuo seksiä vai ei, ja mihin kategoriaan laskisit ko. toiminnan?
Onko sinulla vastaavasta kokemusta ja minkä "kategorian touhuksi" laskisit tuon?
Kommentit (4)
Totaalisub. Mieheni on niin vaativa ja päällekäyvä (positiivisessa mielessä) ettei mulle oikein jää vaihtoehtoa. Hän menee suoraan jonkinlaiseen gorillamoodiin ja mä sitten antaudun kiltti tyttö kun oon :) Toi roolijako (seksissä) ja meidän luontaiset erot kiihottaa ja miten ne tulee esiin miehen kiihkoillessa tosissaan. Hän on uros ja minä olen naaras. Haluan tuntea miehen painon ja voiman, miten kiihottunut hän on minusta. Meillä näin. Tää ei tarkoita sitä etteikö rakasteltaisi romanttisesti suudellen. Lähetyssaarnaajakin on kivaa ja mahdollistaa sekä tuon romantiikan että eläimellisen panemisen.
Hanki Esko elämä