Olga Temonen - aivokasvain uusiutunut
Päivittänyt juuri Instaan kuulumisia. Niinhän täällä arveltiinkin, ettei hiljaisuus enteile hyvää.
Kommentit (2403)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä agenda sinulla on toteuttaa tässä Olgan syöpäsairautta käsittävässä ketjussa vassari-vihaasi? Minä vasemmistolaisena naisena en tunnista linkkaamasi kirjoittajan tyyliä millään tavalla vasemmistolaiseksi. Enkä tunne ketään vasemmistolaista, joka olisi ollut poliisin kanssa tekemisissä. Taidat projisoida omaa laitapuolen elämääsi nyt väärään osoitteeseen. Kovin tarkoitushakuista sinulta. Taidat olla sama, joka tunkee noita vihervassari-v*ttuiluja joka ketjuun. Persutko tässä tekee vaalityötään? Hävetkää.
Ohis mutta ei tuo persuttelu nyt ole yhtään sen sivistyneempää tai empaattisempaa kielenkäyttöä kuin vihervassattelukaan. Itse olen puolueeton, mutta kyllä näkee tällä vauva foorumillakin että kaikkien puolueiden edustajat haukkuvat toisiaan yhtä lailla. Itse tiedän kyllä esim poliittisesti vihreällä olevia esim. Elokapinalaisia jotka ovat olleet poliisin
Sotkemalla ja kaaosta lisää aiheuttamalla ei kukaan ole vielä maapalloa pelastanut. Voisit jo lopettaa typerän maailman syleilysi. Tunnen ja tiedän lapsia ja nuoria jotka ihan oikeasti tekevät luontoa ja yhteiskuntaa hyödyttäviä tekoja, se perustuu suojeluun, uuden luomiseen. Ei tuhoamiseen, uhoamiseen, kustannusten aiheuttamiseen, rikkomiseen.
Onpa jollain täällä omaperäinen ja raju yritys servata muita; täti :D
Olen parikymppinen, en lähellekään vielä täti-ihminen. Yököttää vaan nämä hullut jotka pilkkaavat kuolevaa ihmistä. Voiko mielipuolisempaa enää olla?
Ja ihmetyttää myös, miten tietämättömiä aikuisia on olemassa. Tottakai nettiherjoista annetaan tuomioita ja poliisi on yhteydessä, jos kunnianloukkauksen rajat menevät rikki.
Case Jalo-Tiina oli mielestäni oiva esimerkki ja ihan oikein että juttu meni tutkintaan.
Täällä on mennyt jo monta kertaa.
En voi ymmärtää mistä tuommoinen pahan olon purku tiettyyn ihmiseen (jota nämä tuskin edes tuntevat) juontaa juurensa.
Vierailija kirjoitti:
Olen parikymppinen, en lähellekään vielä täti-ihminen. Yököttää vaan nämä hullut jotka pilkkaavat kuolevaa ihmistä. Voiko mielipuolisempaa enää olla?
Ja ihmetyttää myös, miten tietämättömiä aikuisia on olemassa. Tottakai nettiherjoista annetaan tuomioita ja poliisi on yhteydessä, jos kunnianloukkauksen rajat menevät rikki.
Case Jalo-Tiina oli mielestäni oiva esimerkki ja ihan oikein että juttu meni tutkintaan.
En voi ymmärtää mistä tuommoinen pahan olon purku tiettyyn ihmiseen (jota nämä tuskin edes tuntevat) juontaa juurensa.
En tiedä Jalo-Tiinaa mutta oliko se itse yhteydessä poliisiin asiasta? Jos oli niin sitten ymmärrän. Pelkkien ulkopuolisten ilmoitteluista ei mitään seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Jalo-Tiinan kohdalla oli systemaattista vainoamista yhden henkilön taholta, se ei ollut enää vain hetken kieli poskella, kännissä tai jonkin oman negatiivisen ajatuksen synnytyämä aivopieru, mitä ehkä sitten itsekkin kauhistelee ja katuu hetken päästä.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon välillä miettinyt miksei Apulannan Toni ja Sipe halua auttaa. He on miljonäärejä
Osittain vieläpä Tuukan ansiosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä agenda sinulla on toteuttaa tässä Olgan syöpäsairautta käsittävässä ketjussa vassari-vihaasi? Minä vasemmistolaisena naisena en tunnista linkkaamasi kirjoittajan tyyliä millään tavalla vasemmistolaiseksi. Enkä tunne ketään vasemmistolaista, joka olisi ollut poliisin kanssa tekemisissä. Taidat projisoida omaa laitapuolen elämääsi nyt väärään osoitteeseen. Kovin tarkoitushakuista sinulta. Taidat olla sama, joka tunkee noita vihervassari-v*ttuiluja joka ketjuun. Persutko tässä tekee vaalityötään? Hävetkää.
Ohis mutta ei tuo persuttelu nyt ole yhtään sen sivistyneempää tai empaattisempaa kielenkäyttöä kuin vihervassattelukaan. Itse olen puolueeton, mutta kyllä näkee tällä vauva foorumillakin että kaikkien puolueiden edustajat haukkuvat toisiaan yhtä lailla. Itse tiedän kyllä esim poliittisesti vihreällä olev
"Sotkemalla ja kaaosta lisää aiheuttamalla ei kukaan ole vielä maapalloa pelastanut. Voisit jo lopettaa typerän maailman syleilysi. Tunnen ja tiedän lapsia ja nuoria jotka ihan oikeasti tekevät luontoa ja yhteiskuntaa hyödyttäviä tekoja, se perustuu suojeluun, uuden luomiseen. Ei tuhoamiseen, uhoamiseen, kustannusten aiheuttamiseen, rikkomiseen."
