Miehet voisivat harjoitella naisen huomioon ottamista.
Miehet voisivat harjoitella naisen arvostusta ja hiomioonottamista itsekkyyden sijaan. Turhaa tuntea naisvihaa sen takia, ettei itse tule yhtään vastaan siihen mitä nainen tarvitsee.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä vaan haluaisi olla sellainen että seurassani oleminen vaatii harjoittelujakson/koulutuksen.
Ei oo hienoa olla vaikeasti lähestyttävä nirppis!
Minä taas suoraan karsin läheltäni ihmiset jotka eivät ota toisia huomioon ja ovat itsekkäitä.
En kaipaa omanapaihmisiä elämääni.
Eli sinä olet se itsekäs. Sun pitää omasta mielestäsi olla kaikkien muiden keskipiste.
En ole. Otan muut ihmiset huomioon, olen ystävällinen ja auttavainen. Elämä on mukavampaa kun kaikki ihmiset ympärillä toimii nuin. Itsekkäitä ihmisiä en lähelleni kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Allekirjoitan tämän.
Ihan parisuhteessakin tapahtuu sitä, että miesystäväni vain tekee asioita kertomatta minulle aikatauluistaan, jotka muuttaa sitten sitä milloin tavataan. Jään usein lehdellä soittelemaan viikoksi-pariksi, kun tulee joku kaverimeno tms. tärkeämmäksi kuin minun tapaaminen. Ei se ole huomiointia, ja jos kovin usein kumppani jää toiseksi muille tekemisille, se on pian entinen kumppani.
Juuri tätä tarkoitan. Miehet usein tekevät omia juttujaan. Nainen joustaa sityrn niiden mukaan. Suhde pitäisi olla kuin tanssi, soljuvaa, astumatta toisen varpaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä vaan haluaisi olla sellainen että seurassani oleminen vaatii harjoittelujakson/koulutuksen.
Minä taas suoraan karsin läheltäni ihmiset jotka eivät ota toisia huomioon ja ovat itsekkäitä.
Eli sinä olet se itsekäs. Sun pitää omasta mielestäsi olla kaikkien muiden keskipiste.
Itsekäs vaatia arvoistaan kohtelua? Itsensä arvostaminen on huomiohuoraamista?
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu haluaa saada pimppaa ylimmän tason naisilta ja siksi pahastuu siitä, että joku selvästi fiksu ihminen ei hänen kaltaistaan lähelleen halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allekirjoitan tämän.
Ihan parisuhteessakin tapahtuu sitä, että miesystäväni vain tekee asioita kertomatta minulle aikatauluistaan, jotka muuttaa sitten sitä milloin tavataan. Jään usein lehdellä soittelemaan viikoksi-pariksi, kun tulee joku kaverimeno tms. tärkeämmäksi kuin minun tapaaminen. Ei se ole huomiointia, ja jos kovin usein kumppani jää toiseksi muille tekemisille, se on pian entinen kumppani.
Juuri tätä tarkoitan. Miehet usein tekevät omia juttujaan. Nainen joustaa sityrn niiden mukaan. Suhde pitäisi olla kuin tanssi, soljuvaa, astumatta toisen varpaille.
Parisuhteessa saa ja pitääkin olla myös jotain omaa, tasapaino työn, suhteen, harrastusten, ystävien, jne kesken. Ei siinä mitään tule, jos elää vain suhteen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allekirjoitan tämän.
Parisuhteessa saa ja pitääkin olla myös jotain omaa, tasapaino työn, suhteen, harrastusten, ystävien, jne kesken. Ei siinä mitään tule, jos elää vain suhteen kautta.
Eiköhän edellinen tarkoittanut sitä, mitä sanoikin, eli että nainen usein joustaa miehen juttujen mukaan.
Ei sitä miten sinä puskista tulkitsit asian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allekirjoitan tämän.
Hyvä tunneyhteys puolisoon on kuin toimiva nettiyhteys. En tarvitse sitä koko aikaa, mutta voin luottaa siihen, että se tarvittaessa toimii. Jos taas tunneyhteys on huono, kumppani on helpompi tiputtaa mielestä.
Sitä odotellessa, että nainen ottaisi miehen huomioon. Siihen asti jatketaan kuten ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Sitä odotellessa, että nainen ottaisi miehen huomioon. Siihen asti jatketaan kuten ennenkin.
Sinkkuushan on täysin laillista.
Sitä tässä mietin, että missä yksinäiset miehet voisivat parhaiten opetella naisen huomioon ottamista? - Ja ei en kaipaa vastaukseksi, että eivät missään tai kuinka ottaisivat parhaiten naiset huomioon kun pysyvät mahdollisimnan kaukana naisista. .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allekirjoitan tämän.
Eiköhän edellinen tarkoittanut sitä, mitä sanoikin, eli että nainen usein joustaa miehen juttujen mukaan.
Ei sitä miten sinä puskista tulkitsit asian.
Nainen on siis usein nyrkin ja hellan välissä kotiarestissa rajoittavassa vankilassa jota miehen sorto, alistaminen ja epätasa-arvo aitaa?
Vierailija kirjoitti:
Sitä tässä mietin, että missä yksinäiset miehet voisivat parhaiten opetella naisen huomioon ottamista? - Ja ei en kaipaa vastaukseksi, että eivät missään tai kuinka ottaisivat parhaiten naiset huomioon kun pysyvät mahdollisimnan kaukana naisista. .
Käyttämällä järkeä.
Naiset voisivat harjoitella munan huomioimista. Seksin puute on miesten yleisimpiä ongelmia suhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset voisivat harjoitella munan huomioimista. Seksin puute on miesten yleisimpiä ongelmia suhteissa.
Useimmiten mies on se syy miksei naisilla tee mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän nyt on itsestään selvää ettei mikään vahingossakaan ole naisen omaa syytä. Se on miesten, oikeistolaisten naisten, rakenteiden ja aina jonkun muun.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö nainen huomioida jotenkin erilailla sukupuolensa takia? Entä jos olen kaikille kohtelias, hyväkäytöksinen ja ystävällinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän nyt on itsestään selvää ettei mikään vahingossakaan ole naisen omaa syytä. Se on miesten, oikeistolaisten naisten, rakenteiden ja aina jonkun muun.
Jos haluat oikein hyvää naista, niin mulla on koulu- ja työpaikkakiusaamista, #metoota ja sitä toksista jotain muotisanaa, jota en jaksa nyt googlata.
Miehen onkin parasta parasta pysyä erossa koko naissukukunnasta, ainakin siitä osasta, joka on omaksunut sokeasti kulttuurimarksilaisen koulun, yliopiston ja median antaman uskon globalismiin ja epäuskon ihmisen biologisiin ominaisuuksiin. Näillä hysteerikoilla ei korrektissa ajassamme ole ketään, joka uskaltaisi pysäyttää yhä päättömämmäksi käyvän raivoamisen edes varoittavilla ja rauhoittavilla sanoilla, he saavat rauhassa taantua itkupokuraivoasteelle, omaksi ja muiden vahingoksi.
Vierailija kirjoitti:
Miehen onkin parasta parasta pysyä erossa koko naissukukunnasta, ainakin siitä osasta, joka on omaksunut sokeasti kulttuurimarksilaisen koulun, yliopiston ja median antaman uskon globalismiin ja epäuskon ihmisen biologisiin ominaisuuksiin. Näillä hysteerikoilla ei korrektissa
Taidamme liikkua eri piireissä, koska töissä tai harrastuksissa en ole kohdannut ainuttakaan tuollaista naista. Mukavia tavallisia suomalaisia naisia sitäkin enemmän. en näe mitään syytä vältellä heidän seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat oikein hyvää naista, niin mulla on koulu- ja työpaikkakiusaamista, #metoota ja sitä toksista jotain muotisanaa, jota en jaksa nyt googlata.
Miehen onkin parasta parasta pysyä erossa koko naissukukunnasta, ainakin siitä osasta, joka on omaksunut sokeasti kulttuurimarksilaisen koulun, yliopiston ja median antaman uskon globalismiin ja epäuskon ihmisen biologisiin ominaisuuksiin. Näillä hysteerikoilla ei korrektissa
Olen jo myöntänyt tappion. Naiset nyt on teidän vuoronne, pelikenttä on teidän.
Itken sikiöasennossa lattialla kun itsetuntoani yritettiin ra iskata.