Eivätkö nämä vittuperkeleen helteet jo lopu?
Wikipedian mukaan kahden viikon hellejakso on keskimäärin kerran 5-10 vuoden aikana ja nyt tuntuu, että nämä helteet jatkuvat vähintään sen pari viikkoa yhteen menoon?????
Kommentit (208)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtavat kelit. Samaa lämpöä sitä porukka käy hakemassa etelästä. Ei kai sinne mennä valittamaan kun on 30 astetta?
Minä VIHAAN näitä kelejä :-( .
LAIHUTA!
Mitä tarkoittaa laihuttaminen?vastaa
Ongelma ei ole lämpötila vaan suuri ilmankosteus.
Suomessa ei ole helteitä v atipää
Vasta ollut hädintuskin neljäsosa viime kesän 70:stä hellepäivästä.
Ei ole ilmastointia,enkä hanki minä tulen heti flunssaan ja kurkku kipeä.Minulla on asunnossa +35 ja ylikin,yöllä laitan läpivedon,eipä paljon viileänä.Olen nukkunut silti yöni hyvin n8-9h tykkään kovasti helteistä, menen viikonloppuna helteisiin lavatansseihin ;)
RUIKUTTAKAA LÄSKIT!!!
me normaalit ihmiset nautitaan
Kuukausiennuste on muuttunut, eli helteet jatkuvat todennäköisesti elokuun loppuun. Forecan sivuilla juttua aiheesta. Mutta saa nähdä. Usein kun Foreca jotain lupailee, tulos on juuri päinvastainen.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole helteitä v atipää
Ime munaa hullu.
Vierailija kirjoitti:
RUIKUTTAKAA LÄSKIT!!!
me normaalit ihmiset nautitaan
Et ole normaali ihminen olet kusipäinen sarja jankuttaja mikä jankuttaa täällä päivät.
Vierailija kirjoitti:
ULI ULI ULI ULIIII
VALI VALI VALIIIII
KITI KITI
VI TUN LÄSKIT
Otahan sinä mulkku jo lääkkeet.
Eikä alkaisi nämä helteet jo riittää.
Ei tietenkään. Eikä pidä loppuakaan, koska kesä.
Lakialoitetta kehiin. Vuokran alennus jos sisälämpötila yli 25.
Vaan mielummin kärvennytte kuutioonne..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtavat kelit. Samaa lämpöä sitä porukka käy hakemassa etelästä. Ei kai sinne mennä valittamaan kun on 30 astetta?
Minä VIHAAN näitä kelejä :-( .
LAIHUTA!
Mitä tarkoittaa laihuttaminen?vastaa
Mitä tarkoittaa luetun ymmärtäminen??
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Minä en käy.
Hyvät pyykki kelit varsinkin matoille kuivattaa.
Kaikki päättyy aikanaan, konsanaan ei milloinkaan.