Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sofia Tuomola sai järkyttäviä kommentteja kauneusleikkauksistaan

Vierailija
23.07.2025 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000011278860.html

No joo, kun katsoo tuota lopputulosta tältä vuodelta niin ilmeisesti 'ihminen' ei kuulunut kirugin repertuaariin

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä saisin tappouhkauksia jossa Instassa, niin tekisin rikosilmoituksen laittomasta uhkauksesta, koska sitähän se on, ei kenenkään tule tuollaista suodattaa eikä kiusaamista kestää. Ei tulisi ikinä mieleenkään kirjoitella kenellekään pahasti. Jos joskus satun jonkun kanssa riitelemään, niin siitäkin tulee jo paha mieli ja haluan sopia heti. 

YouTube videoista saa ainakin todella maanläheisen kuvan ja oli mun lemppari bb:ssäkin.

Vierailija
42/45 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset tai osa heistä on todella ilkeitä, onko niin paha olla. Ilkeämmäksi vain mennään ja katse omassa navassa. 

Näkeehän sen jo jos Sanna Marinista julkaistaan joku uutinen Facebookissa, niin 100 ihmiset tulee uikuttamaan ja laittamaan törky turvasta törky kommentteja. Mitä teidän päässä liikkuu, vai liikkuuko mitään? Mitä te mietitte, kun entteriä painatte? Tuleeko itselle hyvä mieli ja luuletteko olevanne jotenkin paremmalla jalustalla? Ette ole! Eipä ihme, kun Sannakin lähti ulkomaille töihin ja jätti kitkerän katkerat uikuttajat taakseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson myös youtubea ja ennen vaikutti iloisemmalta, voisi olla englannissa onnellisempi kuin suomen takapajulassa jossa mietitään vain ulkonäköä. 

Öh. Eiköhän Sofia juurikin tuolta Englannista oppinut niitä transtouhuja.

Vierailija
44/45 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katson myös youtubea ja ennen vaikutti iloisemmalta, voisi olla englannissa onnellisempi kuin suomen takapajulassa jossa mietitään vain ulkonäköä. 

Öh. Eiköhän Sofia juurikin tuolta Englannista oppinut niitä transtouhuja.

Ole jo hiljaa, kun et mistään mitään tiedä!

Vierailija
45/45 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä osa näistä kommentoijista on tosi rumia ja käytöstavat luokattoman huonot.