Itä-Uudenmaan turvallisuustilanteen romahdus kävi lopulta äkkiä
Itä-Uudenmaan poliisin mukaan alueen asukkaat ovat muuta Suomea huonommassa asemassa, sillä poliisilaitoksella on vaikeuksia selvitä tehtävistään.
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009738313.html
Kommentit (16)
Suomen poliisi ei halua / osaa tehdä töitään.
Miten tässä näin kävi. En tajua.
t. Vihervasuri
🤪🤭
Tämä ei yllätä minua. Tilanne on ollut tosi huono jo pitkään. Poliisi ei selviä edes vakavien rikosten tutkinnasta. Pienemmät pahoinpitelyt ja omaisuusvarkaudet on jää selvittämättä ellet itse tiedä tekijää ja todista sitä.
Vierailija kirjoitti:
Poliisi epäilee nuoria naisia törkeistä rikoksista: Nuorin uhreista on 14-vuotias
Olivatkohan kurdeja?
Toiminta on keskitetty vihakirjoitusten tutkintaan.
Katupartiot on silti kielletty kuten on myös itsensä puolustaminen muuten kuin avainnippua helisyttämällä tai taikalapasta näyttämällä.
Tärkeintä on, että kukaan ei kirjoita ikäviä asioita nettiin. Mielipiteet ovat rikoksista pahimpia ja ne pitää selvittää hetiheti.
Vierailija kirjoitti:
Katupartiot on silti kielletty kuten on myös itsensä puolustaminen muuten kuin avainnippua helisyttämällä tai taikalapasta näyttämällä.
Vierailija kirjoitti:
Joku sisäpiiristä vois paljastaa, millä tavoin poliisia on ohjeistettu toimimaan näiden kultisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sisäpiiristä vois paljastaa, millä tavoin poliisia on ohjeistettu toimimaan näiden kultisten kanssa.
Poliisin ohjeistus =
Jättäkää heidät rauhaan.
Katsokaa muualle.
Hiljaa!!! Jumalauta suomalaiset syyllistyneet holokaustiin ja siirtomaavaltaan ja vielä jaksavat valittaa!
Vierailija kirjoitti:
Miten tässä näin kävi. En tajua.
t. Vihervasuri
🤪🤭
Voi kun joku olisi varoittanut.
Miksi kukaan ei varoittanut?
Nyt tämä tuli aivan yllätyksenä.
- maailmansyleilijä-
Vierailija kirjoitti:
Tulee jo Riikka Purraa ikävä (vaikka on vielä ministeri)!! Luulen, että moni jo jakaa Purran mielipiteet! Ei onnistunut vihhreet asioiden hoito ja asia lähti lapasesta!
luulen näin mutta jostain syystä ei uskalleta sanoa ääneen ja jeestellaan julkisuudessa.
Poliisi epäilee nuoria naisia törkeistä rikoksista: Nuorin uhreista on 14-vuotias
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000009740740.html