Mikä saa sinun veresi kiehumaan?
Minua kuplituttaa tuo, miten paljon omien aatteiden esiintuomisella järkytetään rauhaa. Niitä puolustetaan vaikka oman hengen tai terveyden kustannuksella. Ikäänkuin MINULLA on oikeus aiheuttaa epäjärjestystä ja epsopua. Missä on rauhaisa yhteiselo ilman oman agendan julistusta? Missä on maalaisjärki ja itsesuojeluvaisto? Missä toisten ihmisten kunnioitus?
Kommentit (24)
Velkaseinä - se iskee ihan kaikkiin, mutta jotkut luulevat että se ei koske heitä. Euroopan Keskuspankin Velka on Suomen Eduskunnan vastuulla! Suomella ei ole päätäntävaltaa Euroopan Keskuspankin toimista - Suomen Laki.
Tää hemmetin Telian mainos joka pyörii koko ajan televisiossa.
SOS demojen kaunaisuus. Kuolevat kyllä vielä omaan myrkkyynsä.
Vihervassarien järjestämä noitavaino. Ei uskoisi. Meno kuin jossain kehitysmaassa.
Wokellus. Miten voi olla niin paljon noin vähä-älyisiä ihmisiä en käsitä.
Ei kiehu. Harmittaa joidenkin alkoholeissa ja aineissa tekemät surmat ja kidutukset. Tai vaikka selvänä. Myös eläinten kohtalo. Niin turhaan tapahtuu noita, tunteet saa muutenkin selväksi ja ajatukset.
LGBTQ on f zz ismissa kaulaansa myöden.
Kun äidit kavaltavat rahaa omalta lapseltaan. Jos lapsi on vaikka saanut syntymäpäivälahjaksi rahaa tai perinnöksi vähän suuremman summan, niin äiti käyttää näitä rahoja perheen hyväksi.
Onneksi näitä tapauksia on viety oikeuteen ja ovat saaneet tuomioita niin kuin kuuluukin. Jostain syystä nämä saa veren kiehumaan. Omalta lapselta kavaltaminen on kyllä törkeyden huippu.
Se että lähi-idästä ei tule samalla tavalla miehiä suomeen kuin 2015
Vertani kuohuttaa se, että nykysosialismista puuttuu nationalistinen klangi. On nimittäin kiistämätön tosiasia, että germaanis-suomalainen kulttuuri on parempi kuin esimerkiksi yhdenkään muslimimaan kulttuuri. Samoin arjalainen pohjoinen ihmisrotu on japanilaisten ohella täysin ylivertainen muihin ihmisrotuihin nähden.
Kansallissosialismi ansaitsee kunnianpalautuksen. Onneksi kaikissa pohjoisen rodun ihmisissä asuu natsinalku. Tarvitsee vain muodostaa yhteys sisäiseen natsilapseensa ja alkaa kasvattamaan siitä aikuista.
Epäoikeudenmukainen kohtelu ja huono johtaminen töissä.
Epätasa-arvoisuus ja minämimä-ihmiset jotka ei ota muita huomioon.
Ylipainoiset naiset ja rikolliset maahan muuttajat
Vit**taa kaikkien tyyppien "oman agendan" ulostulot. Kärsin muiden, heidän omien periaatteiden, tuputtamisesta ja jatkuvasta "elämänasenne-ajatusmaailma-minun agenda" -väsymyksestä. EVVK!
Vähemmän melua tyhjästä, KIITOS!
Pitäkää tunkkinne!
Vierailija kirjoitti:
Vit**taa kaikkien tyyppien "oman agendan" ulostulot. Kärsin muiden, heidän omien periaatteiden, tuputtamisesta ja jatkuvasta "elämänasenne-ajatusmaailma-minun agenda" -väsymyksestä. EVVK!
Vähemmän melua tyhjästä, KIITOS!
Pitäkää tunkkinne!
Olen ihan samaa mieltä. Miksi ihmeessä ihmiset eivät voi pitää aatteitaan tai taipumuksiaan omana tietonaan, vaan lietsovat eripuraa ja mellakoita.
Oma elämäni on rauhallista. En levittele aatteitani, enkä julista sanaa. Vain lähimmät ihmiset tietävät taipumukseni ja arvoni. Hyväksyn itse itseni ja pyrin elämään hyvää elämää. En tarvitse ulkopuolisten hyväksyntää enkä tukea. Ei ole ollut minkäännäköistä hässäkkää. Ikinä.
- ap
Omassa pimiössä elävät ihmiset, jotka eivät ikinä pysty näkemään muuta kuin oman totuutensa.