Elokapinanuorten kadulla istuminen on vain pienen pieni näkyvä (liikaakin huomiota vienyt) osa toiminnastaan. Muu aika suurimmalla osalla heistä meneekin sitten hiljaisempaan, julkisuudelta piilossa olevaan toimintaan. Tuo sinun kliseesi "maailman syleilystä" on muuten mennyttä maailmaa, sillä aikoinaan jupit ym. nousukkaat halusivat halveksia luonnosuojelijoita ym. vaihtoehtonuoria. Minusta tämä maailma itse asiassa tarvitsee "maailman syleilyä" kaiken netissä riehuvan vihapuheen tilalle. Enemmän tietynlainen vihapuhe on uhoavaa ja se tähtää mainitsemaasi kaaokseen ja sen tarkoitus on kaaoksen lisäksi lisätä vastakkainasettelua yhteiskunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Väännetäänpäs vielä rautalangasta että yksinkertaisimmatkin ymmärtävät.
A) Joku kirjoittaa että Temoset ovat niin paskoja että saisivat kuolla
B) Joku kirjoittaa että Temoset ovat niin paskoja että aion tappaa ne
Ensimmäinen on MIELIPIDE, jälkimmäinen selkeä UHKAUS johon poliisi reagoisi, ekaan ei. Tajuatteko jo eron?
Mä en tajua, voitko selittää tarkemmin:)))
Oliko se Jalotiinan juttu kunnianloukkaus, vai oliko siinä jotain uhkailua myös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väännetäänpäs vielä rautalangasta että yksinkertaisimmatkin ymmärtävät.
A) Joku kirjoittaa että Temoset ovat niin paskoja että saisivat kuolla
B) Joku kirjoittaa että Temoset ovat niin paskoja että aion tappaa ne
Ensimmäinen on MIELIPIDE, jälkimmäinen selkeä UHKAUS johon poliisi reagoisi, ekaan ei. Tajuatteko jo eron?
Mä en tajua, voitko selittää tarkemmin:)))
Mäkään en ymmärrä.🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein nettivinkin poliisille tästä langasta.
Ottavat näiden rienaajien ip-osoitteet talteen ja varmaan ottavat teihin yhteyttä sitten aikanaan.
Hankkikaa ihmiset apua! Tiedän että resurssit ovat nykyään mitä ovat, mutta yrittäkää.
Ok, täti. Laitan jo takin päälle ja odotan maijaa 🤣👍
Noniin Jami, takaisin sinne Ylilaudalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Modet hoi! Ottakaa nyt herranjestas ylös näiden herjaajien ip:t.
Nämä jutut ovat ihan kepeästi kunnianloukkaus kamaa.
Ei ole terveen ihmisen kirjoituksia nuo. Henkisesti sairas ihminen kirjoittaa noita, ja pahinta, ettei ihminen sitä itse tajua. Tuollaiset on jo "lataamo-kamaa", eli oikea paikka olisi mielisairaala. Valitettavasti mielenterveydenhoito on Suomessa retuperällä, ja lopputulos on tämä.
Yritetään ignoorata tuollaiset herjaavat kirjoitukset, tai sitten ilmiantaa ne. Kommentoimalla niitä herjausviestejä saa niiden viestien kirjoittajat vaan lisää vettä myllyyn.
Ota ãmmã rauhottava
Olen mies. Meneppä kersa sinne Ylilaudalle. Saat isompana hävetä silmät päästä käytöstäsi.
Vierailija kirjoitti:
Tätiytyminen on henkinen prosessi, joka sinulla selvästi on pitkällä. Ja pitkälläolemisesta puheen ollen, et takuulla ole pitkälle koulutettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottavat näiden rienaajien ip-osoitteet talteen ja varmaan ottavat teihin yhteyttä sitten aikanaan.
Hankkikaa ihmiset apua! Tiedän että resurssit ovat nykyään mitä ovat, mutta yrittäkää.
Ajatella että siellä maalla on tuon nimisiä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Ai nyt Anne Kemistä esittää parikymppistä. Juu juu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon välillä miettinyt miksei Apulannan Toni ja Sipe halua auttaa. He on miljonäärejä
Osittain vieläpä Tuukan ansiosta
Apulannan suosio alkoi kun potkaisivat Tuukan ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Modet hoi! Ottakaa nyt herranjestas ylös näiden herjaajien ip:t.
Nämä jutut ovat ihan kepeästi kunnianloukkaus kamaa.
Ei ole terveen ihmisen kirjoituksia nuo. Henkisesti sairas ihminen kirjoittaa noita, ja pahinta, ettei ihminen sitä itse tajua. Tuollaiset on jo "lataamo-kamaa", eli oikea paikka olisi mielisairaala. Valitettavasti mielenterveydenhoito on Suomessa retuperällä, ja lopputulos on tämä.
Yritetään ignoorata tuollaiset herjaavat kirjoitukset, tai sitten ilmiantaa ne. Kommentoimalla niitä herjausviestejä saa niiden viestien kirjoittajat vaan lisää vettä myllyyn.
Ota ãmmã rauhottava
Oletko kukkakauppias vai kampaaja?
Mikä tää juttu nyt on? Miks ihmiset puhuu pahaa ja pilkkaa kuolevaa ihmistä?
Vierailija kirjoitti:
Oliko se Jalotiinan juttu kunnianloukkaus, vai oliko siinä jotain uhkailua myös?
Kuka on jalotiina?? Jaloviina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos huutelee vaikka keskisestä Euroopasta, minkä man poliisia pitää istua odottamassa??! 😃
Ei taida Temosia tässä tilanteessa paljon nettikirjoittelut kiinnostaa