Naapuri sanoi että olen fägäri!!
Tein rikosilmoituksen. Asia ei edennyt tutkintaan asti, koska asia oli poliisin mielestä "vähäinen". Seksuualivähemmistöjen rakenteellinen sortoko vähäinen asia??
Kommentit (19)
Sehän nykyään kohteliaisuus. Olet suorastaan kun niakansalainen!
Vierailija kirjoitti:
Lopeta se homostelu ja ryhdy normaaliksi ihmiseksi.
Turpa kiinni, v^jakki!
AP
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen "fägäri".
-winner-
🤣
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen "fägäri".
-winner-
Olet kiinnostunut herrojen rööreistä?
Peräsuoli
Uloste
P.sck.antaminen
Peräsuoleen käsivarsi
Peräsuolen prolap.csi
Piereskeleminen
Haju, lemu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen "fägäri".
-winner-
Homojen yleisin vitsaus on nykyisinkin e coli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen "fägäri".
-winner-
Kyllä.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen "fägäri".
-winner-
Homojen yleisin vitsaus on nykyisinkin e coli.
Eipäs yleistetä siellä - pskaa on kaikkialla.
Fägäri ei ole edes suomea ja sem alkutermi (faggot) "pahimmillaan" tarkoittaa suunnilleen samaa kuin 'hin*tti' mikä on vain toinen sana homolle. Ap:n sietäisi hävetä, jos on oikeasti kuormittanut poliisia tuollaisella tyhjänpäiväisyydellä.
Vierailija kirjoitti:
Fägäri ei ole edes suomea ja sem alkutermi (faggot) "pahimmillaan" tarkoittaa suunnilleen samaa kuin 'hin*tti' mikä on vain toinen sana homolle. Ap:n sietäisi hävetä, jos on oikeasti kuormittanut poliisia tuollaisella tyhjänpäiväisyydellä.
Sinulle ehkä homojen oikeudet ovat tyhjänpäiväisyys, mutta eräille se on heidän todellisuus! Kuka sinä olet vähättelemään muiden kokemuksia vihamielisellä paskanjauhannallasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle ehkä homojen oikeudet ovat tyhjänpäiväisyys, mutta eräille se on heidän todellisuus! Kuka sinä olet vähättelemään muiden kokemuksia vihamielisellä paskanjauhannallasi?
Voi helvetti sentään mitä sekoilua. Jonkun "hint*in" tai "fägärin" sanominen ei vähennä homojen oikeuksia mihinkään suuntaan. Olet selvästi täysin vajaaälyinen idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi helvetti sentään mitä sekoilua. Jonkun "hint*in" tai "fägärin" sanominen ei vähennä homojen oikeuksia mihinkään suuntaan. Olet selvästi täysin vajaaälyinen idiootti.
Symbolista väkivaltaa on mahdoton hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Symbolista väkivaltaa on mahdoton hyväksyä.
Symbolista väkivaltaa???? 😄
Minä olen valmis. Tule kuolema ja vie pois!
Ime seinä rasvaista meisseliäni! Sillä ulosantisi ei ainakaan eroa riippuen siitä, kumpaa päätä tarkastelemme.
Vierailija kirjoitti:
Ime seinä rasvaista meisseliäni! Sillä ulosantisi ei ainakaan eroa riippuen siitä, kumpaa päätä tarkastelemme.
Haluatko imeä meisseliä?
-winner-
Tupakki? Tupakinpolttaja?