Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olga Temonen - aivokasvain uusiutunut

Vierailija
22.07.2025 |

Päivittänyt juuri Instaan kuulumisia. Niinhän täällä arveltiinkin, ettei hiljaisuus enteile hyvää.

Kommentit (1201)

Vierailija
1181/1201 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan toivoo saavansa kuolla kotona. Sehän on kotisairaalakäyntien ja kipupumpun turvin mahdollista.

Vierailija
1182/1201 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona varmaan, jos on mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/1201 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aina toivon että voisin siirtää oman elämäni jollekin. Kunpa se olisi mahdollista, puhaltaisin sen Olgalle.

Vierailija
1184/1201 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kävelyä siellä. Kuka sinne lähtee ihmisvilinään klenkkaamaan kävelykepin kanssa. Tuskin Olga nyt kauheen huonosti voi, kun Tuukka uskalsi reissuun lähteä. Eikö hän kuitenkin käy edelleen Ranskassa hoidoissa kuitenkin?? 

Vierailija
1185/1201 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siinä olisi mies, ketään ei kiinnostaisi

Vierailija
1186/1201 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon kävelyä siellä. Kuka sinne lähtee ihmisvilinään klenkkaamaan kävelykepin kanssa. Tuskin Olga nyt kauheen huonosti voi, kun Tuukka uskalsi reissuun lähteä. Eikö hän kuitenkin käy edelleen Ranskassa hoidoissa kuitenkin?? 

Ei käy Ranskassa. Saa ne lääkkeet kotiin.

Vierailija
1187/1201 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka?

Vierailija
1188/1201 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivokasvaimia todetaan noin kolme joka päivä (suomessa)

Onko teillä seuranta jokaiselle, vai miksi itkette Olgan perään?

Vierailija
1189/1201 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temoset ovat julkisuuden henkilöitä, siksi.

Vierailija
1190/1201 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olga julkaisi instassaan kuvaparin hääpäivän kunniaksi. Ekana hääkuva ja toiseksi tuore hissiselfie Tuukan kanssa.

Olga näyttää kuvassa oikein hyvävointiselta.

Vierailija
1191/1201 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olga julkaisi instassaan kuvaparin hääpäivän kunniaksi. Ekana hääkuva ja toiseksi tuore hissiselfie Tuukan kanssa.

Olga näyttää kuvassa oikein hyvävointiselta.

Mistä tiedät, koska se hissiselfie on otettu!? Voi olla vaikka vuoden vanha.

Vierailija
1192/1201 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hissikuva on selvästi ajalta ENNEN Olgan sairautta.

Olgalla pitkä tukka.

Vierailija
1193/1201 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivokasvaimia todetaan noin kolme joka päivä (suomessa)

Onko teillä seuranta jokaiselle, vai miksi itkette Olgan perään?

Mä seuraisin kyllä, jos näistä jossain blogissa tms. olisi.

Vierailija
1194/1201 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus aina toivon että voisin siirtää oman elämäni jollekin. Kunpa se olisi mahdollista, puhaltaisin sen Olgalle.

Minä taas toivoisin, että sinun kaltaisiasi ihmisiä olisi maailmassa enemmän. Jotka edes miettii tuollaista. Elämän voisin siis puhalluttaa jostakusta pahasta ihmisestä vaikka Olgalle. Sinulle taas elämäniloa, mielenterveyttä, mitä nyt kaipaatkaani elämäsi pois puhaltaminen olisi vaihtoehto mitä mietit

Vierailija
1195/1201 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät lähtee, koska ne on liian kilttejä, mukautuvaisia, eivätkä huuda pahaa oloa pois, jos nyt edes juuri puhuu siitä. Hiljaa jää kalvamaan sisälle, ja sitten tulee näitä sairauksia.

Pahat suoltaa kaiken " myrkyn" pois suustaan tyyliin " mä nyt vaan oon niin suorapuheinen", vaikka oikeasti täys kusipää kaikkien mielestä.

Vierailija
1196/1201 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä jatkuu

Se jatkuu vain niillä joilla se jatkuu.

Vierailija
1197/1201 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas toivoisin, että sinun kaltaisiasi ihmisiä olisi maailmassa enemmän. Jotka edes miettii tuollaista. Elämän voisin siis puhalluttaa jostakusta pahasta ihmisestä vaikka Olgalle. Sinulle taas elämäniloa, mielenterveyttä, mitä nyt kaipaatkaani elämäsi pois puhaltaminen olisi vaihtoehto mitä mietit

Ihana <3

-eri

Vierailija
1198/1201 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaan ja eletään hengessä mukana 🙏🏻

Vierailija
1199/1201 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät lähtee, koska ne on liian kilttejä, mukautuvaisia, eivätkä huuda pahaa oloa pois, jos nyt edes juuri puhuu siitä. Hiljaa jää kalvamaan sisälle, ja sitten tulee näitä sairauksia.

Pahat suoltaa kaiken " myrkyn" pois suustaan tyyliin " mä nyt vaan oon niin suorapuheinen", vaikka oikeasti täys kusipää kaikkien mielestä.

niin ja näin, itse päässyt kokemaan kun parantumattomasti sairastunut alkoi sitten sylkemään sitä kaikkea pahaa ulos..eipä ollut siinäkään kivaa, kun itse oli että joo en voi tolle sanoa pahasti kun toi on parantumattomasti sairas, rauha hänen sielulleen, mutta jäi inhottava olo ja ei ollut mun aiheuttamasta tuskasta kyse.

Vierailija
1200/1201 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hissikuva on vanha. Nyt on kortisoni lääkitys ja turvotusta. Kuvasta näkee, et on terve, läsnä.