Onko taideasiantuntija Pauliina Laitinen kertonut missään elämäntavoistaan?
Hän on todella hyvin säilynyt 50+ ikäinen. Olisi kiva tietää millaisilla elämäntavoilla on elänyt 40-vuotiaasta eteenpäin. Sen tiedän että haki apua hypnoosista suklaanhimoon.
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pauliina oli kaunis jo teini-ikäisenä kun oli myyjänä Porin Mexxissä. Tais tehdä mallin töitäkin kun Hotelli Vaakunan mainoksesta silloin bongasin.
Tykkäisin hänen seurasta kovasti.
Istuin 1980-luvun lopulla pari kertaa Porin Club 20ssä Pauliinan lähellä, mutta en uskaltanut tehdä aloitetta. Mitähän siitäkin olisi tullut :)
Eikö hän ollut jo todella nuorena aviossa? Ainakin saman miehen kanssa pitkään. Ja sai tosi nuorena kaksi poikaakin.
Näin tais olla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taideasiantuntija😆🤣😄
On tohtori.
Tämä on tullut selväksi. Miksi jankkaat tätä? Moni tohtori on toope. En väitä että PL on.
Jotenkin noi silarit ja yli-ikäinen barbityyli ei ehkä oo ihan paras ja raikkain vaihtoehto. Mut kivalta ihmiseltä vaikuttaa. Oli siinä Farmissa muistaakseni, ilman filttereitä.
Elää kuten haluaa eikä mieti ikäänsä.
Geenit.
Kasvonpiirteet ja olemus.
Onko hänellä lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taideasiantuntija😆🤣😄
Hän on taideasiantuntija. Väitellytkin taidealalta tohtoriksi.
Tämä. Mitähän naureskelija lienee itse saavuttanut?
Vierailija kirjoitti:
Katsoin jotain kuvaa Pauliinan kotona, siinä seinällä oli taulu. Itse maalaus oli ihan ok. Mutta pohja oli vino ja veti kuvaa vinoon sekä syvyys- että korkeussuuntaan. Ainakaan akatemian käynyt kuvataiteilija ei tee noin huonosti maalauspohjia. Ehkä hänellä ei ole rahaa ostaa kunnon taidetta.
Pauliinalla oli joskus lista Suomen menestyneimmistä taiteilijoista netissä. Se oli mielestäni hiukan erikoinen. Ei siis ollut niitä menestyneitä kuvataiteilijoita, joita on Kiasmassa jne. Vaan jotain rikkaita suomenruotsalaisia taiteilijoita. Mielestäni ei kovin uskottava lista.
Saattaa tulla yllätyksenä että joku taiteeseen syvästi perehtynyt saattaa nähdä esim. tuon taulun hieman erilailla, kuin esim. sinä ja lopulta, taide on subjektiivista.
Vierailija kirjoitti:
Geenit.
Onko hänellä lapsia?
2 aikuista poikaa.
Rintojen lisäksi veikkaan kasvojen ja kaulan kohotusta. Upea nainen kyllä. Positiivinen ja sensuelli. Muistan hänen sanoneen, että pyrkii olemaan hyvä puoliso kodin jokaisessa huoneessa. Mielestäni hyvä neuvo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Geenit.
Onko hänellä lapsia?
2 aikuista poikaa.
Ok. Monesti lapsettomat ovat nuoremman näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Geenit.
Onko hänellä lapsia?
On ja on jo isoäitikin.
Kun näin hänet luonnossa, on todella karismaattinen ja kaunis. Ryhdikäs ja tyylikäs. Ihailen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Geenit.
Onko hänellä lapsia?
On ja on jo isoäitikin.
Mitä isoäiti tähän liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Kaunis emäntä paaanisin. T mies
Samat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Geenit.
Onko hänellä lapsia?
On ja on jo isoäitikin.
Mitä isoäiti tähän liittyy?
Lukihäiriö. 😂
Sen eka mies on enemmän taideasiantuntija. Eihän Pauliina muuten sitä titteliä olisi saanutkaan. Pauliina ei osaa keskittyä tärkeimpään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin jotain kuvaa Pauliinan kotona, siinä seinällä oli taulu. Itse maalaus oli ihan ok. Mutta pohja oli vino ja veti kuvaa vinoon sekä syvyys- että korkeussuuntaan. Ainakaan akatemian käynyt kuvataiteilija ei tee noin huonosti maalauspohjia. Ehkä hänellä ei ole rahaa ostaa kunnon taidetta.
Pauliinalla oli joskus lista Suomen menestyneimmistä taiteilijoista netissä. Se oli mielestäni hiukan erikoinen. Ei siis ollut niitä menestyneitä kuvataiteilijoita, joita on Kiasmassa jne. Vaan jotain rikkaita suomenruotsalaisia taiteilijoita. Mielestäni ei kovin uskottava lista.Saattaa tulla yllätyksenä että joku taiteeseen syvästi perehtynyt saattaa nähdä esim. tuon taulun hieman erilailla, kuin esim. sinä ja lopulta, taide on subjektiivista.
Minä olen taiteeseen syvästi perehtynyt, ihan omin kätösin. Olen ollut monessa koulussa ja tehnyt vuosikymmeniä kuvataidetta.
Ja silloin kun on aika alussa tekemisen kanssa. Niin on kiire. On kiire saada se maalaus pohjalle. Vasta vuosien kuluttua alkaa näkemään pohjan kauneuden. Silloin ei enää ole kiire. Vaan aikaa on. Pohja on hyvin tärkeä. Se energia, mikä siitä tulee.
Pidin ihan tuosta maalauksesta. Näen vain pohjasta, kovin pitkään maalari ei ole taidetta tehnyt. Koska ei osaa tehdä maalauspohjaa oikein. AMK:t ja kuvataideakatemia ovat mielestäni ainoat kuvataidekoulut, jossa tuo asia opetetaan.
Alemmissa kouluissa on niin kiire tehdä itse kuvaa.
Jos et tiedä, niin maalauspohja lähtee kiristymään vinoon, jos kangas on pingotettu liian kireälle. Ajan myötä pohja menee rikki kulmista. Tämä aiheuttaa myös halkeilua, koska pinnassa on jännitys.
Kiinnostavaakuulla, ettei se romanssi,joka alkoi pian viimeisimmän avioeron myötä, kestänyt.
Äijä vaikutti pesunkestävältä narsulta, ja sitä spekuloitiin av.lläkin. Ei mitään mainintaa enää niiden parin lehtijutun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa suomalainen (ja vieläpä porilainen!) joka on päässyt hieman kurkistamaan 'luxus-elämää'... Ja nyt kertoo meille savupirteissä röhkiville kuinka shamppajalasit kuuluu pestä.😀 Kyllä naurattaa!
Tuo ruotsalainen exäkin vaikuttaa lähinnä siltä, että mieluummin heräisi silkkipyjamassaan sen kuuluisan maanmiehensä Peterin kuin kauniinkaan naisen vierestä.
Joo, ei tainnut olla mikään unelmien ritari tuo mies, vaikka oli varakas. Tunsi Ruotsin kuninkaalliset.
Pauliinalla oli joskus lista Suomen menestyneimmistä taiteilijoista netissä. Se oli miel
Uusrikkailla ja vanharikkailla on erilainen maku. Klassisen tyylin nainen kuuluu vanharikkaiden piireihin. Nykytaide on vähän kuin arpajaiset.
Kaikilla on omat obsessionsa. Sinulle se on selvästi tuo maalauspohja. Ulkopuolisen silmin sellainen näyttää usein psykoottiselta. Tee hyvää jälkeä, mutta tee se hiljaa. Älä arvostele toisten töitä ja yritä toisia alentamalla ylentää itseäsi.
Tämä pohja-asia on hauska. Maalauspohjasta näkee, kuinka ammattitaitoinen maalari on. Kaikki oikeat maalarit tekevät itse pohjansa. Eivät osta canvas-pohjia. Hiukan valistuneemmat kiireiset taiteilijat ostavat pohjustetun kankaan ja pingottavat sen kiilapuihin. Jotkut pohjustavat sen vielä itse päälle. Tästä eteenpäin ostetaan kankaita ja kiilapuut ja tehdään pohjusteet itse maalaukseen sopivaksi.
Kangas voi olla mitä vain. Mitä taitavampi ja tietoisempi käyttämistään materiaaleista, sen rohkeammin kokeilee.
Samoin. Ihanan kaunis nainen.