Tässäkö se nyt on? Tekee kaiken hyvin elämässä ja jää ilman äijää.
Hanki hyvä koulutus ja hyvä työpaikka. Käy salilla. Kyllä sitten saat hyvän miehen. V- ttu mikä kusetus.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän nuo koulutus, työpaikka ja salilla käynti oo ihan itseä varten tehtäviä asioita. Parisuhteessa merkkaa sit se, mitä teet toiselle, miten kohtelet häntä.
Miehethän on tunnettuja hyvästä naisensa kohtelusta...
Mutta naisen pitää tehdä asioita toiselle, kohdella hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko kannattanut naiskoheltaa toisin päin:
ensiksi olisit panostanut tosissasi ja eksklusiivisesti mieluisimman miehen (vain 1 kpl, ei vaihtopenkkihaaremikulli -vatulointia, jotta itsekin kelpaisit ykkösmielitietyllesi ykkösvalintanaan) löytämiseen ja molemminpuolisen rakkauden ja kunnioituksen kehittämiseen, kultivointiin, vaalimiseen ja ylläpitoon? Samalla olisitte varmaan yhdessä toisianne tukien tehneet nuo muutkin oravanpyöräjuoksu(pyrkyröinni)t ihan sivukorvalla säästöliekillä kun olennainen pohja kunnossa?
Inkkelin pariutumisvinkit 🙄
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
https://www.vauva.fi/keskustelu/6154957/tassako-se-nyt-tekee-kaiken-hyv…
Vierailija kirjoitti:
Kuten moni muukin niin luulet tehneesi kaiken oikein. En minkään oleta että saan hyvän parisuhteen kun olen kouluttautunut ja pitänyt itseni kunnossa. Nuo asiat on sellaisia itsestännselvyyksiä, kuten että autossa on oltava neljä rengasta. Vasta noiden jälkeen aletaan katsella muita ominaisuuksia.
Mun Morganissa on kolme rengasta ja kyllä se ihan auto on.
Hyvät miehet ovat sellainen harvinaisuus, että hyvin harvalla naisella sellainen on.
Vierailija kirjoitti:
Mihin sellaista tarvii enää? Oikeastaan ajatuskin puistattaa vähäsen. T: akateeminen kohta keski-ikäinen.
Seksiin ja ystävyyteen. Naisten kanssa vaikea olla ystävä.
Noin käy kun nirsoilee eikä halua tavis miestä.
Kuten moni muukin niin luulet tehneesi kaiken oikein. En minkään oleta että saan hyvän parisuhteen kun olen kouluttautunut ja pitänyt itseni kunnossa. Nuo asiat on sellaisia itsestännselvyyksiä, kuten että autossa on oltava neljä rengasta. Vasta noiden jälkeen aletaan katsella muita ominaisuuksia